Ik zal ook wat desinfectiedoekjes klaarleggen voor de glasplaatquote:Op donderdag 17 november 2016 09:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Koop maar een extra toner erbij dan.
quote:Op donderdag 17 november 2016 09:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Haha ja
I will stop but I won't apologise.
Ik ben erg slecht in het onthouden van quotesquote:Op donderdag 17 november 2016 09:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Haha ja
I will stop but I won't apologise.
Die zou ik groot inslaan als ik jou was.quote:Op donderdag 17 november 2016 09:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zal ook wat desinfectiedoekjes klaarleggen voor de glasplaat
Altijd last van in die Grieks-Latijnse samenstellingen...quote:Op donderdag 17 november 2016 09:25 schreef Molo het volgende:
[..]
weet niet hoe jouw Latijn is, maar die ontleding (hihaho) klopt niet helemaal
Kom je ook mee naar Trondheim?quote:Op donderdag 17 november 2016 09:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die zou ik groot inslaan als ik jou was.
Dat overleef je nietquote:
waarom heb je eigenlijk een heel kopieerapparaat thuis?quote:Op donderdag 17 november 2016 09:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zal ook wat desinfectiedoekjes klaarleggen voor de glasplaat
*nibble nibble*quote:
Omdat je nergens halve kopieerapparaten kunt kopenquote:Op donderdag 17 november 2016 09:28 schreef Molo het volgende:
[..]
waarom heb je eigenlijk een heel kopieerapparaat thuis?
Ik kijk dan ook te vaak Archerquote:Op donderdag 17 november 2016 09:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik ben erg slecht in het onthouden van quotes![]()
-You're gonna need a bigger boat
- I carried a watermelon
- Nobody puts baby in a corner
- Here's Johnny
- I am your father
Dat niveau
Doe ik toch al nietquote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 09:28 schreef Molo het volgende:
[..]
waarom heb je eigenlijk een heel kopieerapparaat thuis?
quote:Op donderdag 17 november 2016 09:29 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Omdat je nergens halve kopieerapparaten kunt kopen
Ja mevrouwquote:
Blauw was altijd al mijn lievelingskleur. Maar dit past ook mooi in mijn straatjequote:
* OscarMopperkont had maandag kibbeling voor ontbijtquote:
dat bestaat nietquote:Op donderdag 17 november 2016 09:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook te vaak Archer
Ik moet dat laatste seizoen nog verder kijken, maar vind het niet meer zo.quote:Op donderdag 17 november 2016 09:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook te vaak Archer
Joosie, 'trek mij omhoog' is de NL 'vertaling' van tiramisu.quote:Op donderdag 17 november 2016 09:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja mevrouw
[..]
Blauw was altijd al mijn lievelingskleur. Maar dit past ook mooi in mijn straatje![]()
Mogguh
Alleen die 2 afleveringen met die clowns zijnquote:Op donderdag 17 november 2016 09:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet dat laatste seizoen nog verder kijken, maar vind het niet meer zo.
quote:Op donderdag 17 november 2016 09:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja mevrouw
[..]
Blauw was altijd al mijn lievelingskleur. Maar dit past ook mooi in mijn straatje![]()
Mogguh
Daar ben ik nog nietquote:Op donderdag 17 november 2016 09:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alleen die 2 afleveringen met die clowns zijn
season finale ookquote:Op donderdag 17 november 2016 09:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alleen die 2 afleveringen met die clowns zijn
Goh, ik dacht altijd een verbastering van 'Beer I miss you'quote:Op donderdag 17 november 2016 09:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Joosie, 'trek mij omhoog' is de NL 'vertaling' van tiramisu.
Bij het Schweitzerhaus in Wenen hebben ze wel bieramisu.quote:Op donderdag 17 november 2016 09:35 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Goh, ik dacht altijd een verbastering van 'Beer I miss you'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |