Daniella Allfreequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die brunette die vanavond meeloopt mag er ook wezen.
Geen idee, ik kom nooit in SPT eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Welke mods? #Nattekrant zie je toch alleen in F1-topics en wie hebben we hier eigenlijk nog meer?
Stond lekker te smijten in eerste twee wedstrijden hoorquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:44 schreef heywoodu het volgende:
Aspinall nog niet gezien in de eerdere wedstrijden, maar ik mag hem nu al niet. Wat een engerd.
Echt een boeventronie. De zoon van Richie Burnett.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:44 schreef heywoodu het volgende:
Aspinall nog niet gezien in de eerdere wedstrijden, maar ik mag hem nu al niet. Wat een engerd.
Ze (zij en Charlotte Wood) zijn er bij alle tv-toernooien van PDCquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima figuur, beetje naar hoofd.
Je kunt het moeilijk in VBL of CUL ofzo zetten he.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom nooit in SPT eigenlijk.
Vraag me ook af waarom het dartstopic hier staat.
Ajacied422quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Welke mods? #Nattekrant zie je toch alleen in F1-topics en wie hebben we hier eigenlijk nog meer?
Onze grote vrind heywoodu die actief meepost vanavond?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Nouja, we zitten hier toch al met het VBL-kliekje natuurlijkquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kunt het moeilijk in VBL of CUL ofzo zetten he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
WEST, Nattekat, boriszquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Een geheel nieuwe subforum DRTquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar zou ik best mod willen zijnquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een geheel nieuwe subforum DRT
Dat lijkt me een uitstekende keusquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar zou ik best mod willen zijn
Zullen ze ook wel eens geneukt worden door die darters?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze (zij en Charlotte Wood) zijn er bij alle tv-toernooien van PDC
Eigen subforum aanmaken, DRT ofzo.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Borisz is nog maar een jaar of tien een van de meest trouwe users in SPT.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
WEST, Nattekat, borisz
Die kent u niet.
Moet je wel kopieën van al je post opsturen naar Danny.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar zou ik best mod willen zijn
Voormalig walk on girl wordt nu geneukt door James Wadequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen ze ook wel eens geneukt worden door die darters?
[..]
Eigen subforum aanmaken, DRT ofzo.
borisz ken ik wel, WEST niet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
WEST, Nattekat, borisz
Die kent u niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |