Dat lees ik overal in comments maar nergens in een goede bronquote:Op maandag 14 november 2016 20:14 schreef Harmankardon het volgende:
Geniale aflevering![]()
Volgende seizoen is pas 2018
http://www.ew.com/article/2016/11/14/westworld-season-2quote:Op maandag 14 november 2016 21:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat lees ik overal in comments maar nergens in een goede bron
Bernarnold confirmed.quote:Op maandag 14 november 2016 19:03 schreef Cikx het volgende:
Totaal niet aan gedacht dat hij haar gewoon gaat namaken inderdaad.![]()
Denken we trouwens dat Bernard een recreatie van Arnold is? Zou verklaren waarom hij Arnold (zichzelf) niet zag staan op de foto die Hopkins hem liet zien.
Ja, vast!quote:Op maandag 14 november 2016 19:03 schreef Cikx het volgende:
Totaal niet aan gedacht dat hij haar gewoon gaat namaken inderdaad.![]()
Denken we trouwens dat Bernard een recreatie van Arnold is? Zou verklaren waarom hij Arnold (zichzelf) niet zag staan op de foto die Hopkins hem liet zien.
Alleen omdat Ford de opdracht gaf, dat die Clementine doordraaide en die andere host in het lab 'vermoorde' lijkt me zorgelijker.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Meest opvallende is nog wel dat Bernard Cullen kon vermoorden. Dat kan wel eens uit de hand gaan lopen.
Dat was een toneelstukje, geprogrammeerd door die twee vrouwen (toch?).quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:56 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Alleen omdat Ford de opdracht gaf, dat die Clementine doordraaide en die andere host in het lab 'vermoorde' lijkt me zorgelijker.
Ja. En een voor Ford doorzichtig toneelstukje ook nog.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:04 schreef Awsom het volgende:
[..]
Dat was een toneelstukje, geprogrammeerd door die twee vrouwen (toch?).
Oh ja klopt, maar dan geeft het ook wel aan dat de hosts makkelijk te herprogrammeren zijn om ze door te laten draaien.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:04 schreef Awsom het volgende:
[..]
Dat was een toneelstukje, geprogrammeerd door die twee vrouwen (toch?).
Dat die door Ford 'stiekem' gemaakte hosts dat kunnen lijkt me niet zo gek. Het is eerder vreemd dat de 'reguliere hosts' dat ook kunnen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Meest opvallende is nog wel dat Bernard Cullen kon vermoorden. Dat kan wel eens uit de hand gaan lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Dat was er idd een hint naar, veel mensen pikten 'm niet opquote:Op dinsdag 15 november 2016 13:58 schreef AMDB het volgende:
Geweldige show. Heb wat reviews gelezen over de laatste episode, waaronder degene van EW hierboven....
Maar... het was toch al een tijdje duidelijk dat Bernard geen mens was? Liet Ford dat niet duidelijk blijken aan Theresa toen hij aan haar meldde dat hij wist dat ze samen sliepen?
Mis even hoe veel sites dat als een grote plottwist zagen?
Waarvan heel veel mensen nu zeggen dat ze het al een aantal afleveringen wisten.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:56 schreef Mani89 het volgende:
Toen Bernard zei "What door?" ging er wel even een rilling over me heenPrachtige plottwist.
Ik kijk geen Q&A's, lees wel reviews maar het was voor mij al lang en breed bevestigd door Ford... Op het moment dat hij aan Theresa vertelde dat hij wist van haar en Bernard met de aantekening dat hij alle hosts volgt.quote:Op dinsdag 15 november 2016 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarvan heel veel mensen nu zeggen dat ze het al een aantal afleveringen wisten.
Nou, ik niet hoor. Maar ik kijk dan ook die Q&A's etc niet echt. Dus de vele hints gemist.
Misschien met een herkijkbeurt achteraf een "O jaaa" a la Sixth Sense
Klopt, en ze werd in de serie ook als Deens neergezet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:55 schreef Mani89 het volgende:
Was het met opzet dat de actrice die Theresa speelde deze aflevering opeens haar accent liet vallen? Ik vond het heel apart. Ik zie op haar IMDB pagina dat ze Deens is.
elke aflevering afgevraagd waar ik die actrice van kon, dacht BSG maar blijkt Borgen te zijnquote:Op dinsdag 15 november 2016 16:30 schreef Sejt het volgende:
[..]
Klopt, en ze werd in de serie ook als Deens neergezet.
Ik heb m totaal gemist dan, en zat nog fout ook. Ik dacht dat zij er eentje zou kunnen zijn. Omdat Bernard teveel met zijn zoon bezig was, en ook droomde over hem, dacht ik dat Ford hem misschien zou helpen met een host maken die op zijn zoon zou lijken.quote:Op dinsdag 15 november 2016 16:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik kijk geen Q&A's, lees wel reviews maar het was voor mij al lang en breed bevestigd door Ford... Op het moment dat hij aan Theresa vertelde dat hij wist van haar en Bernard met de aantekening dat hij alle hosts volgt.
Was echt verbaasd dat dit als plottwist werd gezien
Daarnaast was er vorige episode nog dat moment dat Ford ineens naast Bernard stond in dat huis toen Bernard het ontdekte. Nu blijkt dus dat daar een deur zat die hij niet kon zien.quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:06 schreef aspi het volgende:
[..]
Ik heb m totaal gemist dan, en zat nog fout ook. Ik dacht dat zij er eentje zou kunnen zijn. Omdat Bernard teveel met zijn zoon bezig was, en ook droomde over hem, dacht ik dat Ford hem misschien zou helpen met een host maken die op zijn zoon zou lijken.
Prachtig ja. Hoorde op een podcast van vorige aflevering iemand zich afvragen hoe die daar in Gods naam opeens kon staan en dat hij het maar op een bewuste stijlkeuze gooide. Net zoals Jason Bourne die wegloopt van de camera en wanneer een bus langsrijdt is hij opeens verdwenen. Maar Bernard kon de deur gewoon niet zien.quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Daarnaast was er vorige episode nog dat moment dat Ford ineens naast Bernard stond in dat huis toen Bernard het ontdekte. Nu blijkt dus dat daar een deur zat die hij niet kon zien.
Door dat gedoe met de zoon had ik wel het vermoeden dat hij een host zou zijn. Dat blijkt nu dus te kloppenquote:Op dinsdag 15 november 2016 17:06 schreef aspi het volgende:
[..]
Ik heb m totaal gemist dan, en zat nog fout ook. Ik dacht dat zij er eentje zou kunnen zijn. Omdat Bernard teveel met zijn zoon bezig was, en ook droomde over hem, dacht ik dat Ford hem misschien zou helpen met een host maken die op zijn zoon zou lijken.
quote:Bernard Lowe: We retired the two hosts in question. You taught me how to make them, but not how hard it is to turn them off.
Robert Ford: You can't play God without being acquainted with the devil. There's something else bothering you, Bernard. I know how that head of yours works.
Dat. De hints, ok, maar 'duidelijk'? Meh.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:41 schreef DjMark het volgende:
Er zijn zeker hints gegeven, maar ik had hem ook pas door bij 'What door'. En gelukkig maar, deze scene maakte deze aflevering voor mij erg gaaf. Ben blij dat ik het nog niet eerder 'wist'
Hintjes zijn er wel geweest ja, maar ik was er niet van overtuigd.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat. De hints, ok, maar 'duidelijk'? Meh.
Bij binnenkomst van William werd hem o.a. verteld dat iedereen daar sex heeft met droids dus toen Bernard en Theresa met elkaar gingen moest eentje een droid zijn, dacht ik zo.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:03 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Hintjes zijn er wel geweest ja, maar ik was er niet van overtuigd.
"I know how that head of yours works." Kan natuurlijk ook voortkomen uit het feit dat ze al zo lang samenwerken bv. Maar als je het rijtje hints onder elkaar ziet staan is het achteraf wel duidelijk.
Dat was voor mij ook het moment dat het kwartje viel inderdaad.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:41 schreef DjMark het volgende:
Er zijn zeker hints gegeven, maar ik had hem ook pas door bij 'What door'.
Die is wel erg vergezocht, als of menselijke relaties niet kunnen ontstaan binnen het bedrijfquote:Op woensdag 16 november 2016 12:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bij binnenkomst van William werd hem o.a. verteld dat iedereen daar sex heeft met droids dus toen Bernard en Theresa met elkaar gingen moest eentje een droid zijn, dacht ik zo.
Het viel ook niet uit te sluiten, echter gebeurde het in dezelfde aflevering en die ontvangst-droid van William liet het overkomen alsof menselijke relaties door alle droid-sex een beetje op de achtergrond was gekomen. Dat deed mij tot die conclusie komen. Dat samen met Bernard die met Ford sprak.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:17 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Die is wel erg vergezocht, als of menselijke relaties niet kunnen ontstaan binnen het bedrijf
quote:Op woensdag 16 november 2016 22:56 schreef Harmankardon het volgende:
Iedereen die het zo goed wist mag in een spoiler neerzetten wat er nog gaat komen. Zo duidelijk was het niet vond ik en toont maar aan wat een topserie dit is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan geen mp4's embedden op fokquote:Op donderdag 17 november 2016 04:03 schreef Mirel het volgende:
Ik begin steeds meer in de 2-timeline theorie te geloven
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 november 2016 04:09 schreef CrashO het volgende:
[..]
Je kan geen mp4's embedden op fok
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 november 2016 04:03 schreef Mirel het volgende:
Ik begin steeds meer in de 2-timeline theorie te geloven
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 november 2016 11:41 schreef DjMark het volgende:
Er zijn zeker hints gegeven, maar ik had hem ook pas door bij 'What door'. En gelukkig maar, deze scene maakte deze aflevering voor mij erg gaaf. Ben blij dat ik het nog niet eerder 'wist'
+1quote:Op woensdag 16 november 2016 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat. De hints, ok, maar 'duidelijk'? Meh.
Ik denk het wel. Misschien (en dit heb ik niet zelf bedacht, want ik heb een beetje elders zitten rondklikken) is Arnolds achternaam Weber, in welk geval Bernards naam een anagram is.quote:Op maandag 14 november 2016 19:03 schreef Cikx het volgende:
Ze vroeg 'oude vrienden'. En dat zijn ze niet, want zij is een robot en Ford ziet haar niet als een persoon.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:59 schreef tombolafan het volgende:
Kan Dolores ook niet een recreatie van een vijand van Ford zijn? Aangezien ze vroeg of ze vrienden waren en hij zei dat dat zeker niet zo was?
Ik interpreteerde bovenstaande eerder als een bevestiging dat Ford op de hoogte is van álles wat er speelt in en rond het park. Uit eerdere afleveringen weten we dat CCTV en monitoring van medewerkers aan de orde van de dag is.quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:58 schreef AMDB het volgende:
Maar... het was toch al een tijdje duidelijk dat Bernard geen mens was? Liet Ford dat niet duidelijk blijken aan Theresa toen hij aan haar meldde dat hij wist dat ze samen sliepen?
Mis even hoe veel sites dat als een grote plottwist zagen?
Lijkt mij niet bewust..quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:55 schreef Mani89 het volgende:
Was het met opzet dat de actrice die Theresa speelde deze aflevering opeens haar accent liet vallen? Ik vond het heel apart. Ik zie op haar IMDB pagina dat ze Deens is.
Er zijn wel een paar vage dingen. Zoals oa Dolores die haarzelf in de stoet in Pariah zag, daarna bewusteloos raakte, en wakker werd bij Ford. Misschien spelen de makers er een beetje mee en sprongen ze naar heden en verleden, maar een goede verklaring kan ik er nog niet aan vastknopen.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:03 schreef jogy het volgende:
Die twee timelines zijn zo klaar als een klontje, dat kan gewoon niet anders.
Dat was ze gewoon aan het hallucineren. Ook door die scene erna waar ze eerst een waarzegster zag, daarna d'r zelf en eindigde alleen. Dat was het begin van haar 'bezetenheid' en bij Ford was het al decennia bezig en had ze er al vrede mee.quote:Op zondag 20 november 2016 18:28 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar vage dingen. Zoals oa Dolores die haarzelf in de stoet in Pariah zag, daarna bewusteloos raakte, en wakker werd bij Ford. Misschien spelen de makers er een beetje mee en sprongen ze naar heden en verleden, maar een goede verklaring kan ik er nog niet aan vastknopen.
Dolores heeft wel vaker zo'n momenten, deze aflevering ook weerquote:Op zondag 20 november 2016 18:28 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar vage dingen. Zoals oa Dolores die haarzelf in de stoet in Pariah zag, daarna bewusteloos raakte, en wakker werd bij Ford. Misschien spelen de makers er een beetje mee en sprongen ze naar heden en verleden, maar een goede verklaring kan ik er nog niet aan vastknopen.
True, en een goede reden om topics erover vol te bazelen en achteraf erachter komen dat je het helemaal verkeerd had.quote:Op maandag 21 november 2016 08:41 schreef Breuls het volgende:
Het zijn gewoon goede redenen om afleveringen vaker dan eens te kijken.
Die theorie zit goed in elkaarquote:Op maandag 21 november 2016 14:18 schreef Kokoswater het volgende:
Over Dolores: hele interessante Reddit theorie naar aanleiding van aflevering 8
https://www.reddit.com/r/(...)know_what_truth_the/
William is toch een host?quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:09 schreef Jane het volgende:
Al die theorieën op Reddit...Wie Is De Mol is er niets bij.
Vooralsnog geloof ik niet zo erg in de '3 tijdslijnen'-theorie en/of MiB = William, vanwege de inconsistenties en de aannames die je moet doen om het te laten 'kloppen'.
Ja.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:52 schreef DustPuppy het volgende:
Was het iemand opgevallen dat de schematische weergave van Maeve's gefragmenteerde code er uit zag als een doolhof?
Dat is ook het enige stuk waarbij ik met een suspense of disbelief moet gaan zitten klooien ja. Die 2 dodo's en Maeve, en hoe ver ze met ze kan gaan.quote:Op maandag 21 november 2016 23:01 schreef Jester65 het volgende:
http://www.ew.com/recap/westworld-season-1-episode-8
Ik blijf moeite hebben met de manier waarop Maeve haar gang kan gaan.
Voor mij het duidelijkste 'bewijs' van meerdere tijdlijnen is El Lazo/lawrence. Hij heeft duidelijk twee verschillende rollen afhankelijk of we hem bij MiB of bij William zien, dus dat kan haast niet tegelijkertijd plaatsvinden.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:09 schreef Jane het volgende:
Vooralsnog geloof ik niet zo erg in de '3 tijdslijnen'-theorie en/of MiB = William, vanwege de inconsistenties en de aannames die je moet doen om het te laten 'kloppen'.
Ja dat viel wel op. Het lijkt er ook meer op dat 'unlocking the maze' meer een metafoor is voor het zich losmaken van de beperkingen die de code aan de host oplegt.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:52 schreef DustPuppy het volgende:
Was het iemand opgevallen dat de schematische weergave van Maeve's gefragmenteerde code er uit zag als een doolhof?
Hoe verklaar je dan dat deze dame in 3 verschillende rollen in beeld komt, dat is niet te verklaren als er maar 1 tijdlijn getoond wordt. MiB=William blijft discutabel, maar meerdere tijdlijnen/flashbacks (verleden/heden) is duidelijk bevestigd.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:09 schreef Jane het volgende:
Er zijn wel meer dingen die je niet kan verklaren met 1 tijdslijn.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:27 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat deze dame in 3 verschillende rollen in beeld komt, dat is niet te verklaren als er maar 1 tijdlijn getoond wordt. MiB=William blijft discutabel, maar meerdere tijdlijnen/flashbacks (verleden/heden) is duidelijk bevestigd.
[ afbeelding ]
Ah had ik het toch goed gezienquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:52 schreef DustPuppy het volgende:
Nou ja, in theorie zouden er meerdere hosts met hetzelfde lichaam gemaakt kunnen worden. In theorie. Dus dat verklaart het op zich niet.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:27 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat deze dame in 3 verschillende rollen in beeld komt, dat is niet te verklaren als er maar 1 tijdlijn getoond wordt. MiB=William blijft discutabel, maar meerdere tijdlijnen/flashbacks (verleden/heden) is duidelijk bevestigd.
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 22 november 2016 13:52 schreef DustPuppy het volgende:
Ergens tegen 't einde aan.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeIs er een screenshot van?
Anders ga ik vanaaf ff terugkijken.
Die zag ik inderdaad ook ja. Betekent dus dat dit uit de nieuwe narative van Ford komt.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:13 schreef Baconbus het volgende:
In de kamer van de schrijver waar die chick van the board langsging hing een tekening.
Op die tekening was de 'warrior' te zien die Teddy en MiB aanviel.
Ik denk dat Ford die narrative voor zichzelf houdt.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:17 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Die zag ik inderdaad ook ja. Betekent dus dat dit uit de nieuwe narative van Ford komt.
Dus sowieso 2 timelines. Eentje waar men werkt aan die narative en eentje waar ie er al in zit.
MiB = William kan toch helemaal niet kloppen aangezien de hosts vaak andere rollen gespeeld hebben en Dolores is nog steeds dezelfde Dolores die we in verschillende verhalen zagen. Ze speelt dus helemaal geen andere rol, iets dat ze vroeger wel deed.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:09 schreef Jane het volgende:
Dat is juist één van de weinigen waarvan ik er vooralsnog van overtuigd ben dat het een mens is.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:41 schreef planethugo het volgende:
[..]
MiB = William kan toch helemaal niet kloppen aangezien de hosts vaak andere rollen gespeeld hebben en Dolores is nog steeds dezelfde Dolores die we in verschillende verhalen zagen. Ze speelt dus helemaal geen andere rol, iets dat ze vroeger wel deed.
Zowel Ed Harris als William zijn haar in de huidige toestand tegen gekomen. En daar zou dan 30 jaar tussen moeten zitten? Dit terwijl de techniek zoals ze vaker zeggen vroeger een stuk minder was. Terwijl daar bij de scenes van William niks van te merken is.
Welke andere rol heeft ze "vroeger" gespeeld dan? Dat dorpje dat we in deze aflevering zagen leek meer op een plek waar de eerste hosts ontwikkeld/geprogrammeerd werden. Dolores is de oudste host in het park, er kan iets plaats hebben gevonden waardoor Ford besloten heeft om Dolores in een oneindige loop te plaatsen. In beide verhaallijnen word haar boerderij constant overvallen, haar ouders vermoord en zij vermoord/verkracht. Lijkt mij niet zonder reden gedaan door Ford.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:41 schreef planethugo het volgende:
[..]
MiB = William kan toch helemaal niet kloppen aangezien de hosts vaak andere rollen gespeeld hebben en Dolores is nog steeds dezelfde Dolores die we in verschillende verhalen zagen. Ze speelt dus helemaal geen andere rol, iets dat ze vroeger wel deed.
Zowel Ed Harris als William zijn haar in de huidige toestand tegen gekomen. En daar zou dan 30 jaar tussen moeten zitten? Dit terwijl de techniek zoals ze vaker zeggen vroeger een stuk minder was. Terwijl daar bij de scenes van William niks van te merken is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betreft de techniek, wie zegt dat Dolores onder haar huid niet hetzelfde er uit ziet als de geheime hosts die de familie van Ford voorstellen. Aan die hosts was verder ook niks te merken dat ze een ouder model zijn dan andere hosts bv. Bevestigd nog ontkent de MiB=William theorie, als we William een host open zien snijden weten we het zekerEr zijn anders wel een aantal aanwijzingen die hier onderbouwing aan geven, bedoeld of niet. De MiB was 30 jaar getrouwd voordat zijn vrouw overleed, wie gaat er trouwen na zijn bezoek aan Westworld? William inderdaad. Genoeg hints die de 30 jaar verklaren.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:23 schreef Jane het volgende:
Kijk, dat de verhaallijnen van William en Ed Harris niet tegelijkertijd plaatsvinden, daar is wel wat voor te zeggen. Echter, dat er 30 jaar tussen zou zitten, is alleen maar om de 'William=MiB'-theorie te kunnen laten kloppen en daar ben ik niet van overtuigd. Want, zoals jij al aangeeft, dan kloppen er andere dingen weer niet.
Dit topic dus.quote:Op maandag 21 november 2016 14:18 schreef Kokoswater het volgende:
Over Dolores: hele interessante Reddit theorie naar aanleiding van aflevering 8
https://www.reddit.com/r/(...)know_what_truth_the/
Je kunt het ook omdraaien: van welke (hoofdrol)spelers kunnen we nu met zekerheid zeggen dat het een host is?quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:23 schreef Jane het volgende:
[William is toch een host?]
Dat is juist één van de weinigen waarvan ik er vooralsnog van overtuigd ben dat het een mens is.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeIs er een screenshot van?
Anders ga ik vanaaf ff terugkijken.
Als er maar pakweg 3 jaar tussen zou zitten ofzo, zijn andere scènes ook weer meer aannemelijk, zoals Dolores die een gesprekje met Ford had in aflv 5.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat is juist één van de weinigen waarvan ik er vooralsnog van overtuigd ben dat het een mens is.
[..]
Inderdaad.
Kijk, dat de verhaallijnen van William en Ed Harris niet tegelijkertijd plaatsvinden, daar is wel wat voor te zeggen. Echter, dat er 30 jaar tussen zou zitten, is alleen maar om de 'William=MiB'-theorie te kunnen laten kloppen en daar ben ik niet van overtuigd. Want, zoals jij al aangeeft, dan kloppen er andere dingen weer niet.
Dat is in de huidige (MiB) timeline. Daarna loopt ze weg en keert ze terug naar de town waardoor we haar soms met William zien en soms alleen op dezelfde plekken.quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:24 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Als er maar pakweg 3 jaar tussen zou zitten ofzo, zijn andere scènes ook weer meer aannemelijk, zoals Dolores die een gesprekje met Ford had in aflv 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |