abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166753375
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 10:51 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Denk het opzich ook wel, want als je bijvoorbeeld sylvester stallone checkt in zijn jonge jaren, die was ook gewoon ecto zoals we dat dan hier op fok noemen en schwarzenegger eveneens dacht ik
Waarom haal je nou steeds voorbeelden aan die steroiden en HGH gebruiken?
pi_166753408
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:12 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Waarom haal je nou steeds voorbeelden aan die steroiden en HGH gebruiken?
Die gasten gebruiken dat toch niet of wel?
Trouwens, zonder steroids is je hersteltijd langer, maar met geduld kun je ook aardig wat bereiken
  zaterdag 19 november 2016 @ 11:19:59 #53
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_166753470
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:14 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Trouwens, zonder steroids is je hersteltijd langer, maar met geduld kun je ook aardig wat bereiken
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_166753486
quote:
Ah blijkbaar :D

Maar een mooi lichaam kan ts ook bereiken zonder al die zooi. Steroids moet je niet willen. Hooguit wat creatine ofzo
pi_166753663
Dwing jezelf in de ochtend wat meer te eten! Bv 100 Gr havermout met melk/kwark. Banaantje erdoor, evt noten en wat honing of kaneel voor de smaak en je zit zo op de 900 kcal. Als je groter wilt worden moet je ook meer vreten!

Voor de rest niet verkeerd. Zou nog bv paar gekookte eitjes eten. Ik eet regelmatig een avocado tussen de middag. Of brood met ham en ei, kipfilet, pindakaas. S avonds veel vlees eten bij het diner, kip ofzo. Bakkie kwark voor het slapen en je bent er al. Vergeet ook je groenten en fruit niet.
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_166754087
Nog nooit zoveel shit in 1 topic gezien. Arnold geen roids bwhahaha. Hij is de koning van roids. Ecto bestaat niet. Gewoon eten en niet zo kaolo dom doen. Meal timing maakt weinig uit maar succes met verteren van 5k kcals als avondeten. Uiteindelijk schijt je anacondabakstenen die de wc niet door kunnen.
pi_166754328
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:14 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

en ook TRT.
pi_166999421
Ik heb toegang kregen tot een voedingsapp van de sportschool. Ik heb als doel spieropbouw en dan geeft hij een plan. Ik heb nu ongeveer 2500 calorieeen nodig, waarvan 135-186 gram eiwit, 60-82 vet, 269 - 365 gr koolhydraten.

Nu heb ik het volgende op:
6 sneeen volkorenbrood (3 pindakaas en 3 kipfilet)
250 gram kwark met eetlepel appelstroop/handje amandelnoten
3 gebakken eieren
Halve liter melk

Hij zegt dat ik al op 112 gr eiwit, 124 gr KH, 90 gr vet zit.

Ik zit al bijna op eiwitbehoefte en heb vrij weinig gegeten, klopt dit wel? Koolhydraten lopen wel achter, is dat belangrijk?
Hasta la Vista, Baby
pi_167017048
MyFitnessPal
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_167017545
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:05 schreef halfway het volgende:

[..]

Voorbeeldje, veel van mijn Poolse collega's trainen uit verveling avonds, die eten voor ontbijt en lunch spaggeti en 6 gekookte eieren, die gasten groeien als kool.
6 eieren? Elke dag?
zo, lijkt me niet goed voor je odeur en lange termijn ingewanden
  donderdag 1 december 2016 @ 11:02:53 #61
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_167018900
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 09:28 schreef velden het volgende:

[..]

6 eieren? Elke dag?
zo, lijkt me niet goed voor je odeur en lange termijn ingewanden
En je cholesterol...
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_167019981
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:02 schreef Bugno het volgende:

[..]

En je cholesterol...
Dat is achterhaald. Vorige jaar is uit een groot wetenschappelijk onderzoek naar voren gekomen dat cholesterol in het eten geen invloed heeft op het cholesterol gehalte van het bloed. Dat advies is dan ook aangepast.

http://www.theverge.com/2(...)-cholesterol-warning

[ Bericht 6% gewijzigd door Jaeger85 op 01-12-2016 13:24:17 ]
  donderdag 1 december 2016 @ 13:10:32 #63
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_167021228
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:56 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat is achterhaald. Vorige jaar is uit een groot wetenschappelijk onderzoek naar voren gekomen dat cholesterol in het eten heeft geen invloed op het cholesterol gehalte van het bloed. Dat advies is dan ook aangepast.

http://www.theverge.com/2(...)-cholesterol-warning
Oh, wissiknie, thanks. Vol aan de eieren dan maar, love it :9~
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_167025884
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 13:10 schreef Bugno het volgende:

[..]

Oh, wissiknie, thanks. Vol aan de eieren dan maar, love it :9~
nee nee, niet niet!
Je odeur, je ingewanden!
Alles waar te voor staat..
  donderdag 1 december 2016 @ 20:21:12 #65
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_167030316
Kan je ongelimiteerd eiwit uit dagelijks voedsel verwerken? Volgens mij wordt dat namelijk niet 100% opgenomen.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  donderdag 1 december 2016 @ 20:40:47 #66
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_167030952
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 17:14 schreef velden het volgende:

[..]

nee nee, niet niet!
Je odeur, je ingewanden!
Alles waar te voor staat..
Ik ben mijn odeur
pi_167031003
Gebruik deze om ongeveer je targets voor kcal in te schatten, er is zowel een normale kcal calculator als een weight gain calculator.
De macronutrient calculator is verder ideaal om de voor jou geschikte split van carbs/protein/fat makkelijk en snel voorgekauwd te krijgen.
Enige wat ik je verder nog mee kan geven is heel veel proberen. Elk lichaam reageert anders op voeding en eetpatronen. Let wel, geef je lichaam tijd om zich aan te passen aan je dieet.

PS Tip van de meester. Gebruik slagroom 40% zonder suiker om je eiwitshake mee te maken ipv melk of water bij het bulken. Als ecto kunnen we dat wel handelen
In search of incredible
pi_167032781
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 14:04 schreef Arnold_Schwarzenigger het volgende:
Ik heb toegang kregen tot een voedingsapp van de sportschool. Ik heb als doel spieropbouw en dan geeft hij een plan. Ik heb nu ongeveer 2500 calorieeen nodig, waarvan 135-186 gram eiwit, 60-82 vet, 269 - 365 gr koolhydraten.

Nu heb ik het volgende op:
6 sneeen volkorenbrood (3 pindakaas en 3 kipfilet)
250 gram kwark met eetlepel appelstroop/handje amandelnoten
3 gebakken eieren
Halve liter melk

Hij zegt dat ik al op 112 gr eiwit, 124 gr KH, 90 gr vet zit.

Ik zit al bijna op eiwitbehoefte en heb vrij weinig gegeten, klopt dit wel? Koolhydraten lopen wel achter, is dat belangrijk?
2500 is best veel, hoeveel weeg je en lengte?
pi_167034485
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 21:27 schreef Longcat. het volgende:

[..]

2500 is best veel, hoeveel weeg je en lengte?
1,80 lengte en 68 kilo. Als ik zo alle voeding in de app invoer die ik eet op een dag ga ik daar wel overheen. Ik dacht altijd dat ik vrij weinig at maar schijnbaar niet.
Hasta la Vista, Baby
pi_167034552
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2016 20:42 schreef BronzeGhost88 het volgende:
Gebruik deze om ongeveer je targets voor kcal in te schatten, er is zowel een normale kcal calculator als een weight gain calculator.
De macronutrient calculator is verder ideaal om de voor jou geschikte split van carbs/protein/fat makkelijk en snel voorgekauwd te krijgen.
Enige wat ik je verder nog mee kan geven is heel veel proberen. Elk lichaam reageert anders op voeding en eetpatronen. Let wel, geef je lichaam tijd om zich aan te passen aan je dieet.

PS Tip van de meester. Gebruik slagroom 40% zonder suiker om je eiwitshake mee te maken ipv melk of water bij het bulken. Als ecto kunnen we dat wel handelen
Ik gebruik geen eiwitshakes. Ik probeer via dagelijkse voeding aan de hoeveelheid eiwitten te komen. En volgens die app lukt dat wel. Is een eiwitshake dan nog zinvol of kan het ook zoals ik het doe?
Hasta la Vista, Baby
pi_167034834
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:15 schreef Arnold_Schwarzenigger het volgende:

[..]

Ik gebruik geen eiwitshakes. Ik probeer via dagelijkse voeding aan de hoeveelheid eiwitten te komen. En volgens die app lukt dat wel. Is een eiwitshake dan nog zinvol of kan het ook zoals ik het doe?
Grote voordeel van eiwit shakes is dat de eiwitten sneller in je lichaam worden opgenomen dan de eiwitten uit voeding. Vandaar dat het de 'go to' shake na een work out is. Dit zijn de whey isolaat eiwit shakes en de whey hydro isolaat eiwit shakes.
Tevens zijn er caseine eiwit shakes die gedurende een periode van zo'n 8 uur eiwitten afgeven. Deze zijn weer geschikt voor het slapen gaan in te nemen zodat je in de nacht niet je spieren gaat "kannibaliseren".

Concluderend
Krijg jij voldoende eiwitten binnen uit je voeding en sport je niet fanatiek dan zullen eiwitshakes een verwaarloosbare meerwaarde bieden. Of in andere woorden, hou het geld lekker in je zak of koop er meer rijst en kip van :p
In search of incredible
pi_167035089
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:23 schreef BronzeGhost88 het volgende:

[..]

Grote voordeel van eiwit shakes is dat de eiwitten sneller in je lichaam worden opgenomen dan de eiwitten uit voeding. Vandaar dat het de 'go to' shake na een work out is. Dit zijn de whey isolaat eiwit shakes en de whey hydro isolaat eiwit shakes.
Tevens zijn er caseine eiwit shakes die gedurende een periode van zo'n 8 uur eiwitten afgeven. Deze zijn weer geschikt voor het slapen gaan in te nemen zodat je in de nacht niet je spieren gaat "kannibaliseren".

Concluderend
Krijg jij voldoende eiwitten binnen uit je voeding en sport je niet fanatiek dan zullen eiwitshakes een verwaarloosbare meerwaarde bieden. Of in andere woorden, hou het geld lekker in je zak of koop er meer rijst en kip van :p
Welk voordeel heeft deze snelle opname dan? De zogenaamde anabolic window, eiwitten zsm na een training, is namelijk allang achterhaald en bestaat niet. Zie dit onderzoek https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3577439/
pi_167035258
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:32 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Welk voordeel heeft deze snelle opname dan? De zogenaamde anabolic window, eiwitten zsm na een training, is namelijk allang achterhaald en bestaat niet. Zie dit onderzoek https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3577439/
Ja.
Dat heb ik ook gelezen. Nieuwe inzichten. :)
Make my day!
pi_167035370
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:23 schreef BronzeGhost88 het volgende:

[..]

Concluderend
Ik heb vaker gehoord over shakes en creatine. Dus heb ik nagevraagd in de sportschool, daar vertelden ze mij dat dat nut heeft als je een groot fysiek wil ontwikkelen (waardoor je dus veel eiwitten nodig hebt) of als je erg veel moeite hebt om de eiwitten uit dagelijkse voeding te halen.

Mijn doel is echter iets gespierder en breder te worden, ze zeiden dat ik het dan gewoon met dagelijkse voeding kan redden. Ook omdat ik vrij veel eiwitten eet (kip,kwark,melk,eieren etc).
Voor het slapengaan neem ik altijd zo'n 200gr kwark. Langzame eiwitten die dan door de spieren langzaam worden opgenomen tijdens herstel in de nacht.

Van dat kannibaliseren heb ik overigens nog niet gehoord, in slaap ligt het energiepeil op een laag pitje en dus ook de spieractiviteit toch? Daarom is rust zo belangrijk want dan krijgen ze alle tijd om te groeien (mits je genoeg eiwitten heb gegeten) Hoe kunnen ze dan kannibaliseren?
Hasta la Vista, Baby
pi_167035775
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:44 schreef Arnold_Schwarzenigger het volgende:

[..]

Ik heb vaker gehoord over shakes en creatine. Dus heb ik nagevraagd in de sportschool, daar vertelden ze mij dat dat nut heeft als je een groot fysiek wil ontwikkelen (waardoor je dus veel eiwitten nodig hebt) of als je erg veel moeite hebt om de eiwitten uit dagelijkse voeding te halen.

Mijn doel is echter iets gespierder en breder te worden, ze zeiden dat ik het dan gewoon met dagelijkse voeding kan redden. Ook omdat ik vrij veel eiwitten eet (kip,kwark,melk,eieren etc).
Voor het slapengaan neem ik altijd zo'n 200gr kwark. Langzame eiwitten die dan door de spieren langzaam worden opgenomen tijdens herstel in de nacht.

Van dat kannibaliseren heb ik overigens nog niet gehoord, in slaap ligt het energiepeil op een laag pitje en dus ook de spieractiviteit toch? Daarom is rust zo belangrijk want dan krijgen ze alle tijd om te groeien (mits je genoeg eiwitten heb gegeten) Hoe kunnen ze dan kannibaliseren?
In rust verbruikt je lichaam ook calorieën. Niet zoveel als wanneer je op de treadmill staat natuurlijk.
S'nachts is je lijf 8-10 uur lang bezig om de spieren die je beschadigd hebt tijdens het trainen te repareren.
Kannibaliseren zou hooguit gebeuren wanneer je te weinig kcal eet (cutten) en/of wanneer je een extreem snel metabolisme hebt. In jouw geval is dit niet aan de orde aangezien je probeert aan te komen. Excuus dat ik je verward heb
In search of incredible
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')