Vind je het gek? Ze hebben nog geen 10 ronden echt geredenquote:Op zondag 13 november 2016 17:51 schreef motorbloempje het volgende: Sainz z'n haar zit ook gewoon nog netjes
geen zweet, geen hard racen.. :")
Nee, ik vind het niet gek.quote:Op zondag 13 november 2016 17:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind je het gek? Ze hebben nog geen 10 ronden echt gereden
Maar gaat de race niet pas verder als het droger is?quote:Op zondag 13 november 2016 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
Max zal weer naar full wets gaan
Neenquote:Op zondag 13 november 2016 17:56 schreef De-Hamster het volgende:
Ohh dus bij een hervatting is er geen maximale tijd van 19 uur?
Mooiquote:Op zondag 13 november 2016 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ze mogen tot 6pm (9 uur NL tijd) om de race te rijden
Ik heb de hoop dat we verder gaan als de auto van Kimi weg is en de boel is opgeruimdquote:Op zondag 13 november 2016 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar gaat de race niet pas verder als het droger is?
Ja, maar dan is de track nog niet meteen weer droogquote:Op zondag 13 november 2016 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar gaat de race niet pas verder als het droger is?
Omdat je niet eeuwig kan wachten + donker.quote:Op zondag 13 november 2016 17:58 schreef Fylax het volgende:
Hoezo mogen ze maar een maximaal aantal tijd rijden?
omdat de F1 saai moet zijnquote:Op zondag 13 november 2016 17:58 schreef Fylax het volgende:
Omdat in het verleden (Maleisie) het evenement te lang ging duren. Dan brengt allerlei problemen met zich mee, zoals invallende avond.quote:Op zondag 13 november 2016 17:58 schreef Fylax het volgende:
Is die beschadigd dan?quote:Op zondag 13 november 2016 17:57 schreef Monolith het volgende:
Is er al duidelijk of ze de voorvleugel van Max mogen repareren?
Omdat het tegen een uur of 17-18 daar donker isquote:Op zondag 13 november 2016 17:58 schreef Fylax het volgende:
jquote:Op zondag 13 november 2016 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar dan is de track nog niet meteen weer droog
Normaal is het de laps afmaken of maximaal 2 uur rijden.quote:Op zondag 13 november 2016 17:58 schreef Fylax het volgende:
Ik meen op te vangen dat RB informeerde of ze iets aan de vleugel mochten repareren, dan vermoed ik dat het om Max ging.quote:
quote:Op zondag 13 november 2016 17:59 schreef Klummie het volgende:
Weten jullie dat Hulkenberg nederlands spreekt?
Woont hij dichtbij de Nederlandse grens ofzo?quote:Op zondag 13 november 2016 17:59 schreef Klummie het volgende:
19:28 gaat de zon daar onder.quote:Op zondag 13 november 2016 17:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat het tegen een uur of 17-18 daar donker is
En omdat een hoop zenders ook gewoon met hun programmering zitten. Commerciële belangen dus.quote:
Wordt donker en de tv zenders hebben ook hun andere programmering.quote:Op zondag 13 november 2016 17:58 schreef Fylax het volgende:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Had 'm ook met die uitwijkmanoeuvre zomaar gezellig ook in de muur kunnen borenquote:Op zondag 13 november 2016 17:59 schreef Mothzor het volgende:
Onboard max please, de tering wat een save! Een van de mooiste in jaren (gezien de omstandigheden)!
Is die aangetast dan? Ik dacht dat hij Kimi ontweek.quote:Op zondag 13 november 2016 17:57 schreef Monolith het volgende:
Is er al duidelijk of ze de voorvleugel van Max mogen repareren?
Er is nog niet echt een goede inter-tijd neergezet ter vergelijking. Maar inderdaad wel een gewaagde wissel.quote:Op zondag 13 november 2016 17:59 schreef heywoodu het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Verstappen naar intermediates ging, hij was echt zo bizar veel sneller dan alle niet-Mercedessen voor die stop
Inderdaad alhoewel door de safetycar hem wel hielp als het droger zou worden erna maar dat lijkt er niet echt opquote:Op zondag 13 november 2016 17:59 schreef heywoodu het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Verstappen naar intermediates ging, hij was echt zo bizar veel sneller dan alle niet-Mercedessen voor die stop
Jarenlang in NL gewoond/geracetquote:Op zondag 13 november 2016 17:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Woont hij dichtbij de Nederlandse grens ofzo?
Heeft hij niet ooit met een race op Le mans meegedaan?quote:Op zondag 13 november 2016 17:59 schreef Klummie het volgende:
Ik bedoel niet het ontwijken van de vleugel, maar ht opkomen recht stuk. Ging 2/3 zijwaarts!quote:Op zondag 13 november 2016 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Had 'm ook met die uitwijkmanoeuvre zomaar gezellig ook in de muur kunnen boren![]()
Horner gooide het op een noodgedwongen pitstop om veiligheidsredenen. Benieuwd of ze daar mee wegkomen.quote:Op zondag 13 november 2016 18:00 schreef MakkieR het volgende:
Ricciardo kan straks nog wel buiten de punten komen met een straf in aantocht
Nu net een herhaling te zien. Ook Max was de wagen bijna kwijt.quote:Op zondag 13 november 2016 18:01 schreef De-Hamster het volgende:
Die camera van de actie van Max wil ik wel eens zien ja. Ik dacht al bij Ericsson dat hij crasht
Oh, die had ik gemistquote:Op zondag 13 november 2016 18:01 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Ik bedoel niet het ontwijken van de vleugel, maar ht opkomen recht stuk. Ging 2/3 zijwaarts!
Daar je de race mee uitrijden.quote:Op zondag 13 november 2016 17:59 schreef THEFXR het volgende:
ben benieuwd of ze voldoende regenbanden hebben
Dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 13 november 2016 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Da's gewoon kunde natuurlijk, geen geluk
Echt knap gehouden inderdaad en dan nog wel op inters terwijl Kimi nog op full wets stond.quote:Op zondag 13 november 2016 18:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Nu net een herhaling te zien. Ook Max was de wagen bijna kwijt.
Gek. Charlie had toch uitgelegd in de persco dat Hamilton vorige keer geen straf kreeg omdat de SC zijn voordeel teniet deed? En dit is anders?quote:
twitter:JeremyClarkson twitterde op zondag 13-11-2016 om 17:59:20I can drive in the rain. You can drive in the rain. But for some reason, Formula One drivers cannot. IT'S NOT TENNIS. reageer retweet
quote:Op zondag 13 november 2016 18:04 schreef Hawkeye het volgende:
twitter:JeremyClarkson twitterde op zondag 13-11-2016 om 17:59:20I can drive in the rain. You can drive in the rain. But for some reason, Formula One drivers cannot. IT'S NOT TENNIS. reageer retweet
Double standards hequote:Op zondag 13 november 2016 18:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gek. Charlie had toch uitgelegd in de persco dat Hamilton vorige keer geen straf kreeg omdat de SC zijn voordeel teniet deed? En dit is anders?
Hahahahaquote:Op zondag 13 november 2016 18:03 schreef CrashO het volgende:
Goed:
[ afbeelding ]
Niet zo goed:
[ afbeelding ]
HET IS PINGPONGquote:Op zondag 13 november 2016 18:04 schreef Hawkeye het volgende:
Denk dat het niet geldt omdat het veiligheidsmaatregels zijnquote:Op zondag 13 november 2016 18:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gek. Charlie had toch uitgelegd in de persco dat Hamilton vorige keer geen straf kreeg omdat de SC zijn voordeel teniet deed? En dit is anders?
Ja maar dit is natuurlijk een rode vlag, dan gelden echt hele andere regels.quote:Op zondag 13 november 2016 18:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sowquote:Op zondag 13 november 2016 18:03 schreef CrashO het volgende:
Goed:
[ afbeelding ]
Niet zo goed:
[ afbeelding ]
Ja, Hamilton heeft er nu geen voordeel van.quote:Op zondag 13 november 2016 18:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
<2 laps: geen puntenquote:Op zondag 13 november 2016 18:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Er moet toch 75% van de race gereden zijn, anders is het niet geldig?
Je hoort het hem ook zeggenquote:Op zondag 13 november 2016 18:04 schreef Hawkeye het volgende:
had niet anders verwachtquote:Op zondag 13 november 2016 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Luxemburg speelt Nederland weg.
qftquote:Op zondag 13 november 2016 18:04 schreef Hawkeye het volgende:
and on that bombshell...... Goodnight!!quote:
Tnx!quote:Op zondag 13 november 2016 18:07 schreef zoem het volgende:
[..]
<2 laps: geen punten
<75%: halve punten
>=75%: volle punten
Dat dus, volgens mij waren er ook tijdje 3 drivers, wie weet ook alweer hoe dat zat?quote:Op zondag 13 november 2016 18:09 schreef Slaro het volgende:
Misschien een domme vraag maar hoe kan je de meerwaarde van teams in de F1 beschrijven? Ik zie ze vooral ruzie maken de hele tijd. Dus is de meerwaarde meer voor de eigenaar? Twee coureurs, dus een betere kans op een redelijke prestatie, en meer in beeld te komen.
zal wel te nat zijnquote:Op zondag 13 november 2016 18:09 schreef zoem het volgende:
Duurt lang voordat ze een tijd aankondigen.
Volgens mij wel.quote:Op zondag 13 november 2016 18:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
De race moet binnen 2 uur verreden zijn toch?
Iemand enig idee of de tijd stilstaat bij de rode vlag?
Nee, wel de totale RACE duur, maar ze hebben qua tijd tot 9 uur NL tijd.quote:Op zondag 13 november 2016 18:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Red flag = aftellen ronden stoptquote:Op zondag 13 november 2016 18:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mooie plaatquote:
Pizza met mes en vork etenquote:Op zondag 13 november 2016 18:11 schreef De-Hamster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben klaar, herstart! 😉
Viesdikquote:Op zondag 13 november 2016 18:11 schreef De-Hamster het volgende:
[ afbeelding ]
Staat stil nu. 2 uur rijden en 4 uur max. inclusief periode dat de race stil ligt.quote:Op zondag 13 november 2016 18:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Pizza eten met mes en vorkquote:Op zondag 13 november 2016 18:11 schreef De-Hamster het volgende:
[ afbeelding ]
mooiquote:Op zondag 13 november 2016 18:03 schreef CrashO het volgende:
Goed:
[ afbeelding ]
Niet zo goed:
[ afbeelding ]
Ok veel dank dat klinkt ook logischer wanneer je naar de races kijkt.quote:Op zondag 13 november 2016 18:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat dus, volgens mij waren er ook tijdje 3 drivers, wie weet ook alweer hoe dat zat?
Mijn man heeft al eten gemaaktquote:Op zondag 13 november 2016 18:11 schreef De-Hamster het volgende:
[ afbeelding ]
doe ik straks ookquote:
race mag maximaal 2 uur duren. Het evenement van start tot finish max. 4 uur.quote:Op zondag 13 november 2016 18:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik denk dat Ferrari niet heel veel te lachen heeft, ongeacht wel/geen volle punten.quote:Op zondag 13 november 2016 18:12 schreef MakkieR het volgende:
Ik hoop wel dat de race uitgereden wordt ivm de volle punten, anders lacht Ferrari zich dood
P2 in het constructeurskampioenschap kunnen ze wel vergetenquote:Op zondag 13 november 2016 18:12 schreef MakkieR het volgende:
Ik hoop wel dat de race uitgereden wordt ivm de volle punten, anders lacht Ferrari zich dood
Met een beetje hulp van ons, is hij dat enkele seconden na opening van die poll al.quote:
Beste iddquote:Op zondag 13 november 2016 18:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik zou als coureur even een snel een fapje zetten.
echt een classic ja, waar er nauwelijks effectief gereden isquote:Op zondag 13 november 2016 18:13 schreef DeeBee het volgende:
21 rondjes gereden, wat een incidenten al, aardige classic aan het worden zo.
Ff lekker ontladenquote:Op zondag 13 november 2016 18:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
twitter:BBCSport twitterde op zondag 13-11-2016 om 18:13:21The race will re-start in 10 minutes time 🚥 ➡️ https://t.co/GxKP7attXw #BrazilGP 🇧🇷 https://t.co/2bKJGNTQdj reageer retweet
Hadden ze alle tijd voor achter de SC.quote:Op zondag 13 november 2016 18:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dank je!quote:Op zondag 13 november 2016 18:11 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Staat stil nu. 2 uur rijden en 4 uur max. inclusief periode dat de race stil ligt.
Niet gewoon even je vriendin uitwonen vlak voor de start.quote:Op zondag 13 november 2016 18:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mwooh, hij ging glijden op dezelfde plek als Kimi. Maar kon hem wel houden op die Inters. Kimi niet op zijn Wetsquote:
hoezo "als coureur"?quote:Op zondag 13 november 2016 18:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
True. In zekere zin heeft hij mazzel dat de persoon die voor hem kwam na de pit (Kimi) uitgevallen is. Dus effectief heeft dit hem niets gekost.quote:
Ga er maar van uitquote:Op zondag 13 november 2016 18:16 schreef raptorix het volgende:
Gaan ze nu weer achter die kamperauto starten?
kan je bier in die studio bestellenquote:Op zondag 13 november 2016 18:16 schreef Razor21 het volgende:
Je zal maar in de suffe studio moeten zitten 4 uur lang
In de studio zitten is best leuk. Je krijgt gewoon een hapje en een drankje.quote:Op zondag 13 november 2016 18:16 schreef Razor21 het volgende:
Soms heb je geluk nodig, en niet zo klein beetje ookquote:Op zondag 13 november 2016 18:15 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mwooh, hij ging glijden op dezelfde plek als Kimi. Maar kon hem wel houden op die Inters. Kimi niet op zijn Wets
Er zitten daar ook genoeg mensen die ervoor betaald krijgen.quote:Op zondag 13 november 2016 18:16 schreef Razor21 het volgende:
Je kunt moeilijk antwoorden met "nee weet ik niet" als je dat gevraagd wordt. En om nou alleen ex-wereldkampioenen toe te laten is ook zo wat.quote:Op zondag 13 november 2016 18:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Grappig, allemaal van die coureurs die in hun hoogtijdagen nog niet mee zouden kunnen met het huidige achterveld die gaan uitleggen hoe de aanstaande wereldkampioen het moet aanpakken.
is wel erg, max had z'n stop gemaakt en lag p4, ros, ham en rai moesten nog. Hul achter hem ook. Deze rood kost hem de winst.quote:
Op mijn scherm zie ik nog wel regen, loopt m'n stream dan zo ver achter?quote:Op zondag 13 november 2016 18:17 schreef Gezicht het volgende:
Volgens mij regent het momenteel niet meer, althans zo ziet het uit
Ja.quote:Op zondag 13 november 2016 18:17 schreef MakkieR het volgende:
telt SC rondjes ook als race rondjes voor de punten?
als dat drankje bier is wel ja, welke gek wilt daar nu zitten met Fristi of IceTeaquote:Op zondag 13 november 2016 18:17 schreef WEST het volgende:
[..]
In de studio zitten is best leuk. Je krijgt gewoon een hapje en een drankje.
Ietwat voorbarige conclusiequote:
Ze hebben Schumi gebeld maar die nam niet op.quote:Op zondag 13 november 2016 18:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Grappig, allemaal van die coureurs die in hun hoogtijdagen nog niet mee zouden kunnen met het huidige achterveld die gaan uitleggen hoe de aanstaande wereldkampioen het moet aanpakken.
Zo zag het er ff uit maar het regent blijkbaar toch gewoon nogquote:Op zondag 13 november 2016 18:18 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Op mijn scherm zie ik nog wel regen, loopt m'n stream dan zo ver achter?
Coronel was/is ook op internationaal niveau van topniveau.quote:Op zondag 13 november 2016 18:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk antwoorden met "nee weet ik niet" als je dat gevraagd wordt. En om nou alleen ex-wereldkampioenen toe te laten is ook zo wat.
quote:Op zondag 13 november 2016 18:18 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ze hebben Schumi gebeld maar die nam niet op.
Moeten ze nog een keer bellen, misschien dat hij ligt te slapen.quote:Op zondag 13 november 2016 18:18 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ze hebben Schumi gebeld maar die nam niet op.
Uiteraardquote:Op zondag 13 november 2016 18:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Coronel was/is ook op internationaal niveau van topniveau.
Dan heb je 'm in ieder geval niet voor niks gebakken.quote:Op zondag 13 november 2016 18:19 schreef F1gamer het volgende:
pizzabuit de oven gehaald
lekker opeten
een mod?quote:Op zondag 13 november 2016 18:19 schreef F1gamer het volgende:
lekker opeten
naja ik moest nog rijden dus dan geen bierquote:Op zondag 13 november 2016 18:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
als dat drankje bier is wel ja, welke gek wilt daar nu zitten met Fristi of IceTea
Wij hebben met ons development team nog 500 euro tegoed bij Takeaway, 500 euro pizzas halen voor 8 manquote:Op zondag 13 november 2016 18:19 schreef F1gamer het volgende:
lekker opeten
Kan het aub over de race gaan?quote:Op zondag 13 november 2016 18:19 schreef F1gamer het volgende:
lekker opeten
ja, een mens haalt zo'n ding niet uit de oven om weg te gooien of te versturenquote:Op zondag 13 november 2016 18:19 schreef F1gamer het volgende:
lekker opeten
hoezo? Hij reed pal achter 123 en had al een stop gehad. Die hadden hoe dan ook binnen moeten komen.quote:
wat zeg je? Je viel even weg.quote:Op zondag 13 november 2016 18:21 schreef Gezicht het volgende:
Die verbinding met Jack werkt ook nóóit goed he
en dat is erg omdááát?quote:Op zondag 13 november 2016 18:21 schreef Gezicht het volgende:
Nergens last vanquote:Op zondag 13 november 2016 18:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Horizon werkt weer dramatisch slecht bij mij, op meerdere apparaten
Ja, het is niet zo dat hij al bijna zeker was van de winst natuurlijkquote:Op zondag 13 november 2016 18:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
hoezo? Hij reed pal achter 123 en had al een stop gehad. Die hadden hoe dan ook binnen moeten komen.
Laatst werkte Horizon helemaal niet meer. Met één tweet naar Ziggo en het probleem was binnen 15 minuten opgelost.quote:Op zondag 13 november 2016 18:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Was bij mij tijdens de kwalificatie ook al. Zowel ziggo go als horizon go.quote:Op zondag 13 november 2016 18:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
de hele verbinding met ziggo sport werkt niet meerquote:Op zondag 13 november 2016 18:21 schreef Gezicht het volgende:
Op twitter regent het klachten over ziggo/horizon.quote:Op zondag 13 november 2016 18:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dan moet de SC wel eerst oprotten en wegblijven.quote:
Ros in Hamquote:Op zondag 13 november 2016 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, wie gaat zich in wie boren bij een herstart?
Heeft die man uberhaupt sterke punten? Afgaand op het gezeur in deze reeks over de beste man lijkt 't niet zo te zijn..quote:Op zondag 13 november 2016 18:23 schreef Zorro het volgende:
Afstand schatten is niet het sterkste punt van Olav geloof ik
Hij woont twee dorpen van mij vandaan in Spanje, da's wel een sterk punt.quote:Op zondag 13 november 2016 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heeft die man uberhaupt sterke punten? Afgaand op het gezeur in deze reeks over de beste man lijkt 't niet zo te zijn..
hij reed er pal achter. Dat was 20+ seconden voor rijden. Succes met dichtrijden mercs. Zonder rood had max gewonnen.quote:Op zondag 13 november 2016 18:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, het is niet zo dat hij al bijna zeker was van de winst natuurlijk
Vettel in de muur.quote:Op zondag 13 november 2016 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
Kap eens met dat gezanik en gezuig zegde tering.
Nou, wie gaat zich in wie boren bij een herstart?
Ik ben dat boek van hem aan het lezen en schrijven is ook niet z'n sterkste punt.quote:Op zondag 13 november 2016 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heeft die man uberhaupt sterke punten? Afgaand op het gezeur in deze reeks over de beste man lijkt 't niet zo te zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |