mja....quote:Op donderdag 17 november 2016 09:04 schreef clixplicity het volgende:
[..]
ik zou de haring voor de lunch bewaren
is het geen vastomlijnd concept?quote:Op donderdag 17 november 2016 09:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar kan je toch opsmeren wat je zelf lekker vindt.
zeker van die mensen die geen gemotoriseerde tweewieler kunnen besturenquote:Op donderdag 17 november 2016 09:03 schreef Molo het volgende:
[..]
er zíjn fokkers (zal ze niet noemen) die dat niet vinden kunnen
Best Budsquote:
ookquote:Op donderdag 17 november 2016 09:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeker van die mensen die geen gemotoriseerde tweewieler kunnen besturen
ik regelmatig ook niet, maar nooit gehad datquote:
jawel hoor, maar ik vertoon huishoud ontwijkend gedragquote:Op donderdag 17 november 2016 09:08 schreef Fogel het volgende:
Ben je ook even wat koffie aan het zetten, is opeens het topic dicht en het volgende alweer goed op gang. Hebben jullie niks beters te doen?
quote:Op donderdag 17 november 2016 09:09 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ben via de Reetsestraat onderweg naar Reet Centrum....
chubby Pamquote:Op donderdag 17 november 2016 09:10 schreef Drug het volgende:
[..]
hot cocaine pam of meer chubby pam van poovey dairy?
Ik zit hier vooral als ik betere dingen te doen hebquote:Op donderdag 17 november 2016 09:08 schreef Fogel het volgende:
Ben je ook even wat koffie aan het zetten, is opeens het topic dicht en het volgende alweer goed op gang. Hebben jullie niks beters te doen?
En het interesseert je waarschijnlijk geen reet, je gaat door tot het gaatje.quote:Op donderdag 17 november 2016 09:09 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ben via de Reetsestraat onderweg naar Reet Centrum....
Hee, dat ken ik ergens van. Maar heb al wel was in de wasmachine gedaan, dat kost weinig moeite en misschien heb ik over anderhalf uur wel zin om het spul op te hangen.quote:Op donderdag 17 november 2016 09:09 schreef Molo het volgende:
[..]
jawel hoor, maar ik vertoon huishoud ontwijkend gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |