SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Het staat je vrij 'm aan te passen. Je hebt er immers de powers toe.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:30 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind dat we een TT moeten hebben om Danaiden C3 te herdenken.
Doe dat alleen met instemming van de TS.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het staat je vrij 'm aan te passen. Je hebt er immers de powers toe.
Chickiequote:Op woensdag 16 november 2016 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dikzak speelde dus in de C2, die was blijkbaar beter dan Stijn.
Bij deze mijn fiat.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe dat alleen met instemming van de TS.
Dat is de c2 dus niet Stijnquote:Op woensdag 16 november 2016 16:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja hier boven met die foto's van zn cluppie
Stopquote:Op woensdag 16 november 2016 16:37 schreef onlogisch het volgende:
De spanning in dit topic is opeens om te snijden.
[ afbeelding ]
Eerst lezen, dan komen mekkeren. Dank.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja hier boven met die foto's van zn cluppie
Alsnogquote:Op woensdag 16 november 2016 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is de c2 dus niet Stijn
Wie wel nu men jou heeft zien posten?quote:Op woensdag 16 november 2016 16:45 schreef Elan het volgende:
Stijn gaat niet vrolijk worden als hij dit topic terugleest.
Dat is de privé van de clubgenoten van Stijn, niet van Stijn. Iedereen wist al bij welke korfbalclub hij zat dus wat maakt een foto van een team wat niet eens het team is van Stijn nou weer uit.quote:
Je moederquote:Op woensdag 16 november 2016 16:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie wel nu men jou heeft zien posten?
Omdat jouw moeder ongesteld is.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo sfeerverpestend bezig de hele tijd?
Of rene is nog heel jong.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan heeft hij nog een relatief jonge moeder.
Wat een vieze gedachten krijg ik hierbij.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Veelquote:Op woensdag 16 november 2016 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is de privé van de clubgenoten van Stijn, niet van Stijn. Iedereen wist al bij welke korfbalclub hij zat dus wat maakt een foto van een team wat niet eens het team is van Stijn nou weer uit.
quote:Op woensdag 16 november 2016 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een vieze gedachten krijg ik hierbij.
GGMM is dan ook 12.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik doe normaal.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Enige juiste reactie. JanSees is een beetje raar aan het doen.
Zeer waarschijnlijk agvquote:Op woensdag 16 november 2016 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe broodjes.
Nasiquote:Op woensdag 16 november 2016 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
Moet nog boodschappen doen. Wat raden jullie me aan
Stijn, had je mijn verklaring al gelezenquote:Op woensdag 16 november 2016 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een vieze gedachten krijg ik hierbij.
Ja hoor.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stijn, had je mijn verklaring al gelezen?
Chlamydiaquote:Op woensdag 16 november 2016 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
Moet nog boodschappen doen. Wat raden jullie me aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |