Vandaag.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja sinds wanneer is die aids op dit forum ingevoerd?
Want met alleen een blauw kleurtje was het niet duidelijk genoeg?quote:
Het straalt meer uit dan Evetts. Goeie genade.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij de meeste valt het opzich nog mee, maar als volwassen man met zo'n kapsel rondlopen moet je opgesloten worden in een psychiatrische kliniek.
Ik heb werkelijk geen idee. Ik vind het ook allemaal niet zo nodig.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Want met alleen een blauw kleurtje was het niet duidelijk genoeg?
Gemist.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het fotootje wat je zo ziet is altijd wel leuk
Nog even oefenen dan voor Lexie.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is al begonnen.
[ afbeelding ]
Zonder succes tot dusver.
Dat is een standaard muurbloempje ja.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het straalt meer uit dan Evetts. Goeie genade.
19quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe oud is die Evetts?
Lijkt een 16-jarige die voor het eerst mag gooien voor een zaal.
Als je ziet hoe een MvG en Klaasen eruit zagen toen ze 19 warenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die gaat de kant van Fordham op ja als hij de gemiddelde trend volgt
Wtfquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Maar goed, wellicht staat Tedje over 20 jaar ook met een driekleurige hanenkam en feestbroek op het podium, Wright begon ook niet zo spectaculair.
[ afbeelding ]
Zonder mikmak:quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Maar goed, wellicht staat Tedje over 20 jaar ook met een driekleurige hanenkam en feestbroek op het podium, Wright begon ook niet zo spectaculair.
[ afbeelding ]
Van MvG wist ik het wel, van Klaasen was ik al vergeten dat hij er best wel sportief uitzag jaquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je ziet hoe een MvG en Klaasen eruit zagen toen ze 19 waren
Is het heel gek om energydrink smerig te vinden?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Evetts volgt vast bekende frikandelbroodjes + energydrinkdieet
Was dat bij die Championship League/Champions League/hoe dat ding ook heette?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zonder mikmak:
[ afbeelding ]
Toen hij Lakeside won was hij het enige duntje tussen alle viesdikken.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van MvG wist ik het wel, van Klaasen was ik al vergeten dat hij er best wel sportief uitzag ja
[ afbeelding ]
Wa unne homo jonguhquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van MvG wist ik het wel, van Klaasen was ik al vergeten dat hij er best wel sportief uitzag ja
[ afbeelding ]
Nee, dat zou elk persoon met functionerende smaakpapillen moeten vinden.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is het heel gek om energydrink smerig te vinden?
Niet waar.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen hij Lakeside won was hij het enige duntje tussen alle viesdikken.
Wat een genotquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, dat zou elk persoon met functionerende smaakpapillen moeten vinden.
Zoete meuk
Nee hoor. Meurende rommel.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is het heel gek om energydrink smerig te vinden?
Oh ja, das waar ook. Toen had ie ook nog die maffe vriendin met dat graflelijke ding in d'r tongquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen hij Lakeside won was hij het enige duntje tussen alle viesdikken.
Kon vast goed pijpenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, das waar ook. Toen had ie ook nog die maffe vriendin met dat graflelijke ding in d'r tong
Behalve over de Airfryer.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wow wij denken ECHT overal hetzelfde over
Was wel een genotstoernooi hoor, toen hij als jonkie iedereen versloegquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, das waar ook. Toen had ie ook nog die maffe vriendin met dat graflelijke ding in d'r tong
Denk het niet, over het algemeen speelt hij bij tv-toernooien met hanekam. Dit zal wel een World Series invitatietoernooi zijn (Auckland, Perth, Dubai oid)quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was dat bij die Championship League/Champions League/hoe dat ding ook heette?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |