ik ben momenteel lekker Larf aan het knuffelen ook, dat is veel leuker dan de afwas inruimen enzoquote:Op donderdag 17 november 2016 09:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee, dat ken ik ergens van. Maar heb al wel was in de wasmachine gedaan, dat kost weinig moeite en misschien heb ik over anderhalf uur wel zin om het spul op te hangen.
ik werkte ooit op kantoor (ja ik was ook ooit dom) en kwam om 8 uur binnen en bliepte mijn chinees op en at dat als ontbijt aan mijn buro, een collega die binnenkomt: dat doe je toch niet zo vroeg chineesquote:
Was vouwen en inruimen doen de kinderen tegenwoordig zelfquote:Op donderdag 17 november 2016 09:12 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben momenteel lekker Larf aan het knuffelen ook, dat is veel leuker dan de afwas inruimen enzo
quote:Op donderdag 17 november 2016 09:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik werkte ooit op kantoor (ja ik was ook ooit dom) en kwam om 8 uur binnen en bliepte mijn chinees op en at dat als ontbijt aan mijn buro, een collega die binnenkomt: dat doe je toch niet zo vroeg chinees
ik: nee je hebt gelijk, ik ben eigenlijk nu een kernbom in elkaar aan het solderen
hmmmm, zo lekker dat als ontbijt manquote:Op donderdag 17 november 2016 09:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik werkte ooit op kantoor (ja ik was ook ooit dom) en kwam om 8 uur binnen en bliepte mijn chinees op en at dat als ontbijt aan mijn buro, een collega die binnenkomt: dat doe je toch niet zo vroeg chinees
ik: nee je hebt gelijk, ik ben eigenlijk nu een kernbom in elkaar aan het solderen
Ik wil een betoog houden, maar volgens mij staat mijn leidinggevende achter mijquote:
boven Beverlo volgens googlequote:Op donderdag 17 november 2016 09:13 schreef Arch-Indar het volgende:
Waar zit die club van GF eigenlijk? Benieuwd hoe ver weg dat nog is.
Hbe ik een tijdje terug gegeten. Vond het echt bijzonder, niet meteen in positieve zin.quote:
cutequote:Op donderdag 17 november 2016 09:18 schreef -Miauw- het volgende:
Ha,
Basorexia
(n.) the overwhelming desire to kiss
ja en dan zul je zien dat ze nog zeggen dat jij degene bent die rare dingen zegt.....quote:
jammerquote:Op donderdag 17 november 2016 09:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hbe ik een tijdje terug gegeten. Vond het echt bijzonder, niet meteen in positieve zin.
Maar geen van de elementen in die maaltijd was goed bereid.
ik ben dus echt wel serieus benieuwd dus mag later ookquote:Op donderdag 17 november 2016 09:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil een betoog houden, maar volgens mij staat mijn leidinggevende achter mij
heb ik over drie weken last vanquote:Op donderdag 17 november 2016 09:18 schreef -Miauw- het volgende:
Ha,
Basorexia
(n.) the overwhelming desire to kiss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |