Er circuleert nog een bijzonder leuk gifje van wat langer geledenquote:Op maandag 14 november 2016 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar tijdens het WK zat hij er een paar keer goed naast
Dat probeerden we hun toch te vertellenquote:Op maandag 14 november 2016 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die avond in de SC was genot
Verder, tsja wat zal ik nog eens van dat subforum zeggen. Doet me er wel aan denken dat ik daar nog de mods heb uitgenodigd om te lurken in het dartstopic om ons fantastische zelfreinigend vermogen te laten zien, zoals vanavond weer
Vertel ons meerquote:Op maandag 14 november 2016 22:54 schreef TserrofEnoch het volgende:
Poepz0r heeft best veel inside kennis. Mooi om te horen.![]()
Ken ook iemand die bij rtldarts werkt, heeft ook bij iets onbelangrijks (voetbal inside) gewerkt. Maar echt genieten om dan van die inside info te horen. Daar krijg je als je enkel voor de buis zit niks van mee natuurlijk.
Ik ben ergens blij dat F1 mij nooit enorm kan boeienquote:Op maandag 14 november 2016 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat probeerden we hun toch te vertellenMaar goed, niet indruk gekregen dat de beste mod er veel van geleerd heeft gezien F1 topics
Met een beetje geluk heb ik binnenkort meer inside info aangezien ik misschien een functie bij de NDB ga krijgen. Hopelijk hoor ik daar deze week meer over.quote:Op maandag 14 november 2016 22:54 schreef TserrofEnoch het volgende:
Poepz0r heeft best veel inside kennis. Mooi om te horen.![]()
Ken ook iemand die bij rtldarts werkt, heeft ook bij iets onbelangrijks (voetbal inside) gewerkt. Maar echt genieten om dan van die inside info te horen. Daar krijg je als je enkel voor de buis zit niks van mee natuurlijk.
picsquote:Op maandag 14 november 2016 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er circuleert nog een bijzonder leuk gifje van wat langer geleden
Ging weer fantastisch gisteren, ja toch. Lekker consequentquote:Op maandag 14 november 2016 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat probeerden we hun toch te vertellenMaar goed, niet indruk gekregen dat de beste mod er veel van geleerd heeft gezien F1 topics
Ik heb hem niet (ongekend). FA misschien of anders wimderon welquote:
quote:Op maandag 14 november 2016 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben ergens blij dat F1 mij nooit enorm kan boeien
Meer hoe Co, Marcel en Roland achter de schermen zijn. Appgroepjes waar ze bijv. samen met Zjak in zitten. Wat voor gekke mensen er reageren op prijsvragen en dergelijke. Best vermakelijke dingen meer.quote:
Screens van die appgesprekken?quote:Op maandag 14 november 2016 22:56 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Meer hoe Co, Marcel en Roland achter de schermen zijn. Appgroepjes waar ze bijv. samen met Zjak in zitten. Wat voor gekke mensen er reageren op prijsvragen en dergelijke. Best vermakelijke dingen meer.
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 14 november 2016 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Screens van die appgesprekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |