Waarom niet?quote:
Wel meer een showmannetje dan die Tedjequote:Op dinsdag 15 november 2016 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Absoluut een betere performance dan Wright
Nou nou nouquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Absoluut een betere performance dan Wright
Doet me een beetje denken aan Ken Bone tijdens het tweede Trump/Clinton-debatquote:
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Waites zijn eerste goede leg die ik zie gooien dit toernooi.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:05 schreef heywoodu het volgende:
Jezus, Waites had ik sinds Lakeside volgens mij niet meer gezien, maar die heeft een nóg viesdikkere kop gekregen zeg
Ajaxpubliek ditquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:23 schreef Szura het volgende:
Het publiek interesseert het allemaal geen reet he
Ze wachten, en terecht, op Suljovic - BARNEYARMYquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:23 schreef Szura het volgende:
Het publiek interesseert het allemaal geen reet he
Ja, ze zitten hier dus de Arena is leegquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja, ik zie ze wel zitten dus dit is niet waar.
Fuck Suljovaidsquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze wachten, en terecht, op Suljovic - BARNEYARMY
Niet zo gek dat de Arena nu leeg is, wat moet je daar nu doen hè.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, ze zitten hier dus de Arena is leeg
Snap dat dan
Gaan ze dan het bord omdraaien dat je die met die cirkels hebt?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:25 schreef Tagliano het volgende:
Hier liggen wel mogelijkheden tot shootout
Nwuh, Mensur gaat toch niet meer door.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stijn kiest partij voor Mensur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |