19quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe oud is die Evetts?
Lijkt een 16-jarige die voor het eerst mag gooien voor een zaal.
Die gaat de kant van Fordham op ja als hij de gemiddelde trend volgtquote:
Als je ziet hoe een MvG en Klaasen eruit zagen toen ze 19 warenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die gaat de kant van Fordham op ja als hij de gemiddelde trend volgt
Wtfquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Maar goed, wellicht staat Tedje over 20 jaar ook met een driekleurige hanenkam en feestbroek op het podium, Wright begon ook niet zo spectaculair.
[ afbeelding ]
Zonder mikmak:quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Maar goed, wellicht staat Tedje over 20 jaar ook met een driekleurige hanenkam en feestbroek op het podium, Wright begon ook niet zo spectaculair.
[ afbeelding ]
Van MvG wist ik het wel, van Klaasen was ik al vergeten dat hij er best wel sportief uitzag jaquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je ziet hoe een MvG en Klaasen eruit zagen toen ze 19 waren
Is het heel gek om energydrink smerig te vinden?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Evetts volgt vast bekende frikandelbroodjes + energydrinkdieet
Was dat bij die Championship League/Champions League/hoe dat ding ook heette?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zonder mikmak:
[ afbeelding ]
Toen hij Lakeside won was hij het enige duntje tussen alle viesdikken.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van MvG wist ik het wel, van Klaasen was ik al vergeten dat hij er best wel sportief uitzag ja
[ afbeelding ]
Wa unne homo jonguhquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van MvG wist ik het wel, van Klaasen was ik al vergeten dat hij er best wel sportief uitzag ja
[ afbeelding ]
Nee, dat zou elk persoon met functionerende smaakpapillen moeten vinden.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is het heel gek om energydrink smerig te vinden?
Niet waar.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen hij Lakeside won was hij het enige duntje tussen alle viesdikken.
Wat een genotquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, dat zou elk persoon met functionerende smaakpapillen moeten vinden.
Zoete meuk
Nee hoor. Meurende rommel.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is het heel gek om energydrink smerig te vinden?
Oh ja, das waar ook. Toen had ie ook nog die maffe vriendin met dat graflelijke ding in d'r tongquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen hij Lakeside won was hij het enige duntje tussen alle viesdikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |