Fuck Suljovaidsquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze wachten, en terecht, op Suljovic - BARNEYARMY
Niet zo gek dat de Arena nu leeg is, wat moet je daar nu doen hè.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, ze zitten hier dus de Arena is leeg
Snap dat dan
Gaan ze dan het bord omdraaien dat je die met die cirkels hebt?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:25 schreef Tagliano het volgende:
Hier liggen wel mogelijkheden tot shootout
Nwuh, Mensur gaat toch niet meer door.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stijn kiest partij voor Mensur
Dat zou best een geinige optie zijnquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan ze dan het bord omdraaien dat je die met die cirkels hebt?
Tuurlijk man, even 40 euro in de fik steken.quote:
Maar je kan toch niet gelijk eindigen hier? De eerste die 5 legs heeft wint, dat kan niet gelijk.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou best een geinige optie zijn
Poules, rememberquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je kan toch niet gelijk eindigen hier? De eerste die 5 legs heeft wint, dat kan niet gelijk.
Dit zal vast een domme opmerking zijn
We spelen een poulesysteem, ouwe reusquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je kan toch niet gelijk eindigen hier? De eerste die 5 legs heeft wint, dat kan niet gelijk.
Dit zal vast een domme opmerking zijn
quote:
Blijf ik gek vinden met dartsen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We spelen een poulesysteem, ouwe reus
Ik vind het een meer dan prima variant, juist bij dit toernooiquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Blijf ik gek vinden met dartsen.
Is leuk joh, wat anders dan altijd maar zelfde gezichtenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Blijf ik gek vinden met dartsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |