Weet hij veel.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat ie zijn maten bedankt?
[..]
Denk niet dat zijn kapsel dat nodig heeft
Zo hé dit hakt er in.quote:
(Het is een soort van neger Herman. Die heeft krullen van zichzelf. )quote:Op zondag 22 januari 2017 20:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarna onmiddellijk zijn haar geföhnd.
okquote:Op zondag 22 januari 2017 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo hé dit hakt er in.Wat een losers zijn er toch soms. Ha ha ha. En ze hebben het zelf niet eens door.
twitter:PieterZwartNL twitterde op zondag 22-01-2017 om 20:09:42Memphis begint tegen Marseille op de bank, maar hij gaat dit seizoen nog genoeg minuten maken gezien concurrentie. https://t.co/CG3Y9mbpkW reageer retweet
Had niet verwacht dat ie al mee kon doenquote:Op zondag 22 januari 2017 20:21 schreef Bolasie het volgende:
twitter:PieterZwartNL twitterde op zondag 22-01-2017 om 20:09:42Memphis begint tegen Marseille op de bank, maar hij gaat dit seizoen nog genoeg minuten maken gezien concurrentie. https://t.co/CG3Y9mbpkW reageer retweet
Is dit ergens live te zien?quote:Op zondag 22 januari 2017 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat ie al mee kon doen
Even kijken straks
Totti.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eurosport geeft de voorkeur aan Roma - Cagliari
quote:Op zondag 22 januari 2017 21:35 schreef NoNickOne het volgende:
Best leuk voetbal wat dat Lyon aan het spelen is
VBL / [Franse Ligue 1] #3 Goalll Draxlerrquote:
quote:Op zondag 22 januari 2017 22:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
VBL / [Franse Ligue 1] #3 Goalll Draxlerr
Ik schrok ervan zelfsquote:Op zondag 22 januari 2017 21:35 schreef NoNickOne het volgende:
Best leuk voetbal wat dat Lyon aan het spelen is
quote:Op maandag 23 januari 2017 08:18 schreef Bronson_ het volgende:
Hij kon gister het niveau al niet eens aan in Frankrijk
Mooie trailertwitter:Memphis twitterde op maandag 23-01-2017 om 13:20:05My first day in Lyon, stay tuned... 🇫🇷🏟⚽😁 #TeamOLMon premier jour à Lyon, restez à l'écoute... 🇫🇷🏟⚽😁 #TeamOL @OL https://t.co/JOoF5I3hv5 reageer retweet
Waarom maakt die gozer (of laat maken) dat soort onzin? Weer een teken dat het wederom niet om voetbal draait maar om de grootheid Depay.quote:Op maandag 23 januari 2017 18:17 schreef Doublepain het volgende:
Mooie trailertwitter:Memphis twitterde op maandag 23-01-2017 om 13:20:05My first day in Lyon, stay tuned... 🇫🇷🏟⚽😁 #TeamOLMon premier jour à Lyon, restez à l'écoute... 🇫🇷🏟⚽😁 #TeamOL @OL https://t.co/JOoF5I3hv5 reageer retweet
jellyquote:Op maandag 23 januari 2017 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom maakt die gozer (of laat maken) dat soort onzin? Weer een teken dat het wederom niet om voetbal draait maar om de grootheid Depay.
Hoezo is het nou weer onzinquote:Op maandag 23 januari 2017 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom maakt die gozer (of laat maken) dat soort onzin? Weer een teken dat het wederom niet om voetbal draait maar om de grootheid Depay.
Ach, met social media these days... Performance is ook wat waard. Maar natuurlijk wordt ie straks keihard afgerekend op dat wat ie presteert. Hij komt natuurlijk binnen als de mislukkeling van United en zal daarom echt wat moeten laten zien. Misschien kan ie later nog de film business inquote:Op maandag 23 januari 2017 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoeveel spelers van vergelijkbare kwaliteit zie je zichzelf zo serieus nemen dat ze een filmpje (laten) maken van 'hun eerste dag'?quote:Op maandag 23 januari 2017 19:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, met social media these days... Performance is ook wat waard. Maar natuurlijk wordt ie straks keihard afgerekend op dat wat ie presteert. Hij komt natuurlijk binnen als de mislukkeling van United en zal daarom echt wat moeten laten zien. Misschien kan ie later nog de film business in
Dat PSV 30+ miljoen voor die gozer heeft ontvangen is echt briljant.quote:Op maandag 23 januari 2017 08:18 schreef Bronson_ het volgende:
Hij kon gister het niveau al niet eens aan in Frankrijk
quote:Op maandag 23 januari 2017 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoeveel spelers van vergelijkbare kwaliteit zie je zichzelf zo serieus nemen dat ze een filmpje (laten) maken van 'hun eerste dag'?
Zelfs figuren als Elia of Guidetti, die ook wel vol van zichzelf zijn, zie je dat soort onzin niet doen.
Tja, die zullen vast ook af en toe wat laten maken ja. De Vrij is inmiddels van een bepaalde status dat ik het nog wel kan hebben, en Kongolo zie ik nooit met dat soort ongein, dan had ik daar ook een mening over.quote:Op maandag 23 januari 2017 19:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is gewoon een bedrijf dat spelers volgt
http://9024international.com/
Druk op members... Zie ik daar nou Kongolo, de Vrij??
Een kijkje in het leven van een speler, joh het is wat zeg..quote:Op maandag 23 januari 2017 19:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tja, die zullen vast ook af en toe wat laten maken ja. De Vrij is inmiddels van een bepaalde status dat ik het nog wel kan hebben, en Kongolo zie ik nooit met dat soort ongein, dan had ik daar ook een mening over.
En status is ook gelulquote:Op maandag 23 januari 2017 19:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tja, die zullen vast ook af en toe wat laten maken ja. De Vrij is inmiddels van een bepaalde status dat ik het nog wel kan hebben, en Kongolo zie ik nooit met dat soort ongein, dan had ik daar ook een mening over.
Een kijkje in het leven van een speler is een paar fotootjes, wat Twitter berichtjes "Jongens, ik ben hartstikke blij nu in Lyon te zijn en ga mijn stinkende best doen!", is heel wat anders dan zo'n filmpje te laten produceren. Hij doet het voorkomen alsof het om Depay draait, niet om iets anders.quote:Op maandag 23 januari 2017 19:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een kijkje in het leven van een speler, joh het is wat zeg..
Dus er zijn na zijn United flop nog steeds mensen zoals jij?quote:Op maandag 23 januari 2017 19:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En status is ook gelul
Depay heeft een groter fanbase dan de Vrij, dan is het ook logisch dat een bedrijf gewoon een dagje met hem wil meelopen
Memphis is in tegenstelling tot die gasten - los van het feit of het nou terecht of onterecht is - heel populair wereldwijd.quote:Op maandag 23 januari 2017 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoeveel spelers van vergelijkbare kwaliteit zie je zichzelf zo serieus nemen dat ze een filmpje (laten) maken van 'hun eerste dag'?
Zelfs figuren als Elia of Guidetti, die ook wel vol van zichzelf zijn, zie je dat soort onzin niet doen.
Wereldwijd nog welquote:Op maandag 23 januari 2017 19:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Memphis is in tegenstelling tot die gasten - los van het feit of het nou terecht of onterecht is - heel populair wereldwijd.
Okéquote:Op maandag 23 januari 2017 19:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Memphis is in tegenstelling tot die gasten - los van het feit of het nou terecht of onterecht is - heel populair wereldwijd.
Naja, misschien wat overdreven, maar zijn fanbase is internationaal nog steeds best groot denk ik. Dit baseer ik dan alleen op het internet, maar dat terzijde.quote:
Laten we voorop stellen dat ik absoluut geen fan ben van hem, sterker nog, ik verafschuw zijn sportieve prestaties. Wat hij daar buiten doet, vind ik niet zo rullevant.quote:Op maandag 23 januari 2017 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oké.
Lachwekkend hoe groot jullie denken dat dat figuur is.
Ja no shit. Man United heeft wereldwijd een enorme fanbase. Die volgen een nieuwe speler van die club. Zijn hem nu alweer vergeten.quote:Op maandag 23 januari 2017 19:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Naja, misschien wat overdreven, maar zijn fanbase is internationaal nog steeds best groot denk ik. Dit baseer ik dan alleen op het internet, maar dat terzijde.
Natuurlijk heeft zijn transfer daar naar United erg bij geholpen en zijn hype de afgelopen jaren, maar vergelijken met Elia of Guidetti (als voorbeeld, I know) hebben niet echt veel zin.
Hij wordt gevolgd door 3.2 miljoen mensen. Een de Vrij bijv. maar door 128k. Dat komt inderdaad door die grote fanbase. Waarschijnlijk te lui om op unfollow te klikkenquote:Op maandag 23 januari 2017 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja no shit. Man United heeft wereldwijd een enorme fanbase. Die volgen een nieuwe speler van die club. Zijn hem nu alweer vergeten.
Bekijk social media maar. Daar hebben we het tenslotte over (zijn filmpjes). Er heerst nog steeds een hype op die jongen, ook nog door United fans. Natuurlijk zullen veel United fans geen fuck meer geven, dat zal ik niet ontkennen, maar er zijn er ook genoeg nog die hem 'volgen', en dan heb ik het niet over zijn Twitter account.quote:
Oh, maar wat spelers wel of niet doen op social media zal mij echt aan mijn reet roesten. Depay maakt blijkbaar zelfpijperijfilmpjes en Elia verzint zelf zijn inspirational quotes. Gewoon lekker laten doen, ja toch.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Bekijk social media maar. Daar hebben we het tenslotte over (zijn filmpjes). Er heerst nog steeds een hype op die jongen, ook nog door United fans. Natuurlijk zullen veel United fans geen fuck meer geven, dat zal ik niet ontkennen, maar er zijn er ook genoeg nog die hem 'volgen', en dan heb ik het niet over zijn Twitter account.
Overigens, je bent wel debiel als je met meer dan 1 miljoen Twitter volgers dit soort commerciële activiteiten niet toelaat op je account. Er zijn genoeg mensen, ook MUFC fans, die hier in geïnteresseerd zijn.
Met zoveel volgers ben je gewoon interessant, of ie nou een appel eet of boodschappen gaat doen, mensen willen het zien en het hoort eenmaal bij zijn baantje.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij wordt gevolgd door 3.2 miljoen mensen. Een de Vrij bijv. maar door 128k. Dat komt inderdaad door die grote fanbase. Waarschijnlijk te lui om op unfollow te klikken
Toen ie bij PSV speelde had ie al een ongekend hoog aantal volgers hoor, hij is gewoon populair..quote:Op maandag 23 januari 2017 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, maar wat spelers wel of niet doen op social media zal mij echt aan mijn reet roesten. Depay maaot blijkbaar zelfpijperijfilmpjes en Elia verzint zelf zijn inspirational quotes. Gewoon lekker laten doen, ja toch.
Maar dat Depay wereldwijd enorm populair is valt te bezien. Op het moment dat zo'n speler bij United tekent klikt half Azie enzulks op het follow-knopje
Zegt allemaal niet zoveel. Ik volg bijvoorbeeld Lex Immers terwijl ik aids aan mijn ogen krijg elke keer als ik hem zie voetballen.
Volgens jou jaquote:Op maandag 23 januari 2017 20:12 schreef Scrummie het volgende:
Interessant en leukVeeg me op.
Depay is knettergek.
Arias is gewoon een bekende international.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen ie bij PSV speelde had ie al een ongekend hoog aantal volgers hoor, hij is gewoon populair..
Net als dat Arias van PSV
https://twitter.com/santiagoarias13
Gewoon populair, niks met kapsones te maken of wat dan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |