Ja, goed punt eigenlijk welquote:
Ik zit er klaar voor.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Barneveld - Durrant heb ik wel zin in.
Hopen dat Durrant weer zo goed gooitquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Barneveld - Durrant heb ik wel zin in.
Ome Henkquote:
Is geen hoop meer voor.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Het is een tractor/traktor/trekker, geen takto. Irritant kind.
Tussen? Ik ben het hele overzicht even kwijtquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij krijgen we een sjoet-out als Raybar met 5-0 verliest.
Noppie en Raybar.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tussen? Ik ben het hele overzicht even kwijt
Saaiquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:07 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Fred Westerbeke (verbieden Bandidos)
Jos Hessels
Teio Meedendorp (nieuwe schetsen Van Gogh)
Axel Rüger
Filemon Wesselink (voert actie tegen veroordeelde Thailand)
Frans van Laarhoven
Tom Kleijn (gerommel in Team Trump)
Straks groeien er mensen op met "Ome Jay-Roy Benjamin"quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar volgens mij heeft iedereen in Nederland dat wel.
Vroeger zo vaak naar geluisterdquote:
Dat ligt toch wat minder lekker in de mond.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Straks groeien er mensen op met "Ome Jay-Roy Benjamin"
quote:
Eh, kan ook als er twee gelijk zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Raybar heeft gewonnen van Noppert, dus geen shootout. Alleen als er 3 gelijk zijn
Nee volgens mij niet meerquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Daar worden zeker geen nieuwe dingen meer van gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |