Durf ik niet over mezelf te zeggenquote:
Nieuwsgierigheid. Vroeg me af wat je bouw was.quote:Op zondag 13 november 2016 15:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Durf ik niet over mezelf te zeggen
Hoezo?
schiet niet op he zoquote:
nietus je speelt een spel om goed in de smaak te vallen bij naïeve meisjes met weinig lichaamsvet maar je bent eigenlijk een gemene manquote:Op zondag 13 november 2016 17:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben een zeer lieve en zachte jongen
Frank was zeker dronkenquote:Op zondag 13 november 2016 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nietus je speelt een spel om goed in de smaak te vallen bij naïeve meisjes met weinig lichaamsvet maar je bent eigenlijk een gemene man
En frank noemde mij aandoenlijk
ja op die spelletjes van je ga ik niet inquote:Op zondag 13 november 2016 17:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker weer het eerste gedeelte ontwijken he
Nee. Word gewoon aan alle kanten gepest.
wow alsof ik met chloortje praatquote:Op zondag 13 november 2016 17:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja op die spelletjes van je ga ik niet in
chlo en ik zijn twee handen op één buik (niet jouw buik)quote:Op zondag 13 november 2016 17:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow alsof ik met chloortje praat
echt gemeen dat je mij zo probeert buiten te sluiten tegenwoordigquote:Op zondag 13 november 2016 17:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
chlo en ik zijn twee handen op één buik (niet jouw buik)
je kan je stem aanpassen hequote:
Wat doet ie dan?quote:Op zondag 13 november 2016 18:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
probeer zo neutraal mogelijk te stemmen maar mortie is wel heel gemeen aan het doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |