Christen Unie is kritisch.quote:Op zondag 13 november 2016 01:37 schreef Elan het volgende:
Ja sorry man dacht 10 of 12 weken.
Zijn er ook partijen die die huidige norm willen verlagen?
Ben niet tegen het principe. Maar wel vroegtijdig.quote:Op zondag 13 november 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ja, Elan. Als meer mensen feiten wisten over abortus buiten de propaganda.
Dan waren meer landen als Poolgod.
Een abortus na 12 weken is m.i. altijd moord, zonder enige religieuze principes erbij te betrekken.quote:Op zondag 13 november 2016 01:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben niet tegen het principe. Maar wel vroegtijdig.
Het is trouwens vorig jaar verlaagd naar 22 weken, maar dan nog
Er is ook helemaal geen noodzaak om zolang te wachten. Na 10 weken verder weet je echt wel of je zwanger bent ja/nee als vrouwquote:Op zondag 13 november 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een abortus na 12 weken is m.i. altijd moord, zonder enige religieuze principes erbij te betrekken.
Ik ben altijd tegen.
Maar als seculier land zou je het altijd moeten verlagen.
Tja, gezond verstand wordt in deze discussie niet gebruikt.quote:Op zondag 13 november 2016 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is ook helemaal geen noodzaak om zolang te wachten. Na 10 weken verder weet je echt wel of je zwanger bent ja/nee als vrouw
Designated Survivorquote:
Netflix Originalquote:
Niet zo sensatie als Homeland en 24 maar meer politiek gericht. Wel nice is die jaquote:
Homeland en 24 vond ik allebei kutquote:Op zondag 13 november 2016 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zo sensatie als Homeland en 24 maar meer politiek gericht. Wel nice is die ja
24 is niks nee. Homeland is wel erg tofquote:Op zondag 13 november 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Homeland en 24 vond ik allebei kut
Hebben ze leuk gedaan, interessant verhaal.quote:Op zondag 13 november 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
oh when the saints go marching in
zit in snowden trailer
moet ik ook nog zienquote:Op zondag 13 november 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben ze leuk gedaan, interessant verhaal.
Wist ook helemaal niet dat hij is afgekeurd bij het leger
Luiwammes.quote:Op zondag 13 november 2016 15:03 schreef supersof het volgende:
ik moet boodschappen doen maar ik wil niet uit bed rip
Mijn benen doen pijnquote:
wow ik ookquote:Op zondag 13 november 2016 15:03 schreef supersof het volgende:
ik moet boodschappen doen maar ik wil niet uit bed rip
wat moet je halen?quote:
lekker macquote:Op zondag 13 november 2016 15:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alles gister zelfs naar McDonald's gegaan omdat ik niets te eten had
Van volleybal?quote:Op zondag 13 november 2016 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn benen doen pijnen verder ben ik lui inderdaad
jaa door mn blessurequote:
vies dikquote:Op zondag 13 november 2016 15:20 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker mac
ik heb gisteren alleen snackschaal met het team gegeten en thuis chips
quote:Op zondag 13 november 2016 15:21 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa door mn blessure
denk dat ik nu wel moet stoppen voorlopig
Nee joh, mag dan helemaal niet meer sportenquote:Op zondag 13 november 2016 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen? Beetje naar de sportschool?
valt meequote:
Durf ik niet over mezelf te zeggenquote:
Nieuwsgierigheid. Vroeg me af wat je bouw was.quote:Op zondag 13 november 2016 15:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Durf ik niet over mezelf te zeggen
Hoezo?
schiet niet op he zoquote:
nietus je speelt een spel om goed in de smaak te vallen bij naïeve meisjes met weinig lichaamsvet maar je bent eigenlijk een gemene manquote:Op zondag 13 november 2016 17:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben een zeer lieve en zachte jongen
Frank was zeker dronkenquote:Op zondag 13 november 2016 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nietus je speelt een spel om goed in de smaak te vallen bij naïeve meisjes met weinig lichaamsvet maar je bent eigenlijk een gemene man
En frank noemde mij aandoenlijk
ja op die spelletjes van je ga ik niet inquote:Op zondag 13 november 2016 17:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker weer het eerste gedeelte ontwijken he
Nee. Word gewoon aan alle kanten gepest.
wow alsof ik met chloortje praatquote:Op zondag 13 november 2016 17:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja op die spelletjes van je ga ik niet in
chlo en ik zijn twee handen op één buik (niet jouw buik)quote:Op zondag 13 november 2016 17:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow alsof ik met chloortje praat
echt gemeen dat je mij zo probeert buiten te sluiten tegenwoordigquote:Op zondag 13 november 2016 17:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
chlo en ik zijn twee handen op één buik (niet jouw buik)
je kan je stem aanpassen hequote:
Wat doet ie dan?quote:Op zondag 13 november 2016 18:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
probeer zo neutraal mogelijk te stemmen maar mortie is wel heel gemeen aan het doen
zal je wel verdiend hebben danquote:Op zondag 13 november 2016 18:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hele tijd gemene sneren en roddelen over mij
kan niks anders bedenken waarom hij dan zo tegen je zou doenquote:
hij kan niet hebben dat Frank zei dat ik leuker ben dan mortiequote:Op zondag 13 november 2016 18:28 schreef supersof het volgende:
[..]
kan niks anders bedenken waarom hij dan zo tegen je zou doen
ik weet niet of het mortaxx iets boeit wat ene frank zegt over jouquote:Op zondag 13 november 2016 18:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij kan niet hebben dat Frank zei dat ik leuker ben dan mortie
wow "ene frank"quote:Op zondag 13 november 2016 18:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet of het mortaxx iets boeit wat ene frank zegt over jou
welk lijstjequote:Op zondag 13 november 2016 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
Hzaw waarom vul je niet gewoon het lijstje in ipv zo raar te doen hier
wat een sukkelquote:Op zondag 13 november 2016 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het you can't sit with us als je het lijstje niet invult lijstje
ja stuur dan :squote:Op zondag 13 november 2016 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het you can't sit with us als je het lijstje niet invult lijstje
paxcon is een schatjequote:Op zondag 13 november 2016 18:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Jammer dat paxcon er niet is, die is tenminste wel lief
zag dat je niet op mij gestemd hebt?quote:Op zondag 13 november 2016 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
Wedden dat hij nu binnen 2 minuten post
heb nog helemaal niet gestemdquote:Op zondag 13 november 2016 18:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zag dat je niet op mij gestemd hebt?
ADOquote:Op zondag 13 november 2016 18:59 schreef supersof het volgende:
Naam:
Leeftijd:
Religie:
Burgerlijke staat:
Hoogst genoten opleiding:
Woonplaats/province:
Voetbalclub: Ado
Favoriete eten:
Favoriete drankje:
Favoriete film:
Voorkeur muziekgenre:
Lievelingsdier:
Lievelingskleur:
Politieke voorkeur:
Favoriete user:
Sof is lief geweest om te zoeken en te plaatsenquote:Op zondag 13 november 2016 18:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij schijnt meer van de lijst te weten?
quote:Op zondag 13 november 2016 18:59 schreef supersof het volgende:
Naam: Julian
Leeftijd:24
Religie: praktiserende
Burgerlijke staat: vriendinnetje
Hoogst genoten opleiding:mbo visagie
Woonplaats/province: groningen
Voetbalclub: Heerenveen
Favoriete eten: pizza maar eet ik nooit
Favoriete drankje: water
Favoriete film: heel veel - "LOTR" dan maar
Voorkeur muziekgenre: rap
Lievelingsdier: aapjes
Lievelingskleur: wit - is geen kleur - hjb
Politieke voorkeur: geen
Favoriete user: Chloroform
lief van d'rquote:Op zondag 13 november 2016 19:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sof is lief geweest om te zoeken en te plaatsen
haha pls mortiequote:Op zondag 13 november 2016 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Klopt weinig van. Jammer dat hij niet serieus is
JC, ben jij ook zo tevreden over Trump zijn begin?quote:Op zondag 13 november 2016 19:13 schreef JanCees het volgende:
Mensen die politieke voorkeur: geen invullen
ga maar weer weg liegbeestquote:Op zondag 13 november 2016 19:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Woon in paramaribo maar rest klopt wel :s
Jahoor, al denken de democraten dat de wereld vergaat.quote:Op zondag 13 november 2016 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
JC, ben jij ook zo tevreden over Trump zijn begin?
snap dat de minder intelligente medemens graag die houvast heeftquote:Op zondag 13 november 2016 19:13 schreef JanCees het volgende:
Mensen die politieke voorkeur: geen invullen
bewijs jij het maarquote:
Was vroeger een kinderserie op de Belgische TV.quote:
Prachtig de hypocrisie.quote:Op zondag 13 november 2016 19:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jahoor, al denken de democraten dat de wereld vergaat.
mbo visagie.......quote:Op zondag 13 november 2016 19:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja want is allemaal zo gek :s
er staat hoogst genoten opleiding niet wat studeer je nuquote:Op zondag 13 november 2016 19:22 schreef Sked het volgende:
[..]
als 24 jarige jongen
smeerlap ben je dan zeg
jouw hoogste opleiding is mbo visagie wie is hier nou domquote:Op zondag 13 november 2016 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er staat hoogst genoten opleiding niet wat studeer je nu
mortie loog niet toen hij zei dat hier alleen maar domoren zaten :s
wat doe je dan met een vriendinquote:Op zondag 13 november 2016 19:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
durf niet uit de kast te komen that's all
quote:Op zondag 13 november 2016 19:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap dat de minder intelligente medemens graag die houvast heeft
oh oke ja met dit soort argumentie bevestig je alleen maar :squote:Op zondag 13 november 2016 19:26 schreef Sked het volgende:
[..]
jouw hoogste opleiding is mbo visagie wie is hier nou dom
Geef je daar net nog een compliment wat zijn deze spelletjesquote:Op zondag 13 november 2016 19:29 schreef supersof het volgende:
eigenlijk moeten we mortaxx ook wegsturen want die sloeber zit ook maar in klb slecht over ons te praten
zie ze gelukkig nietquote:Op zondag 13 november 2016 19:35 schreef JanCees het volgende:
Leuk zeg die zwarte pietjes bij de posts
echt hequote:Op zondag 13 november 2016 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geef je daar net nog een compliment wat zijn deze spelletjes
dat was geen direct complimentquote:Op zondag 13 november 2016 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geef je daar net nog een compliment wat zijn deze spelletjes
toen liep m'n kat over het toetsenbordquote:Op zondag 13 november 2016 19:40 schreef supersof het volgende:
[..]
dat was geen direct compliment
de vorige keer dat je het over mijn naam had, eindigde het ermee dat je me zacht en teder zou doen
o dit verklaart wrm je gelijk voor mortie koos jullie seksen elkaarquote:Op zondag 13 november 2016 19:40 schreef supersof het volgende:
[..]
dat was geen direct compliment
de vorige keer dat je het over mijn naam had, eindigde het ermee dat je me zacht en teder zou doen
denk dat ze trust issues heeftquote:Op zondag 13 november 2016 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en ze geloofde jouw lijstje ook al niet
ik ben ondertussen wel benieuwd naar die kat van jouquote:Op zondag 13 november 2016 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
toen liep m'n kat over het toetsenbord
hey typquote:
quote:Op zondag 13 november 2016 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
hey typ
goed om je oude ui weer te zien
deze had je toch heel lang geledenquote:
quote:Op zondag 13 november 2016 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
deze had je toch heel lang geleden
pffffquote:
Het is je vergeven.quote:Op zondag 13 november 2016 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
pffff
oke ja dat verschil ga ik niet onthouden
quote:Op zondag 13 november 2016 19:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is je vergeven.
Ik heb er net ruim 2 uur over gedaan om van Rotterdam naar Tilburg te komen.
Van de zomer kijken voor wat in Rotterdam denk ik. Geen haast.quote:Op zondag 13 november 2016 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]dat is lang
wanneer ga je daar weer weg?
goed zoquote:Op zondag 13 november 2016 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van de zomer kijken voor wat in Rotterdam denk ik.
ga je dan samenwonen?quote:
heel leuk zegquote:
leukquote:Op zondag 13 november 2016 20:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze heeft al een maandje of 3 bij mij gewoond hoor.
Die met die minister en die dystopische wereld waar iedereen fietst voor geld?quote:Op maandag 14 november 2016 00:41 schreef Fylax het volgende:
heb net 2 episodes van black mirror gezien
quote:Op maandag 14 november 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die met die minister en die dystopische wereld waar iedereen fietst voor geld?
Was het wat?quote:
Derde aflevering is nog leukerquote:Op maandag 14 november 2016 00:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ik vind t wel een toffe serie hoor
Je moet de meest geniale nog zien.quote:Op maandag 14 november 2016 00:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ik vind t wel een toffe serie hoor
Welke?quote:Op maandag 14 november 2016 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben helemaal paranoia van een paar episodes man man man
Dagen erna nog paniekaanval er door
Fyliequote:
Fylax durft nooit meer z`n webcam aan te zetten na Shut up and dancequote:
Die episode was geniaal. Vooral omdat het nog vrij realistisch is vergeleken met de rest.quote:Op maandag 14 november 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fylax durft nooit meer z`n webcam aan te zetten na Shut up and dance
Nee dat kan ik niet zonder te spoileren, kijk maar gewoon verder.quote:Op maandag 14 november 2016 00:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geef me 1 tipje van de sluier waardoor je paniekaanval kreeg
Nee, maar het is soms gewoon zo realistisch en confronterend wat betreft technologie en social media dat het soms wel beklemmend gevoel geeftquote:Op maandag 14 november 2016 01:02 schreef Fylax het volgende:
Kan niet wachten verder te kijken.
Maar is het echt eng ofzo?
Adobe ontwikkeld ook al een programma waar je stemmen kan veranderen of gebruiken.quote:Op maandag 14 november 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar het is soms gewoon zo realistisch en confronterend wat betreft technologie en social media dat het soms wel beklemmend gevoel geeft
Is dat er niet al een beetje? Je kan volgens mij allang stemmen hervormen en shit met de juiste programmas.quote:Op maandag 14 november 2016 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Adobe ontwikkeld ook al een programma waar je stemmen kan veranderen of gebruiken.
Dat is opzich al best eng.
https://www.privacynieuws(...)op-voor-stemmen.htmlquote:Op maandag 14 november 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat er niet al een beetje? Je kan volgens mij allang stemmen hervormen en shit met de juiste programmas.
Vind het nog haperig overkomenquote:Op maandag 14 november 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.privacynieuws(...)op-voor-stemmen.html
Ik vind dit echt een hele enge ontwikkeling, je ziet dat hier zo makkelijk misbruik van gemaakt gaat worden. Waarom maken ze het
Het is niet voor niks een eerste versie, en ze zijn nog bezig met ontwikkelen. Dat zal dus wel gaan verbeteren.quote:Op maandag 14 november 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het nog haperig overkomenAls hij die woorden omwisselt. Je merkt duidelijk dat er aan gesleuteld is, gaat zeker niet vloeiend in elkaar over ofzo
Ja, daar kan je wel je vraagtekens bij zetten ja. Je kan mensen hiermee echt belachelijk chanterenquote:Op maandag 14 november 2016 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is niet voor niks een eerste versie, en ze zijn nog bezig met ontwikkelen. Dat zal dus wel gaan verbeteren.
Maar de vraag is waarom ze dit gaan maken
aan de andere kant. Je kan nu zeggen dat je iets niet gezegd hebt en het trucage isquote:Op maandag 14 november 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daar kan je wel je vraagtekens bij zetten ja. Je kan mensen hiermee echt belachelijk chanteren
Of gewoon pesten.quote:Op maandag 14 november 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daar kan je wel je vraagtekens bij zetten ja. Je kan mensen hiermee echt belachelijk chanteren
Gaat hij zichzelf spoileren, wat een lulquote:Op maandag 14 november 2016 01:56 schreef Fylax het volgende:
https://m.reddit.com/r/bl(...)_in_horror_movie_or/
ik durf playtest niet te zien
nee ik weet niks van wat er gebeurd maar brrrr durf niet verder te kijkenquote:Op maandag 14 november 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat hij zichzelf spoileren, wat een lul
Stel je niet aanquote:Op maandag 14 november 2016 02:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee ik weet niks van wat er gebeurd maar brrrr durf niet verder te kijken
Die is wel sick jaquote:Op maandag 14 november 2016 01:56 schreef Fylax het volgende:
https://m.reddit.com/r/bl(...)_in_horror_movie_or/
ik durf playtest niet te zien
Ik kijk wel met je mee.quote:Op maandag 14 november 2016 02:08 schreef Fylax het volgende:
ik ga deze serie echt kijken met iemand erbij hoor ik kan dit niet aan
Je overdrijft weer kostelijk.quote:Op maandag 14 november 2016 02:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
fuck man ik kan nu al amper slapen
ga dat echt niet durven kijken
Ja, wel aardig horrorfilmpjequote:Op maandag 14 november 2016 02:18 schreef Fylax het volgende:
Heb je de film The Conjuring gezien, Fokkie?
Ik heb drie jaar lang een dwanghandeling gehad door The Conjuring door die 03:07 tijd dat de klok stil staat.quote:
Ik heb niet zo bijzonder veel met geestachtige films. Wel vermakelijk om te kijken maar niet echt heel eng ofzo. Ik kan vooral niet tegen horror met martelingen erin, Saw enzo.quote:Op maandag 14 november 2016 02:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb drie jaar lang een dwanghandeling gehad door The Conjuring door die 03:07 tijd dat de klok stil staat.
Heb er nu nog soms last van
nog 37 minutenquote:Op maandag 14 november 2016 02:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb drie jaar lang een dwanghandeling gehad door The Conjuring door die 03:07 tijd dat de klok stil staat.
Heb er nu nog soms last van
Ik kan echt tegen niets. Ik vind een kleine jump scare al eng.quote:Op maandag 14 november 2016 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb niet zo bijzonder veel met geestachtige films. Wel vermakelijk om te kijken maar niet echt heel eng ofzo. Ik kan vooral niet tegen horror met martelingen erin, Saw enzo.
Eden Lake is echt vreselijk
luisterquote:
ja logischquote:Op maandag 14 november 2016 02:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
luister
die dwanghandeling heeft zich zo verspreid dat ik op heel veel tijden niet mocht slapen, for example:
03:07
02:07
01:07
02:37
03:37
03:03
02:10
01:14
etc etc etc
alleen op goede tijden mocht ik slapen en dat allrmaal door the conjuring
quote:
Had te maken met dat het altijd ergens 03:07 is in de wereld als het hier 02:07 of 01:07 is bijvquote:
pff en het is morgen 14-11-2016 beter blijf je thuisquote:Op maandag 14 november 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Had te maken met dat het altijd ergens 03:07 is in de wereld als het hier 02:07 of 01:07 is bijv
en de rest is getallen optellen.
bijv. 01:14 = 1+1+4=6 en 6 was voor mij een slecht getal.
The Conjuring
Horror
ik heb dat nu niet meerquote:Op maandag 14 november 2016 03:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pff en het is morgen 14-11-2016 beter blijf je thuis
Je doet het toch jezelf aanquote:Op maandag 14 november 2016 02:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kan echt tegen niets. Ik vind een kleine jump scare al eng.
Daarom zit ik nu helemaal te whinen over Black Mirror, ik weet totaal niet wat ik kan verwachten en ik haat het om slapeloze nachten te hebben.
Dit toont deste meer aan dat die moderators knettergek zijn !quote:Op maandag 14 november 2016 02:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
luister
die dwanghandeling heeft zich zo verspreid dat ik op heel veel tijden niet mocht slapen, for example:
etc etc etc
kijk dan gewoon niet en doe niet zo domquote:Op maandag 14 november 2016 02:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daarom zit ik nu helemaal te whinen over Black Mirror, ik weet totaal niet wat ik kan verwachten en ik haat het om slapeloze nachten te hebben.
Gewoon gaan kijken Fylax, het is echt een hele toffe aflevering.quote:Op maandag 14 november 2016 02:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik autistisch wasquote:Op maandag 14 november 2016 02:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
luister
etc etc etc
Autisme ja?quote:Op maandag 14 november 2016 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik autistisch was
Gekke Fylax, zo jong al aan het doordraaien.quote:Op maandag 14 november 2016 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Autisme ja?
Die man lijdt aan schizofrenie.
Eigenlijk best zielig wel serieus.quote:Op maandag 14 november 2016 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gekke Fylax, zo jong al aan het doordraaien.
dat weet ie toch allangquote:
Hij zal er best last van hebben, maar dan overdrijft hij het wel weer voor die aandacht.quote:Op maandag 14 november 2016 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Eigenlijk best zielig wel serieus.
Tenzij het een of andere debiele act is van hem om aandacht te genereren.
pff ijskoud hier maar duurt uren voor huis warm is dus geen zin nu nog verwarming aan te zettenquote:Op maandag 14 november 2016 14:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hallo vriend.
Hoe maak je het deze dramaandag?
jij bent ook een actquote:
Ja ze zijn echt aardig hequote:Op maandag 14 november 2016 14:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oja
heb net drie bonnievlogs gekeken
ik vind bonnies ouders echt chill
met die kat van jequote:
Gewoon vuurkorf aansteken kan jou het verrotten.quote:Op maandag 14 november 2016 14:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pff ijskoud hier maar duurt uren voor huis warm is dus geen zin nu nog verwarming aan te zetten
Mj?
Ik vind wel dat zij mooie normen en waarden erop nahoudtquote:Op maandag 14 november 2016 14:26 schreef Elan het volgende:
Bonnie komt soms wel beetje onderontwikkeld over. Weinig meegemaakt?
lekkerquote:Op maandag 14 november 2016 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon vuurkorf aansteken kan jou het verrotten.
Met mij prima, zometeen even langs kantoor voor overleg en verder de hele dag vrij
Nick zegt dat hij dat vaker hoort omdat mensen vinden dat hij zich vrouwelijk gedraagt maar hij vindt het niet erg als mensen dat denken. Hij vindt het alleen vervelend als aan homo zijn of je gay gedragen de connotatie 'slecht' wordt gegeven.quote:Op maandag 14 november 2016 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lekker
Denk je ook dat die nick battie is?
Een demagoogje dus.quote:Op maandag 14 november 2016 14:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nick zegt dat hij dat vaker hoort omdat mensen vinden dat hij zich vrouwelijk gedraagt maar hij vindt het niet erg als mensen dat denken. Hij vindt het alleen vervelend als aan homo zijn of je gay gedragen de connotatie 'slecht' wordt gegeven.
Nee, eerder metroseksueel.quote:Op maandag 14 november 2016 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lekker
Denk je ook dat die nick battie is?
quote:Op maandag 14 november 2016 14:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nick zegt dat hij dat vaker hoort omdat mensen vinden dat hij zich vrouwelijk gedraagt maar hij vindt het niet erg als mensen dat denken. Hij vindt het alleen vervelend als aan homo zijn of je gay gedragen de connotatie 'slecht' wordt gegeven.
Komt op mij meer over als dat hij lekker politiek correcte uitspraken doet omdat hij wil dat mensen zijn filmpjes blijven kijken.quote:
Zijn zijn filmpjes niet.quote:Op maandag 14 november 2016 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt op mij meer over als dat hij lekker politiek correcte uitspraken doet omdat hij wil dat mensen zijn filmpjes blijven kijken.
hij doet iets met cultuur ofzoquote:Op maandag 14 november 2016 14:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij doet toch ook zo'n debiele linkse studie?
bonnie en nick zijn oprechtquote:Op maandag 14 november 2016 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt op mij meer over als dat hij lekker politiek correcte uitspraken doet omdat hij wil dat mensen zijn filmpjes blijven kijken.
Sociale kunststudies. Dus niet de kunst an sig, maar wat mensen beweegt kunst mooi te vinden of zo.quote:
Dan moet je hem dus ook niet veroordelenquote:Op maandag 14 november 2016 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee verder, ik kijk niet naar die vloggertroep.
Ik vraag me bij heel veel studies altijd af hoe ze aan stof voor 180 ECTS komenquote:Op maandag 14 november 2016 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Sociale kunststudies. Dus niet de kunst an sig, maar wat mensen beweegt kunst mooi te vinden of zo.
Bijzonder vakgebied wel.
Ik beoordeel het op die uitspraak die Paxcon over hem deed.quote:Op maandag 14 november 2016 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moet je hem dus ook niet veroordelen
240 toch?quote:Op maandag 14 november 2016 14:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vraag me bij heel veel studies altijd af hoe ze aan stof voor 180 ECTS komen
Wat is een ECTS?quote:Op maandag 14 november 2016 14:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
180 voor wo bachelorquote:
Nouja eigenlijk is het gewoon een soort gedragswetenschappen. Kun je best breed op inzetten. Tot aan commerciële ideologieën aan toe.quote:Op maandag 14 november 2016 14:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
een studiepuntquote:
quote:Op maandag 14 november 2016 15:03 schreef Elan het volgende:
Hun eten alleen zo raar meestal uit pakjes, rare combinaties en zo. Bah.
Oh zeg dat dan.quote:Op maandag 14 november 2016 15:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
een studiepunt
Elk bachelor/masterjaar bestaat uit 60 studiepunten die je moet halen
elk vak staat dan voor een X-aantal ECTS
ik vind dat ze vaak juist veel eten.quote:Op maandag 14 november 2016 15:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vind vooral dat ze hele kleine porties eten
al is nick ook wel ecto
Vind ze er ook niet supergezond uit zien jij?quote:Op maandag 14 november 2016 15:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vind vooral dat ze hele kleine porties eten
al is nick ook wel ecto
Beetje bleekjes maar is misschien wel hun normale huidskleur gewoonquote:Op maandag 14 november 2016 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind ze er ook niet supergezond uit zien jij?
lolquote:Op maandag 14 november 2016 15:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh. Waarom is hbo dan 240 voor alleen bachelor. :s
Omdat een WO Bachelor 3 jaar duurt ipv 4quote:Op maandag 14 november 2016 15:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh. Waarom is hbo dan 240 voor alleen bachelor. :s
ja gister net op tijd. Ik lig NU onder de zonnebank. Héérlijkquote:Op maandag 14 november 2016 15:06 schreef supersof het volgende:
Mortaxx ik moet boodschappen doen maar ik lig lekker met een dekentje want het is koud buiten
Heb jij ondertussen al boodschappen gedaan
waarom zou je onder de zonnebank gaan als niemand je tintje ziet omdat het winter is en mensen alleen je gezicht en handen zien?quote:Op maandag 14 november 2016 15:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja gister net op tijd. Ik lig NU onder de zonnebank. Héérlijk
nog nooit gedaan en ga het ook nooit doenquote:Op maandag 14 november 2016 17:12 schreef Elan het volgende:
Ik ga ook elke week onder zonnebankje hoor sof. Is toch lekker
Jij bent gekquote:Op maandag 14 november 2016 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
nog nooit gedaan en ga het ook nooit doen
waarom vind je me gekquote:
Dat lijkt me echt doodsaai.quote:Op maandag 14 november 2016 17:12 schreef Elan het volgende:
Ik ga ook elke week onder zonnebankje hoor sof. Is toch lekker
Hallo JR.quote:Op maandag 14 november 2016 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt doodsaai.
En zonnebankbruin is ook echt heel lelijk.
Nee.quote:Op maandag 14 november 2016 18:06 schreef supersof het volgende:
gaan jullie naar die harry potter expositie in utrecht?
vind je harry potter leuk?quote:
Zou me wel tof lijken, maar dan moet je zeker weer dure kaartjes kopen en dan mag je een kwartier naar binnen.quote:Op maandag 14 november 2016 18:06 schreef supersof het volgende:
gaan jullie naar die harry potter expositie in utrecht?
20 euro en je mag er zolang in als je wilquote:Op maandag 14 november 2016 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou me wel tof lijken, maar dan moet je zeker weer dure kaartjes kopen en dan mag je een kwartier naar binnen.
quote:Op maandag 14 november 2016 18:20 schreef supersof het volgende:
[..]
20 euro en je mag er zolang in als je wil
Deal zeg maar waar en wanneer mag ook in dm.quote:Op maandag 14 november 2016 18:20 schreef supersof het volgende:
[..]
20 euro en je mag er zolang in als je wil
quote:Op maandag 14 november 2016 18:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deal zeg maar waar en wanneer mag ook in dm.
ik wil er niet met jou heenquote:Op maandag 14 november 2016 18:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deal zeg maar waar en wanneer mag ook in dm.
vind het ook een slechte keuzequote:Op maandag 14 november 2016 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net de trailer gezien voor Beauty and the Beast.
Jammer dat ik Emma Watson niet kan zien als Belle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |