Nee oké, maar dat is moreel wel duister van Jelle.quote:Op maandag 14 november 2016 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ging wel regelmatig over andere vrouwtjes heen terwijl die met Dafne was. Jelle heeft ook niemand misbruikt he, enkel foto's gestuurd via whatsapp.
Van die Britse dat was opgezet spel. Had met geld te maken om hem in een kwaad daglicht te zetten etc. Maar hij is wel dol op de vrouwtjes ja. Inmiddels is hij daar wel van genezen.quote:Op maandag 14 november 2016 22:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Whut? Meer info?
Weet alleen dat ie een keer zo'n Brits snolletje wilde pakken.
Niet gek toch dat hij het er van neemt. Als hij geen bekende darter was geweest had hij niemand kunnen krijgen met die bolle kop.quote:Op maandag 14 november 2016 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van die Britse dat was opgezet spel. Had met geld te maken om hem in een kwaad daglicht te zetten etc. Maar hij is wel dol op de vrouwtjes ja. Inmiddels is hij daar wel van genezen.
Hij was toen al getrouwd met Dafne he dus moreel net zo dom als wat Jelle deed.quote:Op maandag 14 november 2016 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet gek toch dat hij het er van neemt. Als hij geen bekende darter was geweest had hij niemand kunnen krijgen met die bolle kop.
En dat met zo'n techniek, het blijft bijzonderquote:Op maandag 14 november 2016 22:45 schreef Szura het volgende:
Kampsjaak gooit toch aardig wat knaken bijeen dit jaar
Belastingdienst vind dat genotquote:Op maandag 14 november 2016 22:45 schreef Szura het volgende:
Kampsjaak gooit toch aardig wat knaken bijeen dit jaar
Vreemdgaan met iemand of dickpicks sturen naar een minderjarig, gehandicapt meisje vind ik toch wat anders.quote:Op maandag 14 november 2016 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij was toen al getrouwd met Dafne he dus moreel net zo dom als wat Jelle deed.
Ze was niet gehandicapt als in mongoloide, rolstoel etc. Enkel autisme/ADHD oftewel geestelijk gehandicapt maar ik ken dat meisje, ze is niet achterlijk ofzo. Maar laten we die discussie stoppen ouwe pikquote:Op maandag 14 november 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vreemdgaan met iemand of dickpicks sturen naar een minderjarig, gehandicapt meisje vind ik toch wat anders.
Lekker meisje.quote:
Is goed.quote:Op maandag 14 november 2016 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze was niet gehandicapt als in mongoloide, rolstoel etc. Enkel autisme/ADHD oftewel geestelijk gehandicapt maar ik ken dat meisje, ze is niet achterlijk ofzo. Maar laten we die discussie stoppen ouwe pik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |