Dat kan je niet vastleggen. Bepaalde organisaties gaan nu al door de knieen.quote:Op maandag 14 november 2016 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dan snap je de vraag niet. De vraag is Zwarte piet behouden, ja of nee. Dat zegt dus dat je als je dat wil je zwarte piet mag gebruiken, maar ook andere kleuren of roetveegpiet, maar het gezanik erover daarna moet stoppen. Gewoon spelregels opstellen, en dat is het en meer niet.
als jij een lijstje met dingen maakt die ik al gezegd hebt dan vul ik dat misschien eventueel aanquote:
Spelregels? Wat bedoel je daarmee als dat niet wetgeving betreft?quote:Op maandag 14 november 2016 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dan snap je de vraag niet. De vraag is Zwarte piet behouden, ja of nee. Dat zegt dus dat je als je dat wil je zwarte piet mag gebruiken, maar ook andere kleuren of roetveegpiet, maar het gezanik erover daarna moet stoppen. Gewoon spelregels opstellen, en dat is het en meer niet.
Trollololol.quote:Op maandag 14 november 2016 12:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
als jij een lijstje met dingen maakt die ik al gezegd hebt dan vul ik dat misschien eventueel aan
Je kan altijd nog een gekleurde postbode van TNT achterna gaan zitten op straat. Ik zag het verschil pas niet goed. Ik dacht dat het werkelijk een piet was door dat pak.quote:Op maandag 14 november 2016 12:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, ik ben net buiten geweest: Daar is het niet veel gezelliger. Je moet toch wat op je maandagmiddag
irritant he?quote:
Polls zeggen niet alles. Hebben we laatst gemerkt.quote:Op maandag 14 november 2016 12:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja is lastig want ik ben zelf voor zwarte piet
Mah. Weet niet. Ik geloof dat de politiek telkens aangeeft dat het volk dit soort dingen moet bepalen. Als je als volk met bijvoorbeeld 80% aangeeft dat je de vrijheid wilt behouden om voor zwarte piet te kiezen men er niet omheen kan dat het 'volk' gesproken heeft, dus wat de politiek wil. Denk dat genoeg organisaties die nu twijfelen daardoor aangeven "de maatschappij heeft gesproken".quote:Op maandag 14 november 2016 12:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat kan je niet vastleggen. Bepaalde organisaties gaan nu al door de knieen.
nee zo werkt dat nietquote:Op maandag 14 november 2016 12:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
Best wel ja. Zeker van een mod. Hou daar eens mee op.
Geen idee. Ik heb het niet uitgewerkt, ik zeg maar wat he.quote:Op maandag 14 november 2016 12:55 schreef Molurus het volgende:
[..]
Spelregels? Wat bedoel je daarmee als dat niet wetgeving betreft?
dan gaat hij het aanvullenquote:Op maandag 14 november 2016 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb het niet uitgewerkt, ik zeg maar wat he.
Ik zal het volledig uitgewerkte document publiceren wanneer het afgerond is.
Het merendeel van de mensen is volgens mij niet anti zwarte piet. Toch verandert men nu al intochten.quote:Op maandag 14 november 2016 12:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mah. Weet niet. Ik geloof dat de politiek telkens aangeeft dat het volk dit soort dingen moet bepalen. Als je als volk met bijvoorbeeld 80% aangeeft dat je de vrijheid wilt behouden om voor zwarte piet te kiezen men er niet omheen kan dat het 'volk' gesproken heeft, dus wat de politiek wil. Denk dat genoeg organisaties die nu twijfelen daardoor aangeven "de maatschappij heeft gesproken".
Slechts een paar.quote:Op maandag 14 november 2016 12:58 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het merendeel van de mensen is volgens mij niet anti zwarte piet. Toch verandert men nu al intochten.
Ja, omdat het gezanik en gejank blijft aanhouden, omdat er geen 'officieel' signaal is. Het enige wat nu de overhand voert is het geschreeuw van 2 kanten, maar de stem van de rest word niet gehoord. Met een "referendum" vraag je iedereen om een simpel antwoord en niet om "ZWARTE PIET MOT BLIJVEUH" of "SWARTE PIET IS RASISISMEMSMSE". Daar is gewoon geen ruimte voor dan.quote:Op maandag 14 november 2016 12:58 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het merendeel van de mensen is volgens mij niet anti zwarte piet. Toch verandert men nu al intochten.
Ik zou daar toch net even iets dieper over nadenken.quote:Op maandag 14 november 2016 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb het niet uitgewerkt, ik zeg maar wat he.
zou wel van alles oplossen als je het commercieel maaktquote:Op maandag 14 november 2016 12:59 schreef Jaroon het volgende:
Straks gewoon de Venco zwarte piet......de AH zwarte piet.....de UNOX zwarte piet. Daar lijkt mij deze maatschappij wel klaar voor.
Dat lost niets op.quote:Op maandag 14 november 2016 13:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, omdat het gezanik en gejank blijft aanhouden, omdat er geen 'officieel' signaal is. Het enige wat nu de overhand voert is het geschreeuw van 2 kanten, maar de stem van de rest word niet gehoord. Met een "referendum" vraag je iedereen om een simpel antwoord en niet om "ZWARTE PIET MOT BLIJVEUH" of "SWARTE PIET IS RASISISMEMSMSE". Daar is gewoon geen ruimte voor dan.
Neu, ik post maar op een forum he, daar mag ik best mijn gedachten de vrije loop laten.quote:Op maandag 14 november 2016 13:00 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik zou daar toch net even iets dieper over nadenken.
Een referendum zonder wetsvoorstel is zinloos, en een referendum met wetsvoorstel belachelijk.
hij deelt hem zelf niet eensquote:Op maandag 14 november 2016 13:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Neu, ik post maar op een forum he, daar mag ik best mijn gedachten de vrije loop laten.
Maar ik krijg eerder het idee dat jij angstig bent voor een eventuele uitslag (en dat je dus een mening hebt die maar marginaal gedeeld word).
Nouja, oke, dan doen we het niet hequote:
Je kan alles uithollen door het commercieel te maken idd.quote:Op maandag 14 november 2016 13:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
zou wel van alles oplossen als je het commercieel maakt
kan iedereen gewoon kiezen welke piet de echte is ipv dat het sinterklaasjournaal dat nu voor iedereen uitmaakt, 10 euro entree
De uitslag verandert de weerstand bij die groep anti mensen niet. Die blijven dan doorgaan net als nu.quote:Op maandag 14 november 2016 13:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Neu, ik post maar op een forum he, daar mag ik best mijn gedachten de vrije loop laten.
Maar ik krijg eerder het idee dat jij angstig bent voor een eventuele uitslag (en dat je dus een mening hebt die maar marginaal gedeeld word).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |