Ik zal ook wat desinfectiedoekjes klaarleggen voor de glasplaatquote:Op donderdag 17 november 2016 09:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Koop maar een extra toner erbij dan.
quote:Op donderdag 17 november 2016 09:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Haha ja
I will stop but I won't apologise.
Ik ben erg slecht in het onthouden van quotesquote:Op donderdag 17 november 2016 09:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Haha ja
I will stop but I won't apologise.
Die zou ik groot inslaan als ik jou was.quote:Op donderdag 17 november 2016 09:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zal ook wat desinfectiedoekjes klaarleggen voor de glasplaat
Altijd last van in die Grieks-Latijnse samenstellingen...quote:Op donderdag 17 november 2016 09:25 schreef Molo het volgende:
[..]
weet niet hoe jouw Latijn is, maar die ontleding (hihaho) klopt niet helemaal
Kom je ook mee naar Trondheim?quote:Op donderdag 17 november 2016 09:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die zou ik groot inslaan als ik jou was.
Dat overleef je nietquote:
waarom heb je eigenlijk een heel kopieerapparaat thuis?quote:Op donderdag 17 november 2016 09:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zal ook wat desinfectiedoekjes klaarleggen voor de glasplaat
*nibble nibble*quote:
Omdat je nergens halve kopieerapparaten kunt kopenquote:Op donderdag 17 november 2016 09:28 schreef Molo het volgende:
[..]
waarom heb je eigenlijk een heel kopieerapparaat thuis?
Ik kijk dan ook te vaak Archerquote:Op donderdag 17 november 2016 09:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik ben erg slecht in het onthouden van quotes![]()
-You're gonna need a bigger boat
- I carried a watermelon
- Nobody puts baby in a corner
- Here's Johnny
- I am your father
Dat niveau
Doe ik toch al nietquote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 09:28 schreef Molo het volgende:
[..]
waarom heb je eigenlijk een heel kopieerapparaat thuis?
quote:Op donderdag 17 november 2016 09:29 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Omdat je nergens halve kopieerapparaten kunt kopen
Ja mevrouwquote:
Blauw was altijd al mijn lievelingskleur. Maar dit past ook mooi in mijn straatjequote:
* OscarMopperkont had maandag kibbeling voor ontbijtquote:
dat bestaat nietquote:Op donderdag 17 november 2016 09:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook te vaak Archer
Ik moet dat laatste seizoen nog verder kijken, maar vind het niet meer zo.quote:Op donderdag 17 november 2016 09:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook te vaak Archer
Joosie, 'trek mij omhoog' is de NL 'vertaling' van tiramisu.quote:Op donderdag 17 november 2016 09:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja mevrouw
[..]
Blauw was altijd al mijn lievelingskleur. Maar dit past ook mooi in mijn straatje![]()
Mogguh
Alleen die 2 afleveringen met die clowns zijnquote:Op donderdag 17 november 2016 09:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet dat laatste seizoen nog verder kijken, maar vind het niet meer zo.
quote:Op donderdag 17 november 2016 09:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja mevrouw
[..]
Blauw was altijd al mijn lievelingskleur. Maar dit past ook mooi in mijn straatje![]()
Mogguh
Daar ben ik nog nietquote:Op donderdag 17 november 2016 09:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alleen die 2 afleveringen met die clowns zijn
season finale ookquote:Op donderdag 17 november 2016 09:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alleen die 2 afleveringen met die clowns zijn
Goh, ik dacht altijd een verbastering van 'Beer I miss you'quote:Op donderdag 17 november 2016 09:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Joosie, 'trek mij omhoog' is de NL 'vertaling' van tiramisu.
Bij het Schweitzerhaus in Wenen hebben ze wel bieramisu.quote:Op donderdag 17 november 2016 09:35 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Goh, ik dacht altijd een verbastering van 'Beer I miss you'
niet waarquote:Op donderdag 17 november 2016 09:36 schreef PeZu het volgende:
archer is niet te kijken voor mij, die stem past niet bij archer, als bob is hij perfect maar archer is no match
Deze aflevering is wel tof. Archer als Bobquote:Op donderdag 17 november 2016 09:36 schreef PeZu het volgende:
archer is niet te kijken voor mij, die stem past niet bij archer, als bob is hij perfect maar archer is no match
Dat heb ik juist omgekeerdquote:Op donderdag 17 november 2016 09:36 schreef PeZu het volgende:
ja er klopt iets niet aan archerquote:
Jaquote:Op donderdag 17 november 2016 09:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Deze aflevering is wel tof. Archer als Bob
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 november 2016 09:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Deze aflevering is wel tof. Archer als Bob
[ afbeelding ]
het gekke is dat ik archer eerder kende en keek dan bob maar van meet af aan , was het een vocale mismatch en bij bob vind ik hem perfect, geen idee waarom maar ik krijg het niet uit mijn hoofdquote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 09:35 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Goh, ik dacht altijd een verbastering van 'Beer I miss you'
De stem van Archer verandert wel in de loop van de serie. Eerste seizoen is het wel een mismatch.quote:Op donderdag 17 november 2016 09:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
het gekke is dat ik archer eerder kende en keek dan bob maar van meet af aan , was het een vocale mismatch en bij bob vind ik hem perfect, geen idee waarom maar ik krijg het niet uit mijn hoofd
Ja dan houdt het opquote:Op donderdag 17 november 2016 09:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
het gekke is dat ik archer eerder kende en keek dan bob maar van meet af aan , was het een vocale mismatch en bij bob vind ik hem perfect, geen idee waarom maar ik krijg het niet uit mijn hoofd
jaquote:Op donderdag 17 november 2016 09:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dan houdt het op
Kijk/keek je ook Arrested Development?
Lucille en Malory zo goed gecast
j aik weet alsnog is het geen show voor mijquote:Op donderdag 17 november 2016 09:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De stem van Archer verandert wel in de loop van de serie. Eerste seizoen is het wel een mismatch.
futurama en rick & morty to rule them allquote:
Ja, die is dood. Dus die komt ook niet meer terug.quote:
Ja, leuk karakter was datquote:
rick & moet moet ik nog kijkenquote:Op donderdag 17 november 2016 09:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
j aik weet alsnog is het geen show voor mij
[..]
futurama en rick & morty to rule them all
i dont know why i did thatquote:Op donderdag 17 november 2016 09:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dan houdt het op
Kijk/keek je ook Arrested Development?
Lucille en Malory zo goed gecast
Babooquote:Op donderdag 17 november 2016 09:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, leuk karakter was dat![]()
Is de ocelot er nog in het laatste seizoen? Balloo?
quote:Op donderdag 17 november 2016 09:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
i dont know why i did that
i have made a huge misttake
i wa sbitten by a loose seal?
-which lucille?
het nwe seizoen moet komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |