er staat hoogst genoten opleiding niet wat studeer je nuquote:Op zondag 13 november 2016 19:22 schreef Sked het volgende:
[..]
als 24 jarige jongen
smeerlap ben je dan zeg
jouw hoogste opleiding is mbo visagie wie is hier nou domquote:Op zondag 13 november 2016 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er staat hoogst genoten opleiding niet wat studeer je nu
mortie loog niet toen hij zei dat hier alleen maar domoren zaten :s
wat doe je dan met een vriendinquote:Op zondag 13 november 2016 19:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
durf niet uit de kast te komen that's all
quote:Op zondag 13 november 2016 19:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap dat de minder intelligente medemens graag die houvast heeft
oh oke ja met dit soort argumentie bevestig je alleen maar :squote:Op zondag 13 november 2016 19:26 schreef Sked het volgende:
[..]
jouw hoogste opleiding is mbo visagie wie is hier nou dom
Geef je daar net nog een compliment wat zijn deze spelletjesquote:Op zondag 13 november 2016 19:29 schreef supersof het volgende:
eigenlijk moeten we mortaxx ook wegsturen want die sloeber zit ook maar in klb slecht over ons te praten
zie ze gelukkig nietquote:Op zondag 13 november 2016 19:35 schreef JanCees het volgende:
Leuk zeg die zwarte pietjes bij de posts
echt hequote:Op zondag 13 november 2016 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geef je daar net nog een compliment wat zijn deze spelletjes
dat was geen direct complimentquote:Op zondag 13 november 2016 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geef je daar net nog een compliment wat zijn deze spelletjes
toen liep m'n kat over het toetsenbordquote:Op zondag 13 november 2016 19:40 schreef supersof het volgende:
[..]
dat was geen direct compliment
de vorige keer dat je het over mijn naam had, eindigde het ermee dat je me zacht en teder zou doen
o dit verklaart wrm je gelijk voor mortie koos jullie seksen elkaarquote:Op zondag 13 november 2016 19:40 schreef supersof het volgende:
[..]
dat was geen direct compliment
de vorige keer dat je het over mijn naam had, eindigde het ermee dat je me zacht en teder zou doen
denk dat ze trust issues heeftquote:Op zondag 13 november 2016 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en ze geloofde jouw lijstje ook al niet
ik ben ondertussen wel benieuwd naar die kat van jouquote:Op zondag 13 november 2016 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
toen liep m'n kat over het toetsenbord
hey typquote:
quote:Op zondag 13 november 2016 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
hey typ
goed om je oude ui weer te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |