Zoiets heet een hypothese, wanneer leren mensen dat nou eens.quote:Op zondag 13 november 2016 13:22 schreef wytdyk het volgende:
[..]
Ben geen toekomstvoorspelwonder.
Ik denk een manier gevonden te hebben om quakes te voorspellen. Ik wil eerst zien of mijn theorie klopt. Vandaar dat ik het pas achteraf bekend maak hoe ik het weet.
Wie gelooft dat dan?quote:Op zondag 13 november 2016 15:33 schreef Momo... het volgende:
Mensen die hier geloven dat iemand hier aardbevingen kan voorspellen, en zelfs als die gene laat blijken dat hij helemaal niet zo veel van Aardwetenschappen af te weten.
Mensen die geloven dat mensen hier iets gelovenquote:Op zondag 13 november 2016 15:33 schreef Momo... het volgende:
Mensen die hier geloven dat iemand hier aardbevingen kan voorspellen, en zelfs als die gene laat blijken dat hij helemaal niet zo veel van Aardwetenschappen af te weten.
Dat is niet mis..quote:Op zondag 13 november 2016 15:36 schreef heywoodu het volgende:
Mogelijk 3-5 meter als hoogste 'piek' van de tsunami, aldus ome Tony op de radio.
O, in TRU... Ja, in uithoeken als BNW en TRU wordt de meest idiote onzin geloofd.quote:Op zondag 13 november 2016 15:36 schreef Momo... het volgende:
[..]
Er lijken toch wat mensen te happen in het TRU topic, kan ook trol gewoon zijn ofcourse.
Kerncentrale.quote:Op zondag 13 november 2016 15:39 schreef heywoodu het volgende:
"The damage done here is unreal."
Lastig te horen waar de beste man precies staat.
Vooral grappig hoe snel mensen daar geloofd worden. Beetje paradoxaal bijna. Luister niet naar de wetenschappers! Die werken voor de NWO. Luister naar deze kerel met 3 forum posts zonder dat ik enige achtergrond van hem weet!quote:Op zondag 13 november 2016 15:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, in TRU... Ja, in uithoeken als BNW en TRU wordt de meest idiote onzin geloofd.
Er zitten de meest bizarre overtuigingen tussen. Holle aarde, platte aarde, de maan is een ruimteschip, ruimtevaart bestaat niet, de NASA is een UFO-dekmantel, Hillary Clinton is een robot, dokters maken je ziek, vaccinaties maken je autistisch, ziektes zijn er om de bevolking onder controle te houden, kanker bestaat niet, noem maar op.quote:Op zondag 13 november 2016 15:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vooral grappig hoe snel mensen daar geloofd worden. Beetje paradoxaal bijna. Luister niet naar de wetenschappers! Die werken voor de NWO. Luister naar deze kerel met 3 forum posts zonder dat ik enige achtergrond van hem weet!
Iets bedenken wat niemand daar gelooft is onmogelijk.quote:Op zondag 13 november 2016 15:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Er zitten de meest bizarre overtuigingen tussen. Holle aarde, platte aarde, de maan is een ruimteschip, ruimtevaart bestaat niet, de NASA is een UFO-dekmantel, Hillary Clinton is een robot, dokters maken je ziek, vaccinaties maken je autistisch, ziektes zijn er om de bevolking onder controle te houden, kanker bestaat niet, noem maar op.
Jawel: wat in de krant staat klopt.quote:Op zondag 13 november 2016 16:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Iets bedenken wat niemand daar gelooft is onmogelijk.
Touchéquote:Op zondag 13 november 2016 16:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jawel: wat in de krant staat klopt.
Altijd grappig wanneer 2 tegenstrijdige conspiracies met elkaar botsen. Bijvoorbeeld dat de maanlanding nep was maar dat de overheid wel enorme ruimteschepen verbergt.quote:Op zondag 13 november 2016 15:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Er zitten de meest bizarre overtuigingen tussen. Holle aarde, platte aarde, de maan is een ruimteschip, ruimtevaart bestaat niet, de NASA is een UFO-dekmantel, Hillary Clinton is een robot, dokters maken je ziek, vaccinaties maken je autistisch, ziektes zijn er om de bevolking onder controle te houden, kanker bestaat niet, noem maar op.
Blijft ook maar gaan. Iedere F5 is een nieuwe bijna.quote:Op zondag 13 november 2016 15:15 schreef heywoodu het volgende:
Dat Radio NZ is best interessant om te luisteren. Zoveel naschokken ook, achter elkaar 4.5+ op een km of 10 diepte..
Ben wel benieuwd wat dat zijn. Net als velen.quote:Op zondag 13 november 2016 16:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Deze is wel interessant. Blauwe flitsen in de lucht tijdens de aardbeving.
https://m.facebook.com/st(...)2&id=835468579878342
Ik heb wel eens een theorie gelezen dat er soms een hoop gas vrij kan komen bij een aardbeving. Misschien heeft het daarmee te maken?quote:Op zondag 13 november 2016 18:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat dat zijn. Net als velen.
Zijn dat niet dikke elektriciteitslijnen die beschadigd raken oid?
Blue jets ?quote:Op zondag 13 november 2016 16:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Deze is wel interessant. Blauwe flitsen in de lucht tijdens de aardbeving.
https://m.facebook.com/st(...)2&id=835468579878342
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |