ليلة لا يزال مبكراquote:Op zondag 13 november 2016 23:00 schreef Specularium het volgende:
Dat je nog niet voor de trein bent gaan liggen.
Dat is kut man.quote:Op zondag 13 november 2016 22:51 schreef Fokker89 het volgende:
Maar sinds vrijdag heb ik dus een bultje thv mijn staartbeen, zaterdag was het zo groot als een knoop, en vandaag een halve golfbal.
Kan niet zitten, niet normaal liggen en niet lopen. Alleen stil staan kan zonder godvergeten pijn.
En dan mag je morgen fijn een sporttest gaan doen. Een paar uur op een bureaustoel testen maken, en 2x 1,5 uur in de auto zitten.
Gaat echt een topshow worden.
Dat is ook kut man. Beterschap.quote:
Zou hij weten dat hij eik geen vlogger is maar een blogger?quote:Op zondag 13 november 2016 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Edjesvlog ziet eruit als een site waar ik zeker vaker ga komen.
Tnx, normaal ben ik niet zo'n mieperd, maar dat dit nu net een dag voor die selectiedag is is gewoon razende apenaids.quote:Op zondag 13 november 2016 23:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is kut man.
[..]
Dat is ook kut man. Beterschap.
Cyste ofzo? Maar naar de huisarts lijkt me.quote:Op zondag 13 november 2016 22:51 schreef Fokker89 het volgende:
Maar sinds vrijdag heb ik dus een bultje thv mijn staartbeen, zaterdag was het zo groot als een knoop, en vandaag een halve golfbal.
Kan niet zitten, niet normaal liggen en niet lopen. Alleen stil staan kan zonder godvergeten pijn.
En dan mag je morgen fijn een sporttest gaan doen. Een paar uur op een bureaustoel testen maken, en 2x 1,5 uur in de auto zitten.
Daar denk ik inderdaad ook aan.quote:Op zondag 13 november 2016 23:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Cyste ofzo? Maar naar de huisarts lijkt me.
Ah fackquote:Op zondag 13 november 2016 22:51 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben aan het wachten tot het 8:00 is, dan kan ik ze bellen... Maar in principe was dit de laatste selectiedag, dus ben benieuwd.quote:Op maandag 14 november 2016 07:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah fack![]()
Kun je dan niet een andere dag meedoen? Als je ziek bent gaat het niet he..
Als ze je niet geloven gewoon even je broek naar beneden trekken.
Beter!quote:Op maandag 14 november 2016 10:22 schreef Fokker89 het volgende:
28 november gaat het worden, ze belden me zelf al terug, weer een meevaller dus. Als ik er dan nog last van heb laat ik mijn reet gewoon amputeren.
quote:Op maandag 14 november 2016 10:02 schreef YokiKater het volgende:
Pus in je bilnaad is wel een goede titel voor een liedje.
Maak je zo foto's?quote:Op maandag 14 november 2016 10:22 schreef Fokker89 het volgende:
28 november gaat het worden, ze belden me zelf al terug, weer een meevaller dus. Als ik er dan nog last van heb laat ik mijn reet gewoon amputeren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2016 13:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Valt best mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nos.nl/artikel/214(...)voor-coentunnel.htmlquote:De term 'integratie' moet van Denk verdwijnen en worden vervangen door 'wederzijdse acceptatie'.
Het ministerie van Defensie moet omgedoopt worden tot het ministerie van Vrede en Wederopbouw.
Misschien iets voor Trigger?quote:Op maandag 14 november 2016 13:21 schreef Specularium het volgende:
DENK, voor al uw chemische castratie.
Nee stukken matiger.quote:Op maandag 14 november 2016 16:44 schreef Specularium het volgende:
Trigger is tenminste niet zo'n matige aap als die DENK-lijers.
Dat weet je niet.quote:Op maandag 14 november 2016 16:44 schreef Specularium het volgende:
Trigger is tenminste niet zo'n matige aap als die DENK-lijers.
Hoezo?quote:Op maandag 14 november 2016 16:56 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga naar een andere huisarts, tyfuslijers
Hmmm geloof het niet.quote:Op maandag 14 november 2016 17:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft hij iets naars over je moeder gezegd?
Ze zeiden zeker dat je het maar gewoon even moest uitzitten?quote:Op maandag 14 november 2016 16:56 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga naar een andere huisarts, tyfuslijers
quote:
Nee, voor de 5e keer dit jaar zit er een nieuwe op de praktijk, kun je weer je hele verhaal gaan vertellen.quote:Op maandag 14 november 2016 17:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze zeiden zeker dat je het maar gewoon even moest uitzitten?
Je maakt een grap toch?quote:Op maandag 14 november 2016 17:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Nee, voor de 5e keer dit jaar zit er een nieuwe op de praktijk, kun je weer je hele verhaal gaan vertellen.
Prima allemaal, maar deze die er nu zit vroeg of ik wel eens aan Jezus had gedacht, dat zou mij goed doen.
Maar inmiddels na een paar telefoontjes een ander gevonden.
Hahaha, Jezus.. dat klinkt als iets voor mij. Ik zou hier trouwens officieel een klacht over indienen, dit hoort niet in de geneeskunde.quote:Op maandag 14 november 2016 17:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Nee, voor de 5e keer dit jaar zit er een nieuwe op de praktijk, kun je weer je hele verhaal gaan vertellen.
Prima allemaal, maar deze die er nu zit vroeg of ik wel eens aan Jezus had gedacht, dat zou mij goed doen.
Maar inmiddels na een paar telefoontjes een ander gevonden.
Ja maar alsnog. Maakt niet uit waar het over gaat.quote:Op maandag 14 november 2016 17:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Was het maar zo, ging overigens niet om die cyste, maar om mijn alcoholprobleem van eerder.
Heb ik ook al gedaan bij de zorgverzekering, en die hebben voor mij ook meteen een andere huisarts gevonden.quote:Op maandag 14 november 2016 17:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hahaha, Jezus.. dat klinkt als iets voor mij. Ik zou hier trouwens officieel een klacht over indienen, dit hoort niet in de geneeskunde.
Is dit normaal in de regio waar jij woont?quote:Op maandag 14 november 2016 17:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedaan bij de zorgverzekering, en die hebben voor mij ook meteen een andere huisarts gevonden.
Nee, totaal niet, en voor een huisarts sowieso niet. Als ik god wil vinden ga ik naar een kerk, en niet naar de dokter.quote:Op maandag 14 november 2016 17:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is dit normaal in de regio waar jij woont?
Echt bizar dat een huisarts dit zegt.quote:Op maandag 14 november 2016 17:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, en voor een huisarts sowieso niet. Als ik god wil vinden ga ik naar een kerk, en niet naar de dokter.
https://www.zorgkaartnederland.nl/huisartsquote:Op maandag 14 november 2016 17:42 schreef Fokker89 het volgende:
Ik weet niet of er ook een site is waar je over kan klagen, maar dan ga ik daar zeker even een recentie neerkwakken.
Nja, dat is open gegaan, en zit een gaasje om, en moet ik schoon houden, waarschijnlijk was het gewoon een soort puistachtigding.quote:
Ik zou gaan uitleggen dat ik God ben.quote:Op maandag 14 november 2016 17:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zou echt uit mijn stekker gaan hoor
quote:Op maandag 14 november 2016 17:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
https://www.zorgkaartnederland.nl/huisarts
Hoop dat het snel over is.quote:Op maandag 14 november 2016 17:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nja, dat is open gegaan, en zit een gaasje om, en moet ik schoon houden, waarschijnlijk was het gewoon een soort puistachtigding.
Waarom duurt dat zo lang?quote:Op maandag 14 november 2016 18:04 schreef Fokker89 het volgende:
https://www.zorgkaartnede(...)rt-emmeloord-3044396
Binnenkort hier te vinden
OMdat ze dat eerst zullen checken.quote:Op maandag 14 november 2016 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom duurt dat zo lang?
Wat zei je eigenlijk toen hij dat zei?
Nou toen de huisarts over god begon?quote:Op maandag 14 november 2016 18:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
OMdat ze dat eerst zullen checken.
Hoe bedoel je hij?
PUS IN JE BILNAAAAAAD!!!quote:Op maandag 14 november 2016 18:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ook, heb wel ineens minder last nadat die ''geknapt'' is.
Is een zij, maar zei dat ik daar niet op zat te wachten, en anders wel naar de kerk zou gaan.quote:Op maandag 14 november 2016 18:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou toen de huisarts over god begon?
Die andere recensies zijn ook niet echt goed :pquote:Op maandag 14 november 2016 18:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is een zij, maar zei dat ik daar niet op zat te wachten, en anders wel naar de kerk zou gaan.
Heb het verder maar zo gelaten, en binnen een uur na wat telefoontjes een andere huisarts gevonden.
Wanneer had je in gedachte?quote:Op maandag 14 november 2016 18:16 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, zullen we ons allemaal samen verhangen? 's Werelds grootste suicide pact
Mijn huisarts heeft liever dat ik aan een kruis ga hangen.quote:Op maandag 14 november 2016 18:16 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, zullen we ons allemaal samen verhangen? 's Werelds grootste suicide pact
quote:Op maandag 14 november 2016 18:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mijn huisarts heeft liever dat ik aan een kruis ga hangen.
Nou ja, wanneer je wil. Als ik maar genoeg tijd heb om voor de daad dominos te bestellenquote:
Ja maar we doen het toch tegelijk? Moeten we wel een datum plannen.quote:Op maandag 14 november 2016 18:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, wanneer je wil. Als ik maar genoeg tijd heb om voor de daad dominos te bestellen
Heb je het nieuws over Emmeloord al gehoord?quote:Op maandag 14 november 2016 18:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, wanneer je wil. Als ik maar genoeg tijd heb om voor de daad dominos te bestellen
Morgenquote:Op maandag 14 november 2016 18:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar we doen het toch tegelijk? Moeten we wel een datum plannen.
Ja ben wel benieuwd hoe dat is eigenlijk.quote:Op maandag 14 november 2016 18:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fuck al-qaeda, FOK! kan dat beter
nee, ik hou het nieuws niet zo goed bijquote:Op maandag 14 november 2016 18:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je het nieuws over Emmeloord al gehoord?
Waarom uitstellen hequote:Op maandag 14 november 2016 18:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh das wel een goede ja. Hoef ik ook niet meer naar de tandarts en naar werk.
http://www.denoordoostpol(...)openen-in-emmeloord/quote:Op maandag 14 november 2016 18:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
nee, ik hou het nieuws niet zo goed bij
Beste nieuws ooit voor Emmeloordersquote:Op maandag 14 november 2016 18:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://www.denoordoostpol(...)openen-in-emmeloord/
De gene die het dichts bij zat was 40 KM
Ben benieuwd, nog nooit een pizza daarvan gehad.quote:Op maandag 14 november 2016 18:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beste nieuws ooit voor Emmeloorders
Openingsdag kan je eindelijk een grote perfect pepperoni met extra champignons bestellen. Dan weet je waar ik het altijd over hebquote:Op maandag 14 november 2016 18:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ben benieuwd, nog nooit een pizza daarvan gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |