Alle paupers? Dan zou Danny zichzelf moeten bannen, met z'n Zwarte Piet-flauwekul...quote:Op maandag 14 november 2016 23:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten gaan en alle paupers bannen
Ik zou wel meteen alle onzin van types als Sunrijst verwijderen.quote:Op maandag 14 november 2016 23:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie hem de laatste dagen ook weinig in VBL, ik denk dat hij aan het daten is geslagen.quote:Op maandag 14 november 2016 23:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Stinho zie je hier ook een stuk minder sinds hij moet modden in VBL
Zo klinkt het erg makkelijk, misschien moet jij het maar doen.quote:Op maandag 14 november 2016 23:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stinho laat de meisjes van hun stoeltje glijden met zijn sterke Baantjes quotes.quote:Op maandag 14 november 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou wel meteen alle onzin van types als Sunrijst verwijderen.
[..]
Ik zie hem de laatste dagen ook weinig in VBL, ik denk dat hij aan het daten is geslagen.
Ik heb het helaas wat druk momenteelquote:Op maandag 14 november 2016 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo klinkt het erg makkelijk, misschien moet jij het maar doen.
quote:Op maandag 14 november 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie dat Taylor vandaag de Whiskey rijkelijk heeft laten vloeien.
Speaking of the devilquote:Op maandag 14 november 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie dat Taylor vandaag de Whiskey rijkelijk heeft laten vloeien.
Ik hoop voor hem dat hij een klein beetje onder invloed wasquote:Op maandag 14 november 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe zou die jongen daar nou op teruggekeken hebben?
Als hij zijn dartpijl maar in de bullseye mikt.quote:Op maandag 14 november 2016 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stinho laat de meisjes van hun stoeltje glijden met zijn sterke Baantjes quotes.
Van mij mag allesquote:Op maandag 14 november 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso mod zijn is toch geen reet aan.
De hele tijd erop letten of iemand offtopic post
We hadden het net over je.quote:
Toch wel bijgedragen aan een stukje voetbalhistorie.quote:Op maandag 14 november 2016 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat hij een klein beetje onder invloed was
Hmm, dat is wel absoluut zo jaquote:Op maandag 14 november 2016 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch wel bijgedragen aan een stukje voetbalhistorie.
Ja, tenminste dacht dat dat gezegd werdquote:Op maandag 14 november 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijgen we nog een shoot-out als White en Taylor op een gelijk legsaldo zitten?
Maijer en Co leken het weer ergens anders over te hebben maar ik volg het niet zo goedquote:Op maandag 14 november 2016 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, tenminste dacht dat dat gezegd werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |