quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee, alle darters zijn smakeloos. Die schoenen!!!!
Nee, want die van net was geen bewussie. Dit wel.quote:
Over Young gesproken, waarom faalde PUB?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Young, Positiviteitspaleis, Utopia en er was zo'n subforum met filmpjes.
Daar was alleen de SC actief (en gingen allemaal users privégegevens van elkaar online zetten en was er alleen maar madness en ruziequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:57 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Over Young gesproken, waarom faalde PUB?
Klinkt als echte pubers.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar was alleen de SC actief (en gingen allemaal users privégegevens van elkaar online zetten en was er alleen maar madness en ruzie)
Daar heb ik geen toegang toequote:
3 jaar niet meer geweest, je mist niksquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb ik geen toegang toe
Ik weet niet of dat nou zo erg is
Nee, aandachtshoererij daar en je mag niet kritisch zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb ik geen toegang toe
Ik weet niet of dat nou zo erg is
Je zou maar foto's online zetten van de seks die je hebt met je vriendin/vriendquote:
Snapte de terugkeer van Young ook niet echt, maar misschien is dat om Fylax van de straat te houden.quote:
Oh, dus je mag niet zeggen "hey vadsig wijf met je matige tepels, wegwezen"quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:59 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nee, aandachtshoererij daar en je mag niet kritisch zijn.
Dat is absoluut een feit vernam ikquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snapte de terugkeer van Young ook niet echt, maar misschien is dat om Fylax van de straat te houden.
Je hoeft niet te postenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:59 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nee, aandachtshoererij daar en je mag niet kritisch zijn.
Hehe nee ok, maar het is echt het tegenovergestelde, je mag je alleen maar vergapen en als een hondje oh wat mooi dit dat en sexy zus zo zeggen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:00 schreef Tagliano het volgende:
Oh
[..]
Oh, dus je mag niet zeggen "hey vadsig wijf met je matige tepels, wegwezen"
Onbegrijpelijk
Mensen moeten zich daar ook niet zo over opwinden allemaal joh, net als het haar van Wright of de dikke kutkop van Waites. Relax dit datquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou maar foto's online zetten van de seks die je hebt met je vriendin/vriend
[..]
Snapte de terugkeer van Young ook niet echt, maar misschien is dat om Fylax van de straat te houden.
Zou je denken?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kom je uit Friesland, beste DeLuna?
Daar is het internet toch voor, lekker anoniem je mening geven.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen moeten zich daar ook niet zo over opwinden allemaal joh, net als het haar van Wright of de dikke kutkop van Waites. Relax dit dat
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Het is een tractor/traktor/trekker, geen takto. Irritant kind.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen moeten zich daar ook niet zo over opwinden allemaal joh, net als het haar van Wright of de dikke kutkop van Waites. Relax dit dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |