http://www.rtlnieuws.nl/b(...)zieke-andries-knevelquote:EO-kopstuk Andries Knevel ligt ernstig ziek op de intensive care van een ziekenhuis. Hij zou in Bolivia een gevaarlijke legionellabesmetting hebben opgelopen.
De omroep roept leden op om voor hem te bidden. Volgens de omroep is Knevel (64) waarschijnlijk ziek geworden bij de opnames van het programma EO Metterdaad in het Zuid-Amerikaanse land.
Ziek bij terugkeer
Na terugkomst in Nederland is hij opgenomen in het ziekenhuis waar hij op dit moment op de intensive-care verblijft. De collega’s van de EO bidden voor een voorspoedig herstel en vragen aan iedereen om ook te bidden voor Andries en zijn familie.
Of er sprake is van levensgevaar is onbekend. De omroep wil verder niet ingaan op de exacte aard van Knevel's toestand.
RTL Nieuws
De simplistische opvatting dat God een soort super ambulance van het universum zou zijn.quote:Op maandag 14 november 2016 11:34 schreef xpompompomx het volgende:
Jaja, Andries, WHERE IS YOUR GOD NOW?!?!
Het blijft toch vrij frappant dat zijn godje al meer dan een dikke 2000 jaar ging vinger uitsteekt. Kan hij het niet of interesseert het hem niet? In beide gevallen zou je jezelf af moeten vragen waarom je zo'n figuur nou eigenlijk aanbid.quote:Op maandag 14 november 2016 11:38 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
De simplistische opvatting dat God een soort super ambulance van het universum zou zijn.
Ja, want dat staat in het bericht.quote:Op maandag 14 november 2016 11:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die zich af vraagt wat hij in Bolivia deed ?
Ik denk dat dat komt omdat God geen mens is en dingen als 'het interesseert hem niet' dus totaal geen betekenis hebben bij zo'n term. Maar ik kan het mis hebben.quote:Op maandag 14 november 2016 11:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het blijft toch vrij frappant dat zijn godje al meer dan een dikke 2000 jaar ging vinger uitsteekt. Kan hij het niet of interesseert het hem niet? In beide gevallen zou je jezelf af moeten vragen waarom je zo'n figuur nou eigenlijk aanbid.
Ik lees alleen TT normaal.quote:Op maandag 14 november 2016 11:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, want dat staat in het bericht.
quote:Op maandag 14 november 2016 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik lees alleen TT normaal.
Maar bedankt.
We hebben het natuurlijk over de Abrahamistische god hier hèquote:Op maandag 14 november 2016 11:42 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat God geen mens is en dingen als 'het interesseert hem niet' dus totaal geen betekenis hebben bij zo'n term. Maar ik kan het mis hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |