Betaalde functie? Erg netjes als je dat voor je werk doet.quote:Op maandag 14 november 2016 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heb ik binnenkort meer inside info aangezien ik misschien een functie bij de NDB ga krijgen. Hopelijk hoor ik daar deze week meer over.
WAT!?quote:Op maandag 14 november 2016 22:58 schreef Szura het volgende:
Zit Taylor nou gewoon onder de 105 gemiddeld?![]()
Formule 1 kijk ik liever thuis op het bankie met het handje in de broek dan met een fok topic waar niks mag, met allemaal wijsneuzen.quote:Op maandag 14 november 2016 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat probeerden we hun toch te vertellenMaar goed, niet indruk gekregen dat de beste mod er veel van geleerd heeft gezien F1 topics
Nee geen betaalde functie maar ik ben gek van het spelletje man. Bondscoach zou ultiem genot zijnquote:Op maandag 14 november 2016 22:58 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Betaalde functie? Erg netjes als je dat voor je werk doet.
Bij de Olympische Spelen topics werden al mijn posts verwijderd.quote:Op maandag 14 november 2016 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Formule 1 kijk ik liever thuis op het bankie met het handje in de broek dan met een fok topic waar niks mag, met allemaal wijsneuzen.
Geen idee waar je dat kan doen.quote:Op maandag 14 november 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja sjonge, dan maken we die toch even
Je zou bijna denken dat je in Noord... Holland woont.quote:Op maandag 14 november 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij de Olympische Spelen topics werden al mijn posts verwijderd.
En die van kuttroll Fylax mochten gewoon blijven staan.quote:Op maandag 14 november 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij de Olympische Spelen topics werden al mijn posts verwijderd.
Noord-Holland godenprovincie.quote:Op maandag 14 november 2016 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je in Noord... Holland woont.
Die was toen echt heel erg irritant bezig jaquote:Op maandag 14 november 2016 23:00 schreef Szura het volgende:
[..]
En die van kuttroll Fylax mochten gewoon blijven staan.
Nattekrant.
Sowieso mod zijn is toch geen reet aan.quote:Op maandag 14 november 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik bied me niet aan voor OS 2020, kuttijden zijn dat zeg
Gewoon lekker laten gaan en alle paupers bannenquote:Op maandag 14 november 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso mod zijn is toch geen reet aan.
De hele tijd erop letten of iemand offtopic post
Stinho zie je hier ook een stuk minder sinds hij moet modden in VBLquote:Op maandag 14 november 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle paupers? Dan zou Danny zichzelf moeten bannen, met z'n Zwarte Piet-flauwekul...quote:Op maandag 14 november 2016 23:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten gaan en alle paupers bannen
Ik zou wel meteen alle onzin van types als Sunrijst verwijderen.quote:Op maandag 14 november 2016 23:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie hem de laatste dagen ook weinig in VBL, ik denk dat hij aan het daten is geslagen.quote:Op maandag 14 november 2016 23:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Stinho zie je hier ook een stuk minder sinds hij moet modden in VBL
Zo klinkt het erg makkelijk, misschien moet jij het maar doen.quote:Op maandag 14 november 2016 23:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stinho laat de meisjes van hun stoeltje glijden met zijn sterke Baantjes quotes.quote:Op maandag 14 november 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou wel meteen alle onzin van types als Sunrijst verwijderen.
[..]
Ik zie hem de laatste dagen ook weinig in VBL, ik denk dat hij aan het daten is geslagen.
Ik heb het helaas wat druk momenteelquote:Op maandag 14 november 2016 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo klinkt het erg makkelijk, misschien moet jij het maar doen.
quote:Op maandag 14 november 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie dat Taylor vandaag de Whiskey rijkelijk heeft laten vloeien.
Speaking of the devilquote:Op maandag 14 november 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie dat Taylor vandaag de Whiskey rijkelijk heeft laten vloeien.
Ik hoop voor hem dat hij een klein beetje onder invloed wasquote:Op maandag 14 november 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe zou die jongen daar nou op teruggekeken hebben?
Als hij zijn dartpijl maar in de bullseye mikt.quote:Op maandag 14 november 2016 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stinho laat de meisjes van hun stoeltje glijden met zijn sterke Baantjes quotes.
Van mij mag allesquote:Op maandag 14 november 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |