Ja pech van Klaasen bijvoorbeeld. Komt steeds MVG vroegtijdig tegen. Klaasen is in potentie top 6 materiaal PDC.quote:Op maandag 14 november 2016 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zijn gewoon veel toernooien bij PDC waar je gewoon goede ranking nodig hebt om goede loting te krijgen. Dat kost tijd.
Komen die twee elkaar echt zoveel tegen? Leuk als je elkaar haat.quote:Op maandag 14 november 2016 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja pech van Klaasen bijvoorbeeld. Komt steeds MVG vroegtijdig tegen. Klaasen is in potentie top 6 materiaal PDC.
MVG haat Klaasen, niet andersom.quote:Op maandag 14 november 2016 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komen die twee elkaar echt zoveel tegen? Leuk als je elkaar haat.
Nu zijn er ook weer niet zoveel darters dus het is ook niet gek.
Is Chizzy niet al wat jaren geswitcht? Zie hem nu niet echt meer als BDO-speler iig.quote:Op maandag 14 november 2016 22:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja ze kunnen niet allemaal top 16 halen he. Chisnall, Norris etc doen het ook gewoon goed, ook BDO he.
Ja maar hij zou hem wel niet graag willen tegenkomen.quote:
2011quote:Op maandag 14 november 2016 22:36 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Is Chizzy niet al wat jaren geswitcht? Zie hem nu niet echt meer als BDO-speler iig.
Uiteraard maar daar dachten de meeste ook van mwa mwa moet het nog maar zien dit dat.quote:Op maandag 14 november 2016 22:36 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Is Chizzy niet al wat jaren geswitcht? Zie hem nu niet echt meer als BDO-speler iig.
Paar maar meeste vinden hem prima gozert. Wat het ook gewoon is, MVG gebruikt zijn arrogantie als boosheid tegen Jelle etc. Terwijl MVG zeker geen schoon verleden heeft met de vrouwtjesquote:Op maandag 14 november 2016 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar hij zou hem wel niet graag willen tegenkomen.
Wordt Klaasen ook door de andere darters uitgekotst?
Dan staan we allemaal te JUICHEN zoals deze figuren netquote:Op maandag 14 november 2016 22:38 schreef Szura het volgende:
Gaat Lewis straks zeker weer als een koning gooien op het WK
Mwa 3e ronde eruit ofzoquote:Op maandag 14 november 2016 22:38 schreef Szura het volgende:
Gaat Lewis straks zeker weer als een koning gooien op het WK
Het niveauverschil vind ik per jaar nadrukkelijker worden.quote:Op maandag 14 november 2016 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard maar daar dachten de meeste ook van mwa mwa moet het nog maar zien dit dat.
Zijn dat PSV-fans?quote:Op maandag 14 november 2016 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan staan we allemaal te JUICHEN zoals deze figuren net
[ afbeelding ]
MvG heeft toch niemand misbruikt lijkt me?quote:Op maandag 14 november 2016 22:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Paar maar meeste vinden hem prima gozert. Wat het ook gewoon is, MVG gebruikt zijn arrogantie als boosheid tegen Jelle etc. Terwijl MVG zeker geen schoon verleden heeft met de vrouwtjes
Ja dat is zeker zo. Niveau is bizar hoog en buiten de top 10 kan iedereen van iedereen winnen zowat.quote:Op maandag 14 november 2016 22:39 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Het niveauverschil vind ik per jaar nadrukkelijker worden.
In 2008 of 2010 was een topswitcher nog een mooie belofte voor de top 10. In 2016 ben ik er veel pessimistischer over. Nu denk ik, mooie aanvulling in top 40.
(overdrijf nu wel een beetje)
Ging wel regelmatig over andere vrouwtjes heen terwijl die met Dafne was. Jelle heeft ook niemand misbruikt he, enkel foto's gestuurd via whatsapp.quote:Op maandag 14 november 2016 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
MvG heeft toch niemand misbruikt lijkt me?
Het onderwerpje MvG/Klaassen ligt wat gevoelig bij bepaalde users hierquote:Op maandag 14 november 2016 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
MvG heeft toch niemand misbruikt lijkt me?
Whut? Meer info?quote:Op maandag 14 november 2016 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ging wel regelmatig over andere vrouwtjes heen terwijl die met Dafne was. Jelle heeft ook niemand misbruikt he, enkel foto's gestuurd via whatsapp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |