Komt op mij meer over als dat hij lekker politiek correcte uitspraken doet omdat hij wil dat mensen zijn filmpjes blijven kijken.quote:
Zijn zijn filmpjes niet.quote:Op maandag 14 november 2016 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt op mij meer over als dat hij lekker politiek correcte uitspraken doet omdat hij wil dat mensen zijn filmpjes blijven kijken.
hij doet iets met cultuur ofzoquote:Op maandag 14 november 2016 14:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij doet toch ook zo'n debiele linkse studie?
bonnie en nick zijn oprechtquote:Op maandag 14 november 2016 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt op mij meer over als dat hij lekker politiek correcte uitspraken doet omdat hij wil dat mensen zijn filmpjes blijven kijken.
Sociale kunststudies. Dus niet de kunst an sig, maar wat mensen beweegt kunst mooi te vinden of zo.quote:
Dan moet je hem dus ook niet veroordelenquote:Op maandag 14 november 2016 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee verder, ik kijk niet naar die vloggertroep.
Ik vraag me bij heel veel studies altijd af hoe ze aan stof voor 180 ECTS komenquote:Op maandag 14 november 2016 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Sociale kunststudies. Dus niet de kunst an sig, maar wat mensen beweegt kunst mooi te vinden of zo.
Bijzonder vakgebied wel.
Ik beoordeel het op die uitspraak die Paxcon over hem deed.quote:Op maandag 14 november 2016 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moet je hem dus ook niet veroordelen
240 toch?quote:Op maandag 14 november 2016 14:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vraag me bij heel veel studies altijd af hoe ze aan stof voor 180 ECTS komen
Wat is een ECTS?quote:Op maandag 14 november 2016 14:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
180 voor wo bachelorquote:
Nouja eigenlijk is het gewoon een soort gedragswetenschappen. Kun je best breed op inzetten. Tot aan commerciële ideologieën aan toe.quote:Op maandag 14 november 2016 14:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
een studiepuntquote:
quote:Op maandag 14 november 2016 15:03 schreef Elan het volgende:
Hun eten alleen zo raar meestal uit pakjes, rare combinaties en zo. Bah.
Oh zeg dat dan.quote:Op maandag 14 november 2016 15:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
een studiepunt
Elk bachelor/masterjaar bestaat uit 60 studiepunten die je moet halen
elk vak staat dan voor een X-aantal ECTS
ik vind dat ze vaak juist veel eten.quote:Op maandag 14 november 2016 15:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vind vooral dat ze hele kleine porties eten
al is nick ook wel ecto
Vind ze er ook niet supergezond uit zien jij?quote:Op maandag 14 november 2016 15:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vind vooral dat ze hele kleine porties eten
al is nick ook wel ecto
Beetje bleekjes maar is misschien wel hun normale huidskleur gewoonquote:Op maandag 14 november 2016 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind ze er ook niet supergezond uit zien jij?
lolquote:Op maandag 14 november 2016 15:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh. Waarom is hbo dan 240 voor alleen bachelor. :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |