Nee daar kan ik echt geen donkerbruine chocola van maken.quote:Op maandag 14 november 2016 11:13 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ah, je hebt dus wel argumenten van anti-pieters gezien?
Voor jou dezelfde uitdaging dan: kun je zo'n argument herhalen op zo'n manier dat de anti-pieters hier zouden zeggen 'ja, inderdaad, zo zou ik dat ook zeggen'?
I rest my case in dat geval. Het lijkt me duidelijk dat de pro-pieters hier niet in staat zijn om te luisteren of dat eenvoudig weigeren te doen.quote:Op maandag 14 november 2016 11:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee daar kan ik echt geen donkerbruine chocola van maken.
Als jij zegt dat de aarde plat is omdat het vandaag maandag is en je op maandag geen pindakaas eet dan onthoud ik dat niet. Zo dom zijn die argumenten van de pietenhaters maar voor jou moet het toch makkelijk zijn er 1 te verzinnen.quote:Op maandag 14 november 2016 11:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Om te laten zien dat je geen stront in je oren hebt. Wat ik vooralsnog niet geloof.
Oké doeiquote:Op maandag 14 november 2016 11:18 schreef Molurus het volgende:
[..]
I rest my case in dat geval. Het lijkt me duidelijk dat de pro-pieters hier niet in staat zijn om te luisteren of dat eenvoudig weigeren te doen.
Op die basis is elke discussie onmogelijk.
Jouw geloofwaardigheid kan voor mij ieg niet meer dieper zinken.quote:Op maandag 14 november 2016 11:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als jij zegt dat de aarde plat is omdat het vandaag maandag is en je op maandag geen pindakaas eet dan onthoud ik dat niet. Zo dom zijn die argumenten van de pietenhaters maar voor jou moet het toch makkelijk zijn er 1 te verzinnen.
Je durft niet he?quote:Op maandag 14 november 2016 11:19 schreef Molurus het volgende:
[..]
Jouw geloofwaardigheid kan voor mij ieg niet meer dieper zinken.
En dus blijven we in cirkeltjes gaan. Ik vind het wel vermakelijk, vooral dat jij de illusie schijnt te hebben dat dit echt een daadwerkelijke discussie kan wordenquote:Op maandag 14 november 2016 10:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wie het precies eens is met welke onderbouwing lijkt me een heel andere discussie. Het probleem hier is dat men gewoon vrij chronisch lijdt aan geheugenverlies en dat niemand 15000 posts gaat doorlezen om te zien wat er al eerder is gezegd.
En ik vraag jou om maar 1 geloofwaardige herhaling van het standpunt van een anti-piet. Eentje maar. Kun je je niet herinneren he?quote:Op maandag 14 november 2016 11:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je durft niet he?Ik vraag niet om 10 argumenten. Eentje maar.
Dat jij rond blijft hangen in een discussie die je op voorhand zinloos verklaart komt nogal trollerig op me over.quote:Op maandag 14 november 2016 11:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dus blijven we in cirkeltjes gaan. Ik vind het wel vermakelijk, vooral dat jij de illusie schijnt te hebben dat dit echt een daadwerkelijke discussie kan worden.
quote:
Een van jullie argumenten is dat sommige zwarte mensen niet teveel aan hun huidskleur herinnert moeten worden want het schijnt een enorme schok voor ze te zijn als ze ook maar iets zien wat zwart geschilderd is, hoe ver het ook van hun afstaat, ze identificeren zich er gelijk mee. Mijn antwoord is dan dat ik die aanstellerij niet gaat faciliteren. Ik doe het niet, ik wil het niet en het lijkt me ook niet gezond voor die aanstellers zelf.quote:Op maandag 14 november 2016 11:42 schreef Molurus het volgende:
[..]
En ik vraag jou om maar 1 geloofwaardige herhaling van het standpunt van een anti-piet. Eentje maar. Kun je je niet herinneren he?
Zolang mensen zoals jij aan dit soort geheugenverlies lijden maakt het geen drol uit hoe veel argumenten worden gegeven of hoe vaak ze worden herhaald.
Zelfde geldt voor jou, met je tokkiehaatquote:Op maandag 14 november 2016 11:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat jij rond blijft hangen in een discussie die je op voorhand zinloos verklaart komt nogal trollerig op me over.
Niet dan? Het grote probleem is toch dat de Pieten zwart geschilderd zijn?quote:Op maandag 14 november 2016 11:56 schreef Ludachrist het volgende:
Dat je zwarte mensen niet aan hun huidskleur moet herinneren is een argument dat gebruikt wordt, volgens jou?
Ik snap wel wat Molorus bedoelt met zijn stroman, nu.
Gelukkig iemand die begrijpt wat hier misgaat.quote:Op maandag 14 november 2016 11:56 schreef Ludachrist het volgende:
Dat je zwarte mensen niet aan hun huidskleur moet herinneren is een argument dat gebruikt wordt, volgens jou?
Ik snap wel wat Molorus bedoelt met zijn stroman, nu.
Wat voel jij je gênant aangesproken.quote:Op maandag 14 november 2016 08:54 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Bedankt voor je inbreng, racist!!!
Ik wacht zoals gezegd eerst het lijstje af, aangezien ook jij nogal vergeetachtig bent.quote:
Dus..quote:Op maandag 14 november 2016 11:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Een van jullie argumenten is dat sommige zwarte mensen niet teveel aan hun huidskleur herinnert moeten worden
Nee hoor want ik stem geen PVV.quote:Op maandag 14 november 2016 12:02 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat voel jij je gênant aangesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |