Kon vast goed pijpenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, das waar ook. Toen had ie ook nog die maffe vriendin met dat graflelijke ding in d'r tong
Behalve over de Airfryer.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wow wij denken ECHT overal hetzelfde over
Was wel een genotstoernooi hoor, toen hij als jonkie iedereen versloegquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, das waar ook. Toen had ie ook nog die maffe vriendin met dat graflelijke ding in d'r tong
Denk het niet, over het algemeen speelt hij bij tv-toernooien met hanekam. Dit zal wel een World Series invitatietoernooi zijn (Auckland, Perth, Dubai oid)quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was dat bij die Championship League/Champions League/hoe dat ding ook heette?
Nu ben ik wel benieuwd of dat goed voelt of juist reteirritant is.quote:
Niet lang er na, weer een nieuwe.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was toen niet de helft al zo'n beetje weg? Ik meen me nog te herinneren dat ik het destijds niet zo heel bijzonder vond, terwijl ik toen meer naar Lakeside toeleefde dan nu naar een WKquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was wel een genotstoernooi hoor, toen hij als jonkie iedereen versloeg
En een jongere.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet lang er na, weer een nieuwe.
quote:
Barney speelde toen nog de finale weet ik nog. Volgens mij was Lakeside toen nog groter dan het WK.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was toen niet de helft al zo'n beetje weg? Ik meen me nog te herinneren dat ik het destijds niet zo heel bijzonder vond, terwijl ik toen meer naar Lakeside toeleefde dan nu naar een WK
Pas nadat Barney vertrok was de BDO kapot. Een jaar later haalde Niels de Ruiter de halve finale, nou dan weet je genoeg.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was toen niet de helft al zo'n beetje weg? Ik meen me nog te herinneren dat ik het destijds niet zo heel bijzonder vond, terwijl ik toen meer naar Lakeside toeleefde dan nu naar een WK
Wat kan ons dat nou verrotten verder.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:51 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen probeer ik nog een leuk stukkie te schrijven voor mn studie dus niet zo snel posten jongens
Nouquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat kan ons dat nou verrotten verder.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pas nadat Barney vertrok was de BDO kapot. Een jaar later haalde Niels de Ruiter de halve finale, nou dan weet je genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |