Coronel komt in de Toyota Yaris cup waarschijnlijk wel weg met een beetje op gevoel de rembalans doen, in de F1 moet je altijd proberen te achterhalen wat een ander doet, waarom en of dat voor jou ook zou kunnen werken. Zo kun je het ook benaderen, vanuit de deskundigheid die je hebt opgedaan in veel lagere klasses.quote:Op zondag 13 november 2016 18:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk antwoorden met "nee weet ik niet" als je dat gevraagd wordt. En om nou alleen ex-wereldkampioenen toe te laten is ook zo wat.
*jankhuiljankhuil*quote:Op zondag 13 november 2016 18:27 schreef Ferdii het volgende:
Wat zei Vettel? Bij de mof werd er doorheen geluld
quote:Op zondag 13 november 2016 18:27 schreef Leandra het volgende:
Je zou ruitenwissers op je helm moeten hebben
Beter dan dat je in slaap valtquote:Op zondag 13 november 2016 18:28 schreef Razor21 het volgende:
De spanning die ik nu voel had ik vroeger met het Nederlands elftal.
mofrikanenquote:Op zondag 13 november 2016 18:27 schreef Ferdii het volgende:
Wat zei Vettel? Bij de mof werd er doorheen geluld
ja.quote:Op zondag 13 november 2016 18:28 schreef Refragmental het volgende:
Ocon en Nasr liggen zover voorop omdat zij in de eerste helft niet gepit zijn.
Toch?
Als dat geheel volgens de regels gebeurt zonder crash zou dat briljant zijnquote:Op zondag 13 november 2016 18:28 schreef marcodej het volgende:
Max gaat het WDC van Rosberg weggooien.
nee dat Rosberg zelfquote:Op zondag 13 november 2016 18:28 schreef marcodej het volgende:
Max gaat het WDC van Rosberg weggooien.
Te grappig.quote:Op zondag 13 november 2016 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Niemand had door dat Palmer eruit ligt
Nee blijkbaar vier ronden terug al.quote:Op zondag 13 november 2016 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ik dacht al dat ik een Renault in de garage had zien staan. Dat vond ik al wat verwarrend.quote:Op zondag 13 november 2016 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Tarado is daar aanwezig.quote:Op zondag 13 november 2016 18:29 schreef Beach het volgende:
Je zou maar geld betalen en geen race zien.
kan een mechanisch probleem gehad hebben.quote:Op zondag 13 november 2016 18:30 schreef Gezicht het volgende:
WTF hoe kan Palmer er uit zijn dan? Helemaal niks van gemerkt
botsing met Kvyatquote:Op zondag 13 november 2016 18:30 schreef Gezicht het volgende:
WTF hoe kan Palmer er uit zijn dan? Helemaal niks van gemerkt
Nog briljanter is dat verstappen een actie maakt en rosberg de verstappen regel negeert en een straf krijgtquote:Op zondag 13 november 2016 18:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Als dat geheel volgens de regels gebeurt zonder crash zou dat briljant zijn
Je hoort natuurlijk maar het halve gesprek. Waarschijnlijk wordt hem gewoon gevraagd naar de condities.quote:
Dit dus.quote:Op zondag 13 november 2016 18:30 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Je hoort natuurlijk maar het halve gesprek. Waarschijnlijk wordt hem gewoon gevraagd naar de condities.
Zo zit ik hier ook.quote:
Maar passeerde Max hem nou? Nee toch?quote:Op zondag 13 november 2016 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
ROS zit ook als een idioot te jojo-en
DE WERELD IS EENquote:Op zondag 13 november 2016 18:32 schreef skysherrif het volgende:
Moet je even vettel opzoeken op twitter, mooi hoe iig iedereen er mee eens is dat vettel een pussy is
quote:Op zondag 13 november 2016 18:32 schreef skysherrif het volgende:
Moet je even vettel opzoeken op twitter, mooi hoe iig iedereen er mee eens is dat vettel een pussy is
twitter:PoekieKim twitterde op zondag 13-11-2016 om 18:31:15Kan de Titanic soundtrack bij de stem van Vettel gevoegd worden? #dramaqueen #F1NL #ZiggoSport #GPBrasil reageer retweet
Hij was er niet voorbij toch.. Of bedoel je ivm het gevaarlijk remmen?quote:Op zondag 13 november 2016 18:33 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wordt nog wel een penalty voor Max ook. Die geven ze hem maar wat graag gok ik
neuh, Rosberg reed als een bejaarde en Max remde zo snel mogelijk afquote:Op zondag 13 november 2016 18:33 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wordt nog wel een penalty voor Max ook. Die geven ze hem maar wat graag gok ik
Idd racen of stoppen, dit gaat niet veranderen.quote:Op zondag 13 november 2016 18:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga nou eens racen. Echt triest dit
Beide eigenlijk. Dacht dat hij er net voorbij was, maar zat niet echt op te lettenquote:Op zondag 13 november 2016 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was er niet voorbij toch.. Of bedoel je ivm het gevaarlijk remmen?
Laat de baan maar lekker wat opdrogen, beter voor maxquote:Op zondag 13 november 2016 18:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga nou eens racen. Echt triest dit
Wets, verplicht.quote:Op zondag 13 november 2016 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat verstappen nog op inters?
Weer eentje nu danquote:
Ja maar dat is dus verboden elkaar passeren.quote:Op zondag 13 november 2016 18:34 schreef Gezicht het volgende:
Volgens mij gebeurt dat wel vaker achter de SC hoor, gewoon remmen en banden op temperatuur houden en dan passeer je elkaar soms ja. Gewoon daarna weer positie teruggeven.
Nee, mag niet achter de SC in dit soort gevallenquote:Op zondag 13 november 2016 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
nee, op full wetsquote:Op zondag 13 november 2016 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
neequote:Op zondag 13 november 2016 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
nee, iedereen is op nieuwe full wets gestart.quote:Op zondag 13 november 2016 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen op wetsquote:Op zondag 13 november 2016 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik keek ook naar iets anders, sorry.quote:Op zondag 13 november 2016 18:35 schreef hmmmz het volgende:
[..]
nee, iedereen is op nieuwe full wets gestart.
beetje opletten graag!
bernd.quote:
Je kan zeggen wat je wilt, maar hij wil wel eerlijk winnen.quote:Op zondag 13 november 2016 18:37 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs Hamilton is het er niet mee eens, en dat zegt wat.
Ditquote:Op zondag 13 november 2016 18:37 schreef Nattekat het volgende:
Die hoopt op een faal van Rosberg neem ik aan.quote:Op zondag 13 november 2016 18:37 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2016 18:38 schreef Greys het volgende:
Waarom bestaan fullwets banden überhaupt als ze niet in de regen mogen rijden
Domme mensen huilen altijd mee met de kudde.quote:Op zondag 13 november 2016 18:32 schreef skysherrif het volgende:
Er is al langer onvrede over deze fullwets.quote:Op zondag 13 november 2016 18:38 schreef Greys het volgende:
Waarom bestaan fullwets banden überhaupt als ze niet in de regen mogen rijden
Terecht, dit slaat echt nergens op.quote:
Ze maken ook maar gewoon hun eigen regels. Gadverdamme.quote:Op zondag 13 november 2016 18:37 schreef THEFXR het volgende:
om 19.00 stoppen ze er mee, vanwege commerciele belangen. iedereen halve punten
lijkt de gp usa 2005 welquote:
Mss ook gebeld door Wolff. Dat het weer zich niet mag mengen in de kampioensstrijd.quote:Op zondag 13 november 2016 18:38 schreef Gezicht het volgende:
Whiting durt gewoon geen risico's te nemen. Het is racen, geen schaken he
twitter:JeremyClarkson twitterde op zondag 13-11-2016 om 18:04:41You drive as fast as you dare in the rain and if you get overtaken, then you aren't going fast enough. That's racing. reageer retweet
nah, toen werden er flesjes op de baan gegooid. Dat gebeurt hier nietquote:
Jup, ik wilde net zeggen dat het ontieglijke kutbanden zijn.quote:Op zondag 13 november 2016 18:40 schreef wimderon het volgende:
Misschien moeten ze weer fatsoenlijke wets maken, want de huidige wets zijn in ieder geval niks waard en valt er inderdaad nauwelijks mee te race in deze omstandigheden.
Ze hebben toch ook nog monsoon banden?quote:Op zondag 13 november 2016 18:40 schreef wimderon het volgende:
Misschien moeten ze weer fatsoenlijke wets maken, want de huidige wets zijn in ieder geval niks waard en valt er inderdaad nauwelijks mee te race in deze omstandigheden.
Nope.quote:Op zondag 13 november 2016 18:41 schreef Nattekat het volgende:
Als alle coureurs willen rijden, slaat dit toch nergens op?
Op dit moment inderdaad de FIA. Wat een pussies.quote:Op zondag 13 november 2016 18:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Formule 1 is echt gewoon optochtje rijden geworden. Hoop jankerds en laffe mensen bij FIA
Omdat Nattekrant een inconsequent figuur isquote:Op zondag 13 november 2016 18:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom is deze post nog niet verwijderd?
quote:Op zondag 13 november 2016 18:41 schreef opgebaarde het volgende:
Welke fokkers wilde regen?
Namen en rugnummers bitte. Ik ben in overleg met Yvonne voor gepaste represaillde!
Klopt. Kansloos dit. Ik ging weer kijken vanwege Max.quote:Op zondag 13 november 2016 18:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Formule 1 is echt gewoon optochtje rijden geworden. Hoop jankerds en laffe mensen bij FIA
alleen vettel nietquote:Op zondag 13 november 2016 18:41 schreef Nattekat het volgende:
Worden er voortaan rugnummers uitgedeeld? Waarom weet ik daar niks van?quote:Op zondag 13 november 2016 18:41 schreef opgebaarde het volgende:
Namen en rugnummers bitte. Ik ben in overleg met Yvonne voor gepaste represaillde!
Niet als je door inferieure banden passagier in je eigen auto kunt worden, hoe traag je ook gaat.quote:Op zondag 13 november 2016 18:40 schreef Klummie het volgende:
twitter:JeremyClarkson twitterde op zondag 13-11-2016 om 18:04:41You drive as fast as you dare in the rain and if you get overtaken, then you aren't going fast enough. That's racing. reageer retweet
Kom maar opquote:Op zondag 13 november 2016 18:41 schreef opgebaarde het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2016 18:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geralt heeft met dit tempo 2 kratten op voordat race voorbij is
Nacho's. Fuck it.quote:Op zondag 13 november 2016 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien maar eten bestellen ofzo
omdat het een correcte stand isquote:Op zondag 13 november 2016 18:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom is deze post nog niet verwijderd?
quote:Op zondag 13 november 2016 18:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Regen is het probleem niet. Tis de FIA die er niet mee weet om te gaan.quote:Op zondag 13 november 2016 18:41 schreef opgebaarde het volgende:
Onze topic alcoholist :dquote:Op zondag 13 november 2016 18:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Charlie heeft hetzelfde geestelijke vermogen als Schumi... toen en nu.quote:Op zondag 13 november 2016 18:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waar zijn de tijden van Schumi, Alesi en Hakkinen in de regen en gewoon trappen met die wagens.
Nee idd, niemand lijkt te begrijpen waarom.quote:Op zondag 13 november 2016 18:41 schreef Nattekat het volgende:
En dat ligt niet aan de coureurs tegenwoordig.quote:Op zondag 13 november 2016 18:43 schreef VacaLoca het volgende:
Vroegah konden we op Nascar en indycar afgeven van ha die mietjes kunnen geeneens in de regen racen terwijl F1 in regen meeste spectakel bood.. Maar die tijden zijn dus ook voorbij
die wil naar Haas toe want hij wil weer wat te doen hebben ipv altijd maar voor aan rijdenquote:
Alleen op ovals vlaggen ze daar bij regen toch af? Tijdens normale track races gaan ze wel door?quote:Op zondag 13 november 2016 18:43 schreef VacaLoca het volgende:
Vroegah konden we op Nascar en indycar afgeven van ha die mietjes kunnen geeneens in de regen racen terwijl F1 in regen meeste spectakel bood.. Maar die tijden zijn dus ook voorbij
/care.quote:
Ik wil ook dat er geracet wordt maar het is wel tamelijk link. Zie het aantal crashen (en niet allemaal tijdens de race...).quote:Op zondag 13 november 2016 18:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Regen is het probleem niet. Tis de FIA die er niet mee weet om te gaan.
Alle teams.moeten nu gewoon inpakken en een middelvinger aan de fia gevenquote:Op zondag 13 november 2016 18:45 schreef Asschen_sukar het volgende:
FIA wil onder deze omstandigheden niet langer door gaan
Nou nee. Dat had Hamilton wel een straf gehad 2 weken terug voor het afsnijden van de eerste bocht.quote:Op zondag 13 november 2016 18:40 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Koste wat kost moet Rosberg kampioen worden. Daarom race gestopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |