quote:
Ik zet je er bij op de reservelijst. Helemaal afmelden vind ik ook niet fair dus ik laat je wel even hangenquote:Op woensdag 16 november 2016 18:34 schreef Poesopstokje het volgende:
Niz, als je het niet rond krijgt wil ik me wel afmelden als ontvanger. Heb vernomen dat er (meerdere) mensen voor het eerst 'meedoen' en ik vind dat zij dan voorrang zouden moeten hebben
Lief, dankjequote:Op woensdag 16 november 2016 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zet je er bij op de reservelijst. Helemaal afmelden vind ik ook niet fair dus ik laat je wel even hangen
Jij verdient ook een pakketquote:
Daar ben ik het heel erg mee eens.quote:
Er zijn mensen die het zeker nóg meer verdienen, ik heb al 2x een prachtig pakket mogen ontvangen.quote:
Nohquote:Op woensdag 16 november 2016 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar ben ik het heel erg mee eens.
Dus reken maar dat die poes nog niet van me af is
quote:Op woensdag 16 november 2016 18:40 schreef Remco_h het volgende:
Hey Nizno je hebt mn aanmeld pm he?
geloof dat ik daar iets zei over twee stuks, schrijf mij maar op voor twee maal!
oh en euh heb net mn pm even doorgelezen weer, dat laatste regeltje blijft ook nog gelden.....quote:
Succes met regelen bedoel je?quote:Op woensdag 16 november 2016 18:44 schreef Remco_h het volgende:
[..]
oh en euh heb net mn pm even doorgelezen weer, dat laatste regeltje blijft ook nog gelden.....
ja die!quote:Op woensdag 16 november 2016 18:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Succes met regelen bedoel je?
ja die heb ik in mijn achterhoofd
quote:
quote:Op woensdag 16 november 2016 19:02 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook een pakket samenstellen. Fuck die knie, iedereen verdient een mooie kerst.
Niz, koppel mij maar aan een ontvanger.
Als je enigszins in de buurt woont, wil ik je eventueel wel helpen met shoppenquote:Op woensdag 16 november 2016 19:02 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook een pakket samenstellen. Fuck die knie, iedereen verdient een mooie kerst.
Niz, koppel mij maar aan een ontvanger.
er staan nu 28 op de lijst, heb nog een klein reservelijstje met wat ontvangers.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:43 schreef superkimmi het volgende:
Hoeveel gevers staat de teller nu?
Ik denk dat er geen enkele FOK!er in mijn buurt woont, ik woon in west Zeeuws-Vlaanderenquote:Op woensdag 16 november 2016 19:25 schreef Voszje het volgende:
[..]
Als je enigszins in de buurt woont, wil ik je eventueel wel helpen met shoppenOok je knie verdient een mooie kerst!
Vroegahh woonde ik in Vlissingen maar ook niet meer tegenwoordig.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen enkele FOK!er in mijn buurt woont, ik woon in west Zeeuws-Vlaanderen. Zeg maar reserve-België, niemandsland. Net internet en riool en zulks
.
Nah, komt wel goedquote:Op woensdag 16 november 2016 19:57 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Vroegahh woonde ik in Vlissingen maar ook niet meer tegenwoordig.
Doe niet zo mal. Als je het moeilijk hebt, dan heb je het moeilijk en heb je gewoon recht op een fijne kerstquote:Op woensdag 16 november 2016 21:12 schreef Tink89 het volgende:
Als er echt te veel ontvangers zijn, streep mij dan maar weg. Heb net als poez al twee keer een pakket mogen ontvangen en vind dat nieuwe mensen er meer recht op hebben, of ik nou ziek ben of niet![]()
Sta ik ook op de geverslijst?quote:Op woensdag 16 november 2016 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
er staan nu 28 op de lijst, heb nog een klein reservelijstje met wat ontvangers.
Nog niet.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Sta ik ook op de geverslijst?
"Deze inbox is niet beschikbaar"quote:Op woensdag 16 november 2016 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar je kunt sowieso een PM sturen aan FHFKerst natuurlijk
koppelstreepje vergetenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
"Deze inbox is niet beschikbaar"
youve got mailquote:Op woensdag 16 november 2016 21:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
"Deze inbox is niet beschikbaar"
Heb je die grafkop van een CoolGuy ook meegenomen? Die gast kan het wel lijen namelijk.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:29 schreef Nizno het volgende:
Naar 3 personen is een PM onderweg dat ik nog een adres nodig heb.
1 persoon zal nog een adres van komen maar dat laat nog even op zich wachten
En dan ben ik rond.
Nog even afwachten of een shopper en donateur elkaar ook lief gaan vinden...
Ze vinden elkaar liev![]()
Maar wonder boven wonder...
Het is gekoppeld tot dus ver.
Ik ga de PMs verzenden.
waar moet ik die mee heen nemen???quote:Op woensdag 16 november 2016 22:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Heb je die grafkop van een CoolGuy ook meegenomen? Die gast kan het wel lijen namelijk.
Het liefst zes meter diep de grond in, maar meenemen op de donateursronde mag ook.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar moet ik die mee heen nemen???
hmz...... ik zal eens even liev vragenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het liefst zes meter diep, maar meenemen op de donateursronde mag ook.
mijn schuld, ze stond boven aan in mn Excellijstjequote:
Anders krijg jij even de pestpleurisvinkentering, kolerejong? Je moeder op een bakfiets zonder zadel.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het liefst zes meter diep de grond in, maar meenemen op de donateursronde mag ook.
Liev zijn..... kusje drop?quote:Op woensdag 16 november 2016 23:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Anders krijg jij even de pestpleurisvinkentering, kolerejong? Je moeder op een bakfiets zonder zadel.
Ik sta al op de lijst, net als jij. Met je smoel.
Ohh, nee, dit is gewoon een dingetje tussen JSD en mij, no worries, niks aan de handquote:
never the less, liev zijn.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ohh, nee, dit is gewoon een dingetje tussen JSD en mij, no worries, niks aan de hand
Een KUSJE geven? Ik denk 't niet.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
never the less, liev zijn.
Geef droppie maar gewoon een kusje
Kijk maar uit, dan gaat Samzz kussen.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een KUSJE geven? Ik denk 't niet.
Oh, das een vrouw. Das beter dan JSD. Een kapotte hond is beter dan JSDquote:Op woensdag 16 november 2016 23:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dan gaat Samzz kussen.
Goed bezigquote:Op woensdag 16 november 2016 22:29 schreef Nizno het volgende:
Naar 3 personen is een PM onderweg dat ik nog een adres nodig heb.
1 persoon zal nog een adres van komen maar dat laat nog even op zich wachten
En dan ben ik rond.
Nog even afwachten of een shopper en donateur elkaar ook lief gaan vinden...
Ze vinden elkaar liev![]()
Maar wonder boven wonder...
Het is gekoppeld tot dus ver.
Ik ga de PMs verzenden.
Mooi, missie geslaagd.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Anders krijg jij even de pestpleurisvinkentering, kolerejong? Je moeder op een bakfiets zonder zadel.
Ik sta al op de lijst, net als jij. Met je smoel.
Oh hell noquote:Op woensdag 16 november 2016 23:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
never the less, liev zijn.
Geef droppie maar gewoon een kusje
Was jij dan shopper voor me, ik dacht dat iemand anders dat wasquote:Op donderdag 17 november 2016 13:54 schreef Amnistia het volgende:
Coolguy en JeSuisDropie.. ben ik nog steeds shopper voor jullie??
En route 99 bij de Appiequote:Op donderdag 17 november 2016 14:38 schreef PrisTheShiz het volgende:
Voor alle shoppers. Het is euroweken bij de dirk![]()
Dat je het even weet
Dat deden mensen voorgaande jaren ook, zie niet in waarom dat nu niet zou mogenquote:Op donderdag 17 november 2016 17:36 schreef Samzz het volgende:
Worden kleine tipjes van de sluier gewaardeerd? Als in, een foto'tje of beschrijving van iets, een zelfgemaakt, gewoon voor de leuk en om een beetje lekker te maken?
Of is dat een no go?
Ah oké! Heb vorig jaar niet echt iets meegekregen van deze actiequote:Op donderdag 17 november 2016 17:38 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dat deden mensen voorgaande jaren ook, zie niet in waarom dat nu niet zou mogen
Uhuhquote:
Erg leuk gemaaktquote:Op donderdag 17 november 2016 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uhuh.
Ik kan morgen naar de winkel als het goed is (leuk joh, van anderen afhankelijk zijn), dus dan ook eens kijken naar lekkere/leuke dingen
.
Daarom maar alvast wat aan t knutselen aan een kerstkaart:
[ afbeelding ]
Vind m zelf echt tof. Papier is kraakwit, maar ja kunstlicht.
Thanksquote:
Wat mooi johquote:Op donderdag 17 november 2016 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uhuh.
Ik kan morgen naar de winkel als het goed is (leuk joh, van anderen afhankelijk zijn), dus dan ook eens kijken naar lekkere/leuke dingen
.
Daarom maar alvast wat aan t knutselen aan een kerstkaart:
[ afbeelding ]
Vind m zelf echt tof. Papier is kraakwit, maar ja kunstlicht.
Ik.heb vanavond omgeruild voor morgenmiddag. Samen met mn moeder samem even een pakket bij elkaar winkelenquote:Op donderdag 17 november 2016 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks.
Heb ook al een lijstje met spulletjes die ik wil gaan kopen/bestellen.
Wel handig heur, internet.
Thank youquote:
Ik vind t stiekem nog wel wat lastig, want wat stop je er allemaal inquote:Op donderdag 17 november 2016 20:01 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik.heb vanavond omgeruild voor morgenmiddag. Samen met mn moeder samem even een pakket bij elkaar winkelen
Ik vind het ook lastig hoor. Vraag mijn ontvanger veel. Maar ik heb wel een idee nuquote:Op donderdag 17 november 2016 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thank you.
[..]
Ik vind t stiekem nog wel wat lastig, want wat stop je er allemaal in, enkel lekkers (chocolade, chips, nootjes), of ook pasta, kaasjes, harde worst e.d..
Oh well, lekker los gaan morgen. Shoppen om een ander blij te maken geeft een goed gevoel
.
Ow, neem je contact op met je ontvangerquote:Op donderdag 17 november 2016 20:11 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik vind het ook lastig hoor. Vraag mijn ontvanger veel. Maar ik heb wel een idee nu
Owquote:Op donderdag 17 november 2016 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow, neem je contact op met je ontvanger. Ik dacht dat t een beetje een verrassing zou zijn wie voor wie shopt en dat t meer een secret santa idee is
.
Maakt ook niet uit natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2016 20:21 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Owmislukt.
Maar ik heb specefiek om een bepaalde user gevraagd
Lolquote:Op donderdag 17 november 2016 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit natuurlijk. Ik ga t wel geheim houden, dus sorry ontvanger
.
ja je pbs komen aan. ik ben nog niet klaar met het lijstje.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:46 schreef Amnistia het volgende:
Wat apart... ik heb heel vroeg aangegeven shopper te willen zijn, maar heb nog totaal niks gehoord...
Komen mijn pb's wel aan? Want heb ook nog geen bevestiging dat ik gekoppeld ben aan een gever..
je zou ook iets in het pakket kunnen doen voor derde kerstdag (wat eten en dergelijke voor de rest van de week kan juist verlichting geven in het eigen budget van de ontvanger zodat daar iets ruimte komt voor tijdens kerst of oud en nieuw).quote:Op donderdag 17 november 2016 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thank you.
[..]
Ik vind t stiekem nog wel wat lastig, want wat stop je er allemaal in, enkel lekkers (chocolade, chips, nootjes), of ook pasta, kaasjes, harde worst e.d..
Oh well, lekker los gaan morgen. Shoppen om een ander blij te maken geeft een goed gevoel
.
Oh, mijn ontvanger heeft best duidelijk beschreven wat hij/zij graag zou willen. Dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 17 november 2016 21:15 schreef frederik het volgende:
[..]
je zou ook iets in het pakket kunnen doen voor derde kerstdag (wat eten en dergelijke voor de rest van de week kan juist verlichting geven in het eigen budget van de ontvanger zodat daar iets ruimte komt voor tijdens kerst of oud en nieuw).
Wat betreft je secret santa, dat is toch mogelijk? Cloontje is zo aangemaakt voor de vragen aan de ontvanger.
Netjes dat je in mijn PM er met me over spreekt en dan het hier ook nog meldt.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:31 schreef PureEvil het volgende:
En ik ben gekoppeld aan iemand die heeeeeel ver weg woont ..........
Ja, en? Had je het persoonlijk langs willen gaan brengen?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:31 schreef PureEvil het volgende:
En ik ben gekoppeld aan iemand die heeeeeel ver weg woont ..........
Internationaal versturen (in plaats van nationaal) kan wel zorgen dat je pakket een pakketje wordt.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en? Had je het persoonlijk langs willen gaan brengen?
Ja. Had ik kunnen doen. Vind het altijd zo zonde van de verzendkosten. En je zit al vrij snel over 10 kilo.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en? Had je het persoonlijk langs willen gaan brengen?
Wat kost dat verzenden?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:44 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja. Had ik kunnen doen. Vind het altijd zo zonde van de verzendkosten. En je zit al vrij snel over 10 kilo.
Maargoed, misschien Bied het vervoerstopic uitkomst, hoop ik.
Tot tien kilo 6,95.quote:
Jawel, maar er wordt gezegd dat je al snel over de 10kg heen gaat. Wat kost het dan?quote:
Zie edit. Dacht dat ik die erbij geplakt had.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, maar er wordt gezegd dat je al snel over de 10kg heen gaat. Wat kost het dan?
Oh ik zie 't. 13,25 is toch niet zo onoverkomelijk?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie edit. Dacht dat ik die erbij geplakt had.
En anders ik wel.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:49 schreef Nizno het volgende:
Ik kan wel 8 euro missen indien het vervoerstopic niet helpt.
Nee, niet per se. Maar van 13,25 kan je wel veel leuks voor in het pakket kopen, en niet alle gevers hebben heel veel te bestedenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh ik zie 't. 13,25 is toch niet zo onoverkomelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |