Ik zou daar geen tegenstander van zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een geheel nieuwe subforum DRT
Wattequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je wel kopieën van al je post opsturen naar Danny.
Oh shit, straks word ik nog gehouden aan m'n beloftequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou daar geen tegenstander van zijn.
Stel het voor aan Danny, jij staat blijkbaar hoog in de hierarchie met je vinkie.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou daar geen tegenstander van zijn.
Zwaar werk hoor, vooral als je veel post.quote:
Zal er wel beter uit zijn dan de vrouw van Barney.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voormalig walk on girl wordt nu geneukt door James Wade
En kopie van je ID.quote:
Het typwerk laat ik door mijn persoonlijke assistent doenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zwaar werk hoor, vooral als je veel post.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal er wel beter uit zijn dan de vrouw van Barney.
[..]
En kopie van je ID.
Ik sta toch bekend als een persoon zonder ideequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal er wel beter uit zijn dan de vrouw van Barney.
[..]
En kopie van je ID.
Herinner me er morgen ofzo aan (mobiel blijf ik nu lekker in dit topic, ha), zal ik eens kijken of er enig animo is voor een tijdelijk DRT-forum tijdens de WK-maandquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stel het voor aan Danny, jij staat blijkbaar hoog in de hierarchie met je vinkie.
Oh ik dacht dat Davy daarom bekend stond.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik sta toch bekend als een persoon zonder idee
Vast wel, als ik zie wat voor onzin subforums er allemaal zijn of geweest.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Herinner me er morgen ofzo aan (mobiel blijf ik nu lekker in dit topic, ha), zal ik eens kijken of er enig animo is voor een tijdelijk DRT-forum tijdens de WK-maand
Noem er eens een paar.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Davy daarom bekend stond.
[..]
Vast wel, als ik zie wat voor onzin subforums er allemaal zijn of geweest.
Nee, alle darters zijn smakeloos. Die schoenenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Boeit hem totaal niks verderzal wel tijdens zijn depressieve periode zijn geweest
Nu jinx je hem weer.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:56 schreef Szura het volgende:
Mani en ik hebben Noppert goed geantijinxt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |