We blijven kinderenquote:
Het is niet mijn zooitje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het is niet mijn zooitje.Oh dat dacht ik ook niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:58 schreef Treehut362 het volgende:
slapenvolgens mij is ie aan het fietsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kledingbank top kan iedereen daar wat halen
Heb je nog wel eens geen vrijwillig momentje over Hut?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:59 schreef Treehut362 het volgende:
Vandaag vrijwilliger geworden bij de Kledingbank.
mooi! heb je eerste keus?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:59 schreef Treehut362 het volgende:
Vandaag vrijwilliger geworden bij de Kledingbank.
Ik vroeg me al af of het jouw knutselhoek wasquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ligt zomaar een MPC2000 tussen.
Kun je alweer douchen of ?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:26 schreef sacha het volgende:
ik vraag iedereen hier zijn kleding bij mij te dumpen
Is ook nostalgie, werkt voor opslag nog met floppy's.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of het jouw knutselhoek was
neem je ook burka's?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:26 schreef sacha het volgende:
ik vraag iedereen hier zijn kleding bij mij te dumpen
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan maar naar het lokale badhuis ... Hoe hebben ze jou account eik geverifieerd?
Ik heb blijkbaar iets gemist, ramen en deuren kreeg ik mee, maar nu dus de badkamer aan de beurt.quote:
Ik zie nu bij een heleboel modjes blauwe vinkjes naast hun naam staan, maar dat zul je mobiel wel niet zienquote:
ik heb een blauw vinkje ja, is dat een speciale vogel?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie nu bij een heleboel modjes blauwe vinkjes naast hun naam staan, maar dat zul je mobiel wel niet zien
Dat wil zeggen dat je gescreend bent en dat je werkelijk sacha bent en niet iemand andersquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb een blauw vinkje ja, is dat een speciale vogel?
gelukkig maar, dan kunnen mijn klonen rustig gaan slapenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wil zeggen dat je gescreend bent en dat je werkelijk sacha bent en niet iemand anders
Gewoon lekker jezelf blijven.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wil zeggen dat je gescreend bent en dat je werkelijk sacha bent en niet iemand anders
Daar deed jij toch niet aanquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:45 schreef sacha het volgende:
[..]
gelukkig maar, dan kunnen mijn klonen rustig gaan slapen
Ik ben ook zo weg hoorquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:50 schreef sacha het volgende:
ik heb een Pino vinkje, ik doe er toe, ik tel mee, ik ben certified, ik ben... eh... ja ehm...
ik ben sacha, jullie 40 plus mod![]()
hou van jullie, nu ga ik koesen
slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:50 schreef sacha het volgende:
ik heb een Pino vinkje, ik doe er toe, ik tel mee, ik ben certified, ik ben... eh... ja ehm...
Truste...quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:50 schreef sacha het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:55 schreef chufi het volgende:
Morgen om 7 uur weer slopers aan het werk?
WTFquote:Op woensdag 16 november 2016 07:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ach kijk nou eens, wat een verrassing, typisch de anti-rook maffia..![]()
quote:De Europese Commissie verklaarde destijds dat het om een Duitser ging die wel degelijk toestemming zou hebben gegeven om zijn foto te gebruiken op de verpakkingen.
Ja en?quote:Op woensdag 16 november 2016 07:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Daar sta je dan met je goede gedrag. Zien ze je aan voor een mof
Kan me voorstellen dat die Spanjool er niet blij mee is.quote:Op woensdag 16 november 2016 07:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja en?
Ik ben er zelf deels een en heb daar geen problemen mee, sterker nog, ben er trots op.
Het laat gewoon zien dat de anti-rook maffia 'over lijken' gaat, het doel heiligt blijkbaar de middelen en mijn persoonlijke vrijheid wordt hier met voeten getreden.quote:Op woensdag 16 november 2016 07:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat die Spanjool er niet blij mee is.
Tja, plezier mag niet meer, ist verboten!!!quote:Op woensdag 16 november 2016 08:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het laat gewoon zien dat de anti-rook maffia 'over lijken' gaat, het doel heiligt blijkbaar de middelen en mijn vrijheid wordt hier met voeten getreden.
Dat zou men graag willen, maar ik ga daar niet in mee, ik bepaal zelf wel wat wel of niet goed voor me is.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, plezier mag niet meer, ist verboten!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |