Nee heeft er niks mee te maken. Zijn vriendin komt daarvandaan dus vandaar.quote:Op maandag 14 november 2016 22:49 schreef TserrofEnoch het volgende:
Kijk mij boeit die hele discussie niet zo. Jelle heeft nooit iemand misbruikt oid, dus het wordt veel erger gemaakt door veel mensen vaak. Maar.. is Jelle daarom naar het andere kant van het land gaan wonen? Of heeft dat er geen fuck mee te maken?
Gewoon lekker wat postbussen in diverse landen tochquote:Op maandag 14 november 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Over prijzengeld wat in GB verdiend wordt? Ik ken de exacte verdragssituatie niet uit m'n hoofd en ik weet niet hoe onze Big Ben zijn zaakjes geregeld heeft maar ik denk niet dat Nederland daar gek veel over gaat heffen
quote:Op maandag 14 november 2016 22:50 schreef Tagliano het volgende:
Tering FA, hoeveel gifjes heb je van haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of zoals MVG, huisjes kopen en bouwen. Heeft er inmiddels 5 of 6.quote:Op maandag 14 november 2016 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon lekker wat postbussen in diverse landen toch
Ik denk niet dat hij daar gigantisch veel mee opschiet eigenlijkquote:Op maandag 14 november 2016 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon lekker wat postbussen in diverse landen toch
quote:Op maandag 14 november 2016 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Ah, je hebt de OS SC post bewaard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Uiteraard, ouwe reusquote:Op maandag 14 november 2016 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, je hebt de OS SC post bewaard?
Heb jij ook al een arm vol tattoos?quote:Op maandag 14 november 2016 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani heeft dat ook wel eens gezegd.
Ja.quote:Op maandag 14 november 2016 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij ook al een arm vol tattoos?
Was mooie tijd hoorquote:Op maandag 14 november 2016 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch nog iets moois uit dat subforum voortgekomen
Uit dat subforum komt het #Nattekrantje. Never forget.quote:Op maandag 14 november 2016 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch nog iets moois uit dat subforum voortgekomen
Vorig jaar tijdens het WK zat hij er een paar keer goed naastquote:Op maandag 14 november 2016 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij is al jaren stekeblind dus dat werd tijd
Die avond in de SC was genotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |