Thanks!quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:58 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Heftig. Sterkte.
Moe, ben het studeren zat maar moet er nog een weekje tegenaan. En dan maar keihard duimen dat het ook goed komt. Ben er wel klaar mee, maar eigenlijk nog niet klaar mee.
quote:Op zondag 4 december 2016 00:03 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
[..]
Die zakt nu naar je benen zodat je binnenkort weer door het huis kan huppelen...![]()
Sterkte en hou je goed hé.
Doe ik.quote:Op zondag 4 december 2016 22:18 schreef einschtein het volgende:
Heb de arts lief aangekeken of ik niet 1 dagje met verlof mag. Duimen.
Eeuuhhh.quote:Op zondag 4 december 2016 22:37 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
[..]
Doe ik.![]()
Heb ook enkele ziekenhuisopnamen gehad tgv een gecompliceerde heup en bekkenbreuk die ik opliep in een verkeersongeval.
Als je de juiste dokters/verpleegsters lief aankijkt, laten ze zelfs de pizza bezorger door naar je kamer.![]()
Beterschapquote:
Sterkte.quote:
Dat dus...beterschapquote:
DM knop zit rechtsboven hoor.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:57 schreef Angel-Joy het volgende:
Voel me een pussy waardoor ik nu leuke jongen misloop
Ik zei leuke jongen, LEUK.quote:Op donderdag 8 december 2016 06:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
DM knop zit rechtsboven hoor.
quote:
Mooi tochquote:Op vrijdag 9 december 2016 01:10 schreef UitStraling het volgende:
Als een koning op de hoogste berg van de wereld, sorry mensen
Hee, ik ookquote:Op vrijdag 9 december 2016 01:10 schreef UitStraling het volgende:
Als een koning op de hoogste berg van de wereld, sorry mensen
gefeliciteerd met je baan!quote:Op vrijdag 9 december 2016 09:30 schreef KaBuf het volgende:
Opgelucht. Enorme last van mijn schouders. Ik heb een nieuwe baan![]()
prison?quote:Op donderdag 15 december 2016 11:27 schreef BredeBroeder het volgende:
Zus nog een jaar weg, vond t al kut..
Sterkte gozer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |