Als ik tzt Noorderlingen-advies nodig heb, weet ik je te vinden!quote:
Altijd welkom!quote:Op woensdag 16 november 2016 17:09 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Als ik tzt Noorderlingen-advies nodig heb, weet ik je te vinden!
Edit: OMG ik sta zelfs in het update topic. Dank Stormqueen nu kan ik rustig terug naar mijn echte leven vol onwetende mensen![]()
Spannend! Heel veel succes!quote:Op woensdag 16 november 2016 17:47 schreef Tinos85 het volgende:
Vanochtend naar het ziekenhuis geweest. Ballonnetje is ingebracht, verloskundige kon al 1 vinger in de baarmoedermond. Nu afwachten, als de ballon er uit valt vanavond/nacht dan moeten we om 7 uur morgenochtend terug zijn, anders om 8 uur.
Vriendin heeft wel klein beetje krampjes, was ook te zien op de CTG volgens de verpleegkundige. Afwachten nu maar.
Andere praktijk gekozen deze keer?! Ben benieuwd!quote:Op woensdag 16 november 2016 11:32 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik vind het echt fijn dat ze het even vraagt in plaats van een afvinklijstje af te gaan.
Klopt! Ben er erg blij mee.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:51 schreef pinquit het volgende:
[..]
Andere praktijk gekozen deze keer?! Ben benieuwd!
mja, wat is rustig aan doen op kantoorquote:Op donderdag 17 november 2016 09:18 schreef Sylver_ het volgende:
Oei, kan je wel een beetje rustig aan doen op kantoor vandaag SQ?
Jeeeeeej daar ben jeeeequote:
Heb je een inwendige echo gehad?quote:Op donderdag 17 november 2016 13:52 schreef missbrunette het volgende:
Het bloeden is vanochtend opgehouden.
En ben naar de vk geweest, daar konden ze zien dat er wel een zwangerschapskring was, maar het vruchtzakje niet/ minder goed. Volgende week terug komen, om te kijken of er dan wel iets te zien is. Nog steeds in spanning dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 november 2016 19:08 schreef _Duckietje_ het volgende:
Ik kom heel even melden dat ik uit het lijstje mag![]()
N.oah is deze ochtend rond 9u45 geboren met 51cm en 3.4kg
Het bleek toch een begin te zijn
Wat gaaf!! Alles goed dus met jullie? Veel geluk samen.quote:Op donderdag 17 november 2016 19:08 schreef _Duckietje_ het volgende:
Hoera, gefeliciteerd met Noah! Alles goed met jullie?quote:Op donderdag 17 november 2016 19:08 schreef _Duckietje_ het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 17 november 2016 19:08 schreef _Duckietje_ het volgende:
Jaaa, gefeliciteerd! Wat leuk!quote:Op donderdag 17 november 2016 19:08 schreef _Duckietje_ het volgende:
Mag ik een officiële FOK!-baby aanmelden? 8 juni, samen met Crutch gedaan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
Uitgerekende data:
Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.
quote:Op donderdag 17 november 2016 21:10 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Mag ik een officiële FOK!-baby aanmelden? 8 juni, samen met Crutch gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |