abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 9 mei 2017 @ 08:46:38 #126
9859 crew  Karina
Woman
pi_170792040
Oh ja goeie. Al zitten die Legends nu ergens anders :D Heeel ergens anders.

Wat ik me ook opeens bedenk: wat is er met de regel gebeurt dat je jezelf niet mag tegenkomen als je tijdreist? En wat is er gebeurt met de belofte van Barry om nooit meer te 'timetravellen'?

[ Bericht 37% gewijzigd door Karina op 09-05-2017 08:59:08 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_170792519
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 08:46 schreef Karina het volgende:
Oh ja goeie. Al zitten die Legends nu ergens anders :D Heeel ergens anders.

Wat ik me ook opeens bedenk: wat is er met de regel gebeurt dat je jezelf niet mag tegenkomen als je tijdreist? En wat is er gebeurt met de belofte van Barry om nooit meer te 'timetravellen'?

Barry heeft Speedforce-tijdreizen, de Legends gebruiken technologisch tijdreizen. En dat is kennelijk een verschil.
pi_170795210
Iris overleeft het toch wel.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_170800504
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 11:43 schreef wolfrolf het volgende:
Iris overleeft het toch wel.
Hopelijk Caitlinn niet
  dinsdag 9 mei 2017 @ 16:04:23 #130
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_170800683
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 15:56 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Hopelijk Caitlinn niet
Caitlin ook. Dat kun je Sisco niet aan doen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Moderator dinsdag 9 mei 2017 @ 16:04:51 #131
9859 crew  Karina
Woman
pi_170800693
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 11:43 schreef wolfrolf het volgende:
Iris overleeft het toch wel.
Hoop het niet, die voegt echt niks toe.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_170800722
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:04 schreef Karina het volgende:

[..]

Hoop het niet, die voegt echt niks toe.
Lekkere billen.
  Moderator dinsdag 9 mei 2017 @ 16:07:24 #133
9859 crew  Karina
Woman
pi_170800755
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:06 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Lekkere billen.
:')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Admin dinsdag 9 mei 2017 @ 19:01:01 #134
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_170805178
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 09:35 schreef Komakie het volgende:

Ik ben wel benieuwd wat ze voor volgend seizoen in petto hebben. Dit is wel een beetje de ultieme villian. Wat ga je dan weer verzinnen...
Geen 'evil speedster', in ieder geval. Dat hebben de producers al laten weten; het wordt eens een keertje iets anders. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_170805348
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:06 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Lekkere billen.
:9



Fapje gedaan

[ Bericht 4% gewijzigd door wolfrolf op 09-05-2017 19:35:03 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_170810369
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 19:01 schreef Breuls het volgende:

[..]

Geen 'evil speedster', in ieder geval. Dat hebben de producers al laten weten; het wordt eens een keertje iets anders. :)
Het wordt een meta, zeggen ze.
  woensdag 10 mei 2017 @ 10:11:17 #137
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_170822736
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 19:01 schreef Breuls het volgende:

[..]

Geen 'evil speedster', in ieder geval. Dat hebben de producers al laten weten; het wordt eens een keertje iets anders. :)
Zou wel eens leuk zijn.
Ze hebben de ultieme evil speedster nu wel gehad natuurlijk.
Reverse Flash was leuk, Zoom vond ik echt sick en nu een evil versie van zichtzelf. Dan kun je niet weer met een andere speedster aan komen.

Voor het seizoen zeiden ze dat Groth een belangrijke rol ging krijgen, maar die is maar beperkt tot een paar afleveringen.

Ik ben benieuwd.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_170827736
Time renmant dus :)
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  woensdag 10 mei 2017 @ 14:43:27 #139
194233 Friday12
Originele kloon
pi_170828024
In hey begin dacht.ik dit kan een vette ep worden maar nee het werd weer een soapserie ep :')
  woensdag 10 mei 2017 @ 21:48:43 #140
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_170838648
De uitleg over een infinite loop slaat nergens op. Het moet toch ergens begonnen zijn? Savatar maakt Barry en Barry wordt Savatar, dat slaat nergens op. Het kip-ei verhaal kan per definitie niet van toepassing zijn op dit verhaal aangezien het ei eerder was dan de kip (en dat ei is gelegd door de evolutionaire voorganger van de kip).

Dat Cisco het uitlegt met twee sinusvormen slaat ook nergens op omdat het niet correspondeert met de dimensies (er is er maar één, nl. tijd), of mis ik iets? Zoals het er nu uitziet voor mij was het puur om die lemniscaat te krijgen.
pi_170841381
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 21:48 schreef Xaobotnik het volgende:
De uitleg over een infinite loop slaat nergens op. Het moet toch ergens begonnen zijn? Savatar maakt Barry en Barry wordt Savatar, dat slaat nergens op. Het kip-ei verhaal kan per definitie niet van toepassing zijn op dit verhaal aangezien het ei eerder was dan de kip (en dat ei is gelegd door de evolutionaire voorganger van de kip).

Dat Cisco het uitlegt met twee sinusvormen slaat ook nergens op omdat het niet correspondeert met de dimensies (er is er maar één, nl. tijd), of mis ik iets? Zoals het er nu uitziet voor mij was het puur om die lemniscaat te krijgen.
Daarom moeten ze ophouden met dat tijd-gekloot. Uiteindelijk nekt dat het verhaal, maar het is ook niet gebaseerd op natuurwetten, dus het boeit me verder vrij weinig.
pi_170874025
The Bootstrap Paradox is a theoretical paradox of time travel that occurs when an object or piece of information sent back in time becomes trapped within an infinite cause-effect loop in which the item no longer has a discernible point of origin, and is said to be “uncaused” or “self-created”.

Dit is wat er aan de hand is, maar ik snap er nog steeds geen kut van.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:33:17 #143
456432 Kamina
Tenacious!
pi_170881745
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:36 schreef rubensanti het volgende:
The Bootstrap Paradox is a theoretical paradox of time travel that occurs when an object or piece of information sent back in time becomes trapped within an infinite cause-effect loop in which the item no longer has a discernible point of origin, and is said to be “uncaused” or “self-created”.

Dit is wat er aan de hand is, maar ik snap er nog steeds geen kut van.
Dat is alsof je je eigen vader bent.
1 + 1 = blauw
pi_170953143
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 23:19 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Daarom moeten ze ophouden met dat tijd-gekloot.
Tja, dat hoort nou eenmaal bij The Flash. :)
  maandag 15 mei 2017 @ 15:47:31 #145
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_170960621
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 21:48 schreef Xaobotnik het volgende:
De uitleg over een infinite loop slaat nergens op. Het moet toch ergens begonnen zijn? Savatar maakt Barry en Barry wordt Savatar, dat slaat nergens op. Het kip-ei verhaal kan per definitie niet van toepassing zijn op dit verhaal aangezien het ei eerder was dan de kip (en dat ei is gelegd door de evolutionaire voorganger van de kip).

Dat Cisco het uitlegt met twee sinusvormen slaat ook nergens op omdat het niet correspondeert met de dimensies (er is er maar één, nl. tijd), of mis ik iets? Zoals het er nu uitziet voor mij was het puur om die lemniscaat te krijgen.
Hier is een uitleg:
http://screenrant.com/flash-savitar-future-barry-explained/

quote:
HOW BARRY BECAME SAVITAR

Flash Savitar Time Travel Explained The Flash: How Barry Becomes Savitar Explained
“You will do everything you can think of — you’ll ever create time remnants of yourself, but he’ll kill them all, mostly. On the night of May 23rd, Iris will die in your arms… and it will break you.”

The timeline re-writing and time travel behind Barry’s trip into becoming Savitar is helpfully illustrated, as always, upon the S.T.A.R. Labs whiteboard – in this case, by Cisco Ramon. For those who recall Barry’s trip to 2024, he set out to discover just how he and his friend managed to defeat Savitar (as they clearly had, since there was no mention of him in the infamous future newspaper in their possession). The results weren’t as hopeful as expected, with the team disbanded, scarred, and broken. Savitar had been caught alright, but not before he killed Iris.

To accomplish the task, FutureBarry explained, he had even created Time Remnants of himself (traveling backwards a short while, and pulling that version forward) which Savitar had killed. Well… “mostly.” That’s the detail that sends the entire time loop in motion, with Cisco deducing that Savitar actually let a single Time Remnant of Barry survive. It was no accident, but the required Remnant that would survive beyond Savitar’s imprisonment in the Speed Force, begin to come apart at the seams, and eventually realize its true destiny.

Tortured and abandoned, this Barry Allen Time Remnant would travel backwards through time into ancient history, building its reputation and legacy until acolytes were drawn to it as a god of speed – calling it “Savitar.” Only then would he be able to have the revenge that destiny had already written for him. Revenge and, if he played his cards right, mastery of Time itself.

The Flash CW Future Newspaper The Flash: How Barry Becomes Savitar Explained
NOTE: Here’s the wrinkle to keep in mind. Savitar moved his way up through history attacking speedsters and gaining their powers, but it seems that he visited the 2020 Flash before the 2016 Flash, only to be defeated and imprisoned. That future newspaper is likely the exact version of Barry’s perfect future, in which he defeated Savitar based on his heroics. The fate pulling the strings behind Barry Allen’s messing with reality in his ‘Flashpoint’ timeline is now up for debate… since it was that altering of history that created enough instability for Savitar to escape that very prison.

Once freed, Savitar could head backwards to torment the speedster who defeated him, explaining why Savitar knows that Barry Allen will trap him in a prison, because it’s happened to him in the future already. As revenge, he travels backwards a handful of years to kill Barry’s fiancée – creating a Barry desperate and broken enough to create the Time Remnant that would one day become Savitar.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 15 mei 2017 @ 21:26:22 #146
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_170969595
quote:
Hier zit dezelfde zwakte in. Het is gewoon het verhaal van Cisco met meer detail. Er moet steeds een eerste Savitar zijn waardoor de remnant terug gaat.

Verder doen ze hier niet aan alternatieve dimensies, dus een extra zwakte is dan dat Savitar weet dat hij verslagen wordt en je dus zou zeggen dat hij hier iets aan zou doen. In het screenrant-verhaal wordt gesteld dat dit de reden is dat hij Iris vermoord, maar waarom niet alles veranderen waardoor de realiteit verandert?
  dinsdag 16 mei 2017 @ 14:28:47 #147
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_170981415
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:26 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Hier zit dezelfde zwakte in. Het is gewoon het verhaal van Cisco met meer detail. Er moet steeds een eerste Savitar zijn waardoor de remnant terug gaat.
Nee niet helemaal. In een loop bij software kan het voor komen dat de software niet meer zijn begin state weet waardoor hij niet meer daar naar toe terug kwam. Dit kan een soort gelijk idee zijn.

quote:
Verder doen ze hier niet aan alternatieve dimensies, dus een extra zwakte is dan dat Savitar weet dat hij verslagen wordt en je dus zou zeggen dat hij hier iets aan zou doen. In het screenrant-verhaal wordt gesteld dat dit de reden is dat hij Iris vermoord, maar waarom niet alles veranderen waardoor de realiteit verandert?
Omdat op het moment dat hij het anders aanpakt hij niet meer bestaat. Het feit dat hij Iris vermoord is zijn bestaansrecht.

Verder is het volgens mij een vrij simpel verhaal. Hij wil min of meer gewoon wraak op Barry nemen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_170981485
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 21:48 schreef Xaobotnik het volgende:
De uitleg over een infinite loop slaat nergens op. Het moet toch ergens begonnen zijn? Savatar maakt Barry en Barry wordt Savatar, dat slaat nergens op. Het kip-ei verhaal kan per definitie niet van toepassing zijn op dit verhaal aangezien het ei eerder was dan de kip (en dat ei is gelegd door de evolutionaire voorganger van de kip).

Dat Cisco het uitlegt met twee sinusvormen slaat ook nergens op omdat het niet correspondeert met de dimensies (er is er maar één, nl. tijd), of mis ik iets? Zoals het er nu uitziet voor mij was het puur om die lemniscaat te krijgen.
Dat is gewoon een causal loop of een Bootstrap paradox. Iets wat eigenlijk in alles waar tijdreizen in voorkomt gebeurt.
pi_170981514
quote:
So there’s this man, he has a time machine. Up and down history he goes, zip zip zip zip zip. Getting into scrapes. Another thing he has is a passion for the works of Ludwig van Beethoven. And one day he thinks, “What’s the point of having a time machine if you don’t get to meet your heroes.”

So. Off he goes to 18-century Germany. But he can’t find Beethoven anywhere. No one’s heard of him. Not even his family have any idea who the time traveller is talking about. Beethoven literally doesn’t exist.

This didn’t happen by the way. I’ve met Beethoven. Nice chap. Very intense. Loved an arm wrestle.

No. This is called the bootstrap paradox. Google it. The time traveller panics. He can’t bear the thought of a world without the music of Beethoven. Luckily, he’d brought all of his Beethoven sheet music for Ludwig to sign. So he copies out all the concertos and the symphonies and he gets them published. He becomes Beethoven. And history continues with barely a feather ruffled.

My question is this: who put those notes and phrases together? Who really composed Beethoven’s Fifth?


[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2017 14:34:06 ]
pi_171005068
H.R :')
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')