ik ben momenteel lekker Larf aan het knuffelen ook, dat is veel leuker dan de afwas inruimen enzoquote:Op donderdag 17 november 2016 09:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee, dat ken ik ergens van. Maar heb al wel was in de wasmachine gedaan, dat kost weinig moeite en misschien heb ik over anderhalf uur wel zin om het spul op te hangen.
ik werkte ooit op kantoor (ja ik was ook ooit dom) en kwam om 8 uur binnen en bliepte mijn chinees op en at dat als ontbijt aan mijn buro, een collega die binnenkomt: dat doe je toch niet zo vroeg chineesquote:
Was vouwen en inruimen doen de kinderen tegenwoordig zelfquote:Op donderdag 17 november 2016 09:12 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben momenteel lekker Larf aan het knuffelen ook, dat is veel leuker dan de afwas inruimen enzo
quote:Op donderdag 17 november 2016 09:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik werkte ooit op kantoor (ja ik was ook ooit dom) en kwam om 8 uur binnen en bliepte mijn chinees op en at dat als ontbijt aan mijn buro, een collega die binnenkomt: dat doe je toch niet zo vroeg chinees
ik: nee je hebt gelijk, ik ben eigenlijk nu een kernbom in elkaar aan het solderen
hmmmm, zo lekker dat als ontbijt manquote:Op donderdag 17 november 2016 09:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik werkte ooit op kantoor (ja ik was ook ooit dom) en kwam om 8 uur binnen en bliepte mijn chinees op en at dat als ontbijt aan mijn buro, een collega die binnenkomt: dat doe je toch niet zo vroeg chinees
ik: nee je hebt gelijk, ik ben eigenlijk nu een kernbom in elkaar aan het solderen
Ik wil een betoog houden, maar volgens mij staat mijn leidinggevende achter mijquote:
boven Beverlo volgens googlequote:Op donderdag 17 november 2016 09:13 schreef Arch-Indar het volgende:
Waar zit die club van GF eigenlijk? Benieuwd hoe ver weg dat nog is.
Hbe ik een tijdje terug gegeten. Vond het echt bijzonder, niet meteen in positieve zin.quote:
cutequote:Op donderdag 17 november 2016 09:18 schreef -Miauw- het volgende:
Ha,
Basorexia
(n.) the overwhelming desire to kiss
ja en dan zul je zien dat ze nog zeggen dat jij degene bent die rare dingen zegt.....quote:
jammerquote:Op donderdag 17 november 2016 09:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hbe ik een tijdje terug gegeten. Vond het echt bijzonder, niet meteen in positieve zin.
Maar geen van de elementen in die maaltijd was goed bereid.
ik ben dus echt wel serieus benieuwd dus mag later ookquote:Op donderdag 17 november 2016 09:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil een betoog houden, maar volgens mij staat mijn leidinggevende achter mij
heb ik over drie weken last vanquote:Op donderdag 17 november 2016 09:18 schreef -Miauw- het volgende:
Ha,
Basorexia
dit heb ik, ik kus 23,4 keer per dag mijn duim heel sensueelquote:Op donderdag 17 november 2016 09:18 schreef -Miauw- het volgende:
Ha,
Basorexia
ik zie je er nog voor aan om dan toch erheen te rijden omdat nieuwsgierigquote:Op donderdag 17 november 2016 09:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is een uur de verkeerde kant op....
Vooral in de VS is het ernstig. Allemaal zoete meuk.quote:Op donderdag 17 november 2016 09:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik zo hoor wat mensen zoal bij het ontbijt eten vind ik het niet gek dat mensen vaak 'gewichtsproblemen' hebben.
quote:Op donderdag 17 november 2016 09:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik zo hoor wat mensen zoal bij het ontbijt eten vind ik het niet gek dat mensen vaak 'gewichtsproblemen' hebben.
je kan beter een goed zwaar ontbijt nemen en een licht diner aangezien je na je ontbijt veel meer doet en verbrand dan na je dinerquote:Op donderdag 17 november 2016 09:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ja echt!quote:Op donderdag 17 november 2016 09:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en dan zul je zien dat ze nog zeggen dat jij degene bent die rare dingen zegt.....
heb nog wel een kleinduimpje wat je mag kussenquote:Op donderdag 17 november 2016 09:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit heb ik, ik kus 23,4 keer per dag mijn duim heel sensueel
Haha jaquote:
1 ding mis meequote:Op donderdag 17 november 2016 09:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja echt!
Nou ja er is ook niets mis met bruin brood, kaas en pindakaas
Jij hebt een leuke kop.quote:Op donderdag 17 november 2016 09:19 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben dus echt wel serieus benieuwd dus mag later ook
Laat het maar mooi bij het verlangen of vergrijp je aan 2M.quote:
kleine likjes, klein beetje in je mond nemen, just the tipquote:Op donderdag 17 november 2016 09:21 schreef Drug het volgende:
[..]
heb nog wel een kleinduimpje wat je mag kussen
Ik nu alquote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 09:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit heb ik, ik kus 23,4 keer per dag mijn duim heel sensueel
LOLquote:Op donderdag 17 november 2016 09:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij hebt een leuke kop.
Om mee te beginnen.
En Pam is nogal vormeloos.
Jullie zijn wel allebei blond.
En raar, dat ookwel ja.
mag ik dan ook ter afwisseling zacht ana je pinkje sabbelen en met mijn tong strelen?quote:Op donderdag 17 november 2016 09:21 schreef Drug het volgende:
[..]
heb nog wel een kleinduimpje wat je mag kussen
Molo weer met haar fellatiorexiaquote:Op donderdag 17 november 2016 09:22 schreef Molo het volgende:
[..]
kleine likjes, klein beetje in je mond nemen, just the tip
soms kun je je niet inhouden hequote:Op donderdag 17 november 2016 09:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Laat het maar mooi bij het verlangen of vergrijp je aan 2M.
surprise fellatio <3quote:Op donderdag 17 november 2016 09:22 schreef Molo het volgende:
[..]
kleine likjes, klein beetje in je mond nemen, just the tip
Dus jij wil de logeerkamer waar de kopieermachine staat?quote:
weet niet hoe jouw Latijn is, maar die ontleding (hihaho) klopt niet helemaalquote:Op donderdag 17 november 2016 09:23 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Molo weer met haar fellatiorexia
ja en voorzichtig bijtenquote:Op donderdag 17 november 2016 09:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
mag ik dan ook ter afwisseling zacht ana je pinkje sabbelen en met mijn tong strelen?
Kan ik die zoenen?quote:Op donderdag 17 november 2016 09:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus jij wil de logeerkamer waar de kopieermachine staat?
Koop maar een extra toner erbij dan.quote:Op donderdag 17 november 2016 09:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus jij wil de logeerkamer waar de kopieermachine staat?
Whatever floats your boat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |