SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Voxs op 17-11-2016 09:17:51 ]...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
the walking dead, een schedel in detail tot pulp meppen mag maar een tepel, aaah nee hel en verdoemenisquote:Op donderdag 17 november 2016 08:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Naakt is enger dan geweld, dat is altijd zo geweest.![]()
![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Nu nog een pic die niet indruist tegen de FOK! policy..leuk uitzoeken wel...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik vond 'm tof!quote:Op donderdag 17 november 2016 08:59 schreef clixplicity het volgende:
Dat was wel een hele opzichtige lapo!
With the stars as her umbrella![]()
waarom zou dat niet kunnen?quote:There's a virus in my system
Ontbijten......doe ik nooit, ik maak er altijd brunch van ergens tussen 12 n 14 uur.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
deze dame weetquote:There's a virus in my system
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 17 november 2016 09:01 schreef Voxs het volgende:
Nu nog een pic die niet indruist tegen de FOK! policy..leuk uitzoeken wel"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
er zíjn fokkers (zal ze niet noemenquote:) die dat niet vinden kunnen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Haha, ik twijfel ook vaak tussen een c en een kquote:Op donderdag 17 november 2016 09:01 schreef Voxs het volgende:
Nu nog een pic die niet indruist tegen de FOK! policy..leuk uitzoeken welPics or it didn't happen![]()
wat zou jij doen?quote:Op donderdag 17 november 2016 09:02 schreef clixplicity het volgende:
[..]
bedoel je 'als ontbijt' of 'voorafgaand aan het ontbijt'?
wat zit daar eigenlijk op? Klinkt goddelijk nu namelijkquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Daar kan je toch opsmeren wat je zelf lekker vindt.quote:Op donderdag 17 november 2016 09:04 schreef Molo het volgende:
[..]
wat zit daar eigenlijk op? Klinkt goddelijk nu namelijk"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
FYPquote:There's a virus in my system
Hm lastig lastig, wil geen banquote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op donderdag 17 november 2016 09:03 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Haha, ik twijfel ook vaak tussen een c en een k!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op donderdag 17 november 2016 09:04 schreef Molo het volgende:
[..]
wat zit daar eigenlijk op? Klinkt goddelijk nu namelijk![]()
![]()
mja....quote:Op donderdag 17 november 2016 09:04 schreef clixplicity het volgende:
[..]
ik zou de haring voor de lunch bewaren
ik ga nu voor gepocheerd eitje en avocado, net besloten
is het geen vastomlijnd concept?quote:Op donderdag 17 november 2016 09:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar kan je toch opsmeren wat je zelf lekker vindt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
zeker van die mensen die geen gemotoriseerde tweewieler kunnen besturenquote:Op donderdag 17 november 2016 09:03 schreef Molo het volgende:
[..]
er zíjn fokkers (zal ze niet noemen) die dat niet vinden kunnen
Best Budsquote:
ookquote:Op donderdag 17 november 2016 09:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeker van die mensen die geen gemotoriseerde tweewieler kunnen besturen
ik regelmatig ook niet, maar nooit gehad datquote:
zin in burrito nu
Ben je ook even wat koffie aan het zetten, is opeens het topic dicht en het volgende alweer goed op gang. Hebben jullie niks beters te doen?
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
jawel hoor, maar ik vertoon huishoud ontwijkend gedragquote:Op donderdag 17 november 2016 09:08 schreef Fogel het volgende:
Ben je ook even wat koffie aan het zetten, is opeens het topic dicht en het volgende alweer goed op gang. Hebben jullie niks beters te doen?
quote:Op donderdag 17 november 2016 09:09 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ben via de Reetsestraat onderweg naar Reet Centrum....
chubby Pamquote:Op donderdag 17 november 2016 09:10 schreef Drug het volgende:
[..]
hot cocaine pam of meer chubby pam van poovey dairy?
Ik zit hier vooral als ik betere dingen te doen hebquote:Op donderdag 17 november 2016 09:08 schreef Fogel het volgende:
Ben je ook even wat koffie aan het zetten, is opeens het topic dicht en het volgende alweer goed op gang. Hebben jullie niks beters te doen?![]()
Of andere dingen, laat ik het zo zeggen.With the stars as her umbrella![]()
En het interesseert je waarschijnlijk geen reet, je gaat door tot het gaatje.quote:Op donderdag 17 november 2016 09:09 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ben via de Reetsestraat onderweg naar Reet Centrum...."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Hee, dat ken ik ergens van. Maar heb al wel was in de wasmachine gedaan, dat kost weinig moeite en misschien heb ik over anderhalf uur wel zin om het spul op te hangen.quote:Op donderdag 17 november 2016 09:09 schreef Molo het volgende:
[..]
jawel hoor, maar ik vertoon huishoud ontwijkend gedragI'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: