Sorry Pietquote:Op zondag 13 november 2016 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik was al bezig, wat een haast zeg.
Daar koop ik niks voor met 5 jaar zonder auto... Wel een clean report daarvoor...quote:Op zondag 13 november 2016 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, had Schadevrij als TT
Auto is eik van mijn muts op papier, die rijdt er meest in.quote:Op zondag 13 november 2016 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar koop ik niks voor met 5 jaar zonder auto... Wel een clean report daarvoor...
quote:Op zondag 13 november 2016 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, had Schadevrij als TT
Heb je ooit een auto geredenquote:Op zondag 13 november 2016 00:46 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nog nooit een ongeluk of ongelukje gehad
Die tellen niet mee.quote:Op zondag 13 november 2016 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op mijn 4e fietsen in de sneeuw was ook geen goed idee, stuur door de bek.
Heb je wel een rijbewijs?quote:Op zondag 13 november 2016 00:46 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nog nooit een ongeluk of ongelukje gehad
nee dusquote:
Dat is al beantwoordquote:Op zondag 13 november 2016 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we tongs antwoord hierop gewoon afwachten
Ik 2 jaar geleden ook op weg naar werk.. Dan lig je in eene midden op de straat ... om 6:45 of zo ... niemand die naar je om kijkt ...quote:Op zondag 13 november 2016 00:55 schreef Soury het volgende:
Met vriendin op de fiets en stuur brak af
Nee, heb geen rijbewijs. Daarom ben ik schade vrijquote:
quote:
Nu pas Soury.. Wat we allemaal al vermoeden is gewoon waarquote:Op zondag 13 november 2016 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, heb geen rijbewijs. Daarom ben ik schade vrij
I zou er ook niet meer aan beginnen ..quote:Op zondag 13 november 2016 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, heb geen rijbewijs. Daarom ben ik schade vrij
Jij toch wel? Heb jij geen leuke weetjesquote:Op zondag 13 november 2016 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
I zou er ook niet meer aan beginnen ..
Wist je dat ? soort dingen..? nee ik weet een hoop maar ben niet zo van de weetjesquote:Op zondag 13 november 2016 01:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij toch wel? Heb jij geen leuke weetjes
Als je niet op de weg zit is het ook niet relevantquote:Op zondag 13 november 2016 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Wist je dat ? soort dingen..? nee ik weet een hoop maar ben niet zo van de weetjes
Met mijn zus ooit een bocht genomen en de deur vloog open. Wat hebben we gelachenquote:Op zondag 13 november 2016 01:03 schreef Bluezz het volgende:
Ooit 1 deuk in een dafje gereden, ik had net mijn rijbewijs. Nam de bocht te kort en reed tegen een uitstekende rand van een brug aan. Heb het nooit opgebiecht aan mn vader (dafje was van mn pa) maar gezegd dat ik w.s. aangereden was toen de Daf geparkeerd stond.
Ik had zoiets in Spanje in de Seat van mn schoonpa... maar wel verteld want het was om de hoek... Spiegel er af in 1 van die kleine smalle straatjes die ze daar hebben... Maar OKquote:Op zondag 13 november 2016 01:03 schreef Bluezz het volgende:
Ooit 1 deuk in een dafje gereden, ik had net mijn rijbewijs. Nam de bocht te kort en reed tegen een uitstekende rand van een brug aan. Heb het nooit opgebiecht aan mn vader (dafje was van mn pa) maar gezegd dat ik w.s. aangereden was toen de Daf geparkeerd stond.
Gaat het dan alleen over verkeer?quote:Op zondag 13 november 2016 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je niet op de weg zit is het ook niet relevant
Ah daar komen de verhalenquote:Op zondag 13 november 2016 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had zoiets in Spanje in de Seat van mn schoonpa... maar wel verteld want het was om de hoek... Spiegel er af in 1 van die kleine smalle straatjes die ze daar hebben... Maar OK
quote:Op zondag 13 november 2016 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Met mijn zus ooit een bocht genomen en de deur vloog open. Wat hebben we gelachen
Valt mee tochquote:Op zondag 13 november 2016 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had zoiets in Spanje in de Seat van mn schoonpa... maar wel verteld want het was om de hoek... Spiegel er af in 1 van die kleine smalle straatjes die ze daar hebben... Maar OK
Nee hoor als je met je fiets bent geschept is het ook leukquote:
Ooit ook nog een keer in de auto van mn zwager de bodem iets te hard kennis laten maken met het asfalt.. Nooit iets over gehoord en ook nooit gemeld ..quote:
En nu jouw foutjesquote:Op zondag 13 november 2016 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
En 1x vergat ze boom met uitparkeren, dikke deuk in het spatbord
Spanbanden waren hot toenquote:Op zondag 13 november 2016 01:10 schreef Soury het volgende:
Mijn broer weer met een surfplank op het dak. Auto ging rechts af surfplank niet
Mijn broer neemt me nog steeds iets kwalijk. Die gast wilde zijn auto zwart hebbenquote:
quote:
Waren het mooie poeze voetjes in 1 track of was het shit..quote:Op zondag 13 november 2016 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn broer neemt me nog steeds iets kwalijk. Die gast wilde zijn auto zwart hebben
De moterkap lag op zolder en ploink de kat liep er overheen. Ik ben nog steeds schuldig dat ik die kat erop heb gezet
Tot vandaag geloofd hij me nietquote:Op zondag 13 november 2016 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Waren het mooie poeze voetjes in 1 track of was het shit..
Ja wat dat betreft welquote:
We appen regelmatigquote:Op zondag 13 november 2016 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zie mijn broer eik alleen maar wanneer het toevallig uitkomt
Ja ik ook ... Broer en Zus wonen in het noordenquote:Op zondag 13 november 2016 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zie mijn broer eik alleen maar wanneer het toevallig uitkomt
Nou ik ga slapen.quote:Op zondag 13 november 2016 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok
is er nog iets dat hier open staat ?
Ja maar toch weet je het ...quote:Op zondag 13 november 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn dochter regelt dat soort familiedingen op social media, daar zit ik niet op.
Tuuk niet. Is ook niks voor mij. Om veiligheidsredenen voor mezelf en anderen er nooit aan begonnen.quote:Op zondag 13 november 2016 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
I zou er ook niet meer aan beginnen ..
Zeggen jullie ook Juut ?quote:
Ik ook niet. FOK! en die rare dingen.quote:Op zondag 13 november 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn dochter regelt dat soort familiedingen op social media, daar zit ik niet op.
Ik ook zo. Valiumpie gaat zo werken.quote:
Eén van de all tim SF nummer.quote:
Trusten tong, Max wintquote:Op zondag 13 november 2016 01:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén van de all tim SF nummer.
Trusten. Hup Max Hup Arjen.
Soms mis je tekst.. Maar OKquote:Op zondag 13 november 2016 01:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén van de all tim SF nummer.
Trusten. Hup Max Hup Arjen.
Beetje redelijk de nacht door kunnen komen?quote:
Niet echt. Om 5 uur klaar wakker er uit en van 10.00 tot net weer naar bed. Voel me nu weer iets beter.quote:Op zondag 13 november 2016 12:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Beetje redelijk de nacht door kunnen komen?
Rustig aan doen en laat je verwennen/verzorgen door je naastenquote:Op zondag 13 november 2016 12:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet echt. Om 5 uur klaar wakker er uit en van 10.00 tot net weer naar bed. Voel me nu weer iets beter.
En door mezelf.quote:Op zondag 13 november 2016 12:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rustig aan doen en laat je verwennen/verzorgen door je naasten
Ja, breekt de dag even hč?quote:Op zondag 13 november 2016 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
En door mezelf.Klinkt raar, maar lekker internetten is nu een uitkomst.
Sport weet ik niet. Bewegen wel. Maar ik heb 40 jaar intensief gesport. 35 jaar gevoetbald, waarvan 15 jaar in het eerste. Verder basketbal, tafeltennis, schaatsen.quote:Op zondag 13 november 2016 12:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, breekt de dag even hč?
Toen ik aan het afkicken was las ik erg veel e-books.
Beetje afleiding zoeken etc.
Wellicht dat je in de toekomst sport kan gebruiken als "medicijn". Who knows
Bewegen is ook al voldoende.quote:Op zondag 13 november 2016 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sport weet ik niet. Bewegen wel. Maar ik heb 40 jaar intensief gesport. 35 jaar gevoetbald, waarvan 15 jaar in het eerste. Verder basketbal, tafeltennis, schaatsen.
Vanwaar de hangende staartjes ?quote:
Oh datquote:Op zondag 13 november 2016 12:31 schreef chufi het volgende:
Blauwe envelop in de brievenbus gevonden......
Naheffing?quote:Op zondag 13 november 2016 12:31 schreef chufi het volgende:
Nu ja, als je alles naar eer en geweten ingevuld hebt is dat toch niks om voor te vrezen?quote:Op zondag 13 november 2016 12:32 schreef chufi het volgende:
Onderzoek over een tweetal aftrekposten in 2014...
je hebt ook maar één piemol gekkie!quote:Op zondag 13 november 2016 12:32 schreef chufi het volgende:
Onderzoek over een tweetal aftrekposten in 2014...
quote:
Nee maar een hoop uitzoekwerk weer en een hoop kopieën maken....quote:Op zondag 13 november 2016 12:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, als je alles naar eer en geweten ingevuld hebt is dat toch niks om voor te vrezen?
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijkerquote:Op zondag 13 november 2016 12:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar een hoop uitzoekwerk weer en een hoop kopieën maken....
En er is al helemaal geen gekwalificeerd personeel meer over...quote:Op zondag 13 november 2016 12:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker
Klopt. Met dank aan dat geweldige plan van Wiebesquote:Op zondag 13 november 2016 12:39 schreef chufi het volgende:
[..]
En er is al helemaal geen gekwalificeerd personeel meer over...
Twee kutten. Ideaal bij een triootje.quote:
Heb je zelf geen idee of de boel wel of niet klopt dan?quote:Op zondag 13 november 2016 12:41 schreef chufi het volgende:
Heb gellukkig tot eind van de maand de tijd... Nu ff geen zin in
Gaat om lijfrentepolis atrek en alimentatie... Voor dat laatste hebben al vaker onderzoek gedaan.. en dat 1e is nieuw maar zou moeten kloppenquote:Op zondag 13 november 2016 12:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je zelf geen idee of de boel wel of niet klopt dan?
Vul je de aangifte zelf in of laat je dat doen?quote:Op zondag 13 november 2016 12:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat om lijfrentepolis atrek en alimentatie... Voor dat laatste hebben al vaker onderzoek gedaan.. en dat 1e is nieuw maar zou moeten kloppen
Doe het zelfquote:Op zondag 13 november 2016 12:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vul je de aangifte zelf in of laat je dat doen?
Nou dan, als je alle regels mbt aftrek in acht hebt genomen is er niks aan de hand, al die info is online terug te vinden.quote:
Alleen een gedoe om de administratie weer door te spittenquote:Op zondag 13 november 2016 12:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou dan, als je alle regels mbt aftrek in acht hebt genomen is er niks aan de hand, al die info is online terug te vinden.
Geen zorgen dus.
Naar de ZiggoDome dusquote:Op zondag 13 november 2016 12:59 schreef ErwinRommel het volgende:
De vrouw straks met vriendinnen naar The Cure. Ik het rijk voor me alleen
het lijken wel wijven daar bij Mercedes en Ferrariquote:Op zondag 13 november 2016 12:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Go Max!!
Race je eigen race!
Verstappen trekt zich niets aan van verzoek Wolff
Dat klopt, is ook klotewerk, maar soms kom je er niet omheen.quote:
Nou, inderdaad.quote:Op zondag 13 november 2016 13:29 schreef sacha het volgende:
[..]
het lijken wel wijven daar bij Mercedes en Ferrari
Hopen dat Kimi ze straks in de eerste bocht .....quote:Op zondag 13 november 2016 13:29 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 november 2016 13:29 schreef sacha het volgende:
[..]
Hij moet het ze zo lastig mogelijk maken en gewoon de race winnenquote:Op zondag 13 november 2016 13:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Hopen dat Kimi ze straks in de eerste bocht .....
Wat is het oorspronkelijke probleem ook al weer?quote:Op zondag 13 november 2016 16:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Netbeheerder geweest. Oorspronkelijk probleem nog niet verholpen maar de electra is nu wel veilig.
Dat de stoppen er steeds weer uitklappen.quote:Op zondag 13 november 2016 16:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is het oorspronkelijke probleem ook al weer?
Oh jaquote:Op zondag 13 november 2016 16:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat de stoppen er steeds weer uitklappen.
Die is ook bekend maar daar gaat de netbeheerder weer niet over. Snap je? 2 verschillende instanties die daarover gaan schijnbaar.quote:Op zondag 13 november 2016 16:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja
Dat doen ze nog steeds dus. Daar moet wel een oorzaak voor zijn...
Op zondag?quote:Op zondag 13 november 2016 12:31 schreef chufi het volgende:
Per ongeluk recent een stopcontact vervangen ofzo?quote:Op zondag 13 november 2016 16:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat de stoppen er steeds weer uitklappen.
Post komt bij mij ook vaak laat,die vind ik dan op zondagquote:
Nee.quote:Op zondag 13 november 2016 16:35 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Per ongeluk recent een stopcontact vervangen ofzo?
Wat was het nou?quote:Op zondag 13 november 2016 16:47 schreef Soury het volgende:
En ik heb geluid met nessie. Nu al gestoord van de deuntjes.[ afbeelding ]
Beetje vaag, hdmi poort 3 en 4 geen geluid, op 1 gezet en wel geluid. Toen weer op 3 gezet en gaan.quote:
Dat ga ik morgen ook gelijk maar even aankaarten.quote:Op zondag 13 november 2016 16:58 schreef mrspoeZ het volgende:
Misschien de woningbouw vragen je stoppenkast te vervangen?
Gewoon wat aluminiumfolie ertussen.quote:Op zondag 13 november 2016 17:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen ook gelijk maar even aankaarten.
25A zou fijn zijn.
Kilowattmeter kan 35A aan.
Ik ga nergens aanzitten. Ben ik aansprakelijk als het misgaatquote:Op zondag 13 november 2016 17:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon wat aluminiumfolie ertussen.
Wat kan er nou misgaan.........quote:Op zondag 13 november 2016 17:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga nergens aanzitten. Ben ik aansprakelijk als het misgaat
Alles is hier 6 jaar geleden gerenoveerd. Behalve de electraquote:Op zondag 13 november 2016 17:03 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Mijn huis is uit 1903 maar de stoppenkast is pas veertien jaar oud.
Melding maken bij verhuurder van onveilige situatie en foto meesturen.quote:Op zondag 13 november 2016 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alles is hier 6 jaar geleden gerenoveerd. Behalve de electra
Beetje dom dusquote:Op zondag 13 november 2016 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alles is hier 6 jaar geleden gerenoveerd. Behalve de electra
Tja, die managers weten het altijd beter. Hebben ze voor gestudeerd. Toch?quote:
Ja sommigen wel jaquote:Op zondag 13 november 2016 17:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, die managers weten het altijd beter. Hebben ze voor gestudeerd. Toch?
16A voor 75 vierkante meter. Huishouding van 2 personen.quote:
Ja dat is niet meer verantwoord. Dus vet gaan klagen bij de woningbouwquote:Op zondag 13 november 2016 17:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
16A voor 75 vierkante meter. Huishouding van 2 personen.
Dan is 16A met de huidige hoeveelheid apparatuur die mensen aangesloten hebben snel tč weinig.
75m2? Das toch niet zoveel?quote:Op zondag 13 november 2016 17:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
16A voor 75 vierkante meter. Huishouding van 2 personen.
Dan is 16A met de huidige hoeveelheid apparatuur die mensen aangesloten hebben snel tč weinig.
Is idd niet veel. Maar 16a is echt nog van het jaar Noah.quote:
Ik heb iets van 90 m2 maar geen idee welk Amperage ik heb...quote:Op zondag 13 november 2016 17:24 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Grin, ja voor de prijs wel. Voor het amperage niet echt.
Ik ook niet. Daar heb ik een stroomvriendje voor, die heeft denk ik een km stroomdraden getrokken in dit huis toen ik hier kwam wonen (van 3 naar 12 groepen) en als iets het niet doet dan stuur ik een appje: HELP!quote:Op zondag 13 november 2016 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb iets van 90 m2 maar geen idee welk Amperage ik heb...
het is wel glibber weerquote:
quote:
Zal er wel een Duitser winnenquote:
Heb jij een linkje voor me....alle linkjes werken niet of krijg ik niet geopend.quote:
Ik kijk gewoon op TVquote:Op zondag 13 november 2016 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb jij een linkje voor me....alle linkjes werken niet of krijg ik niet geopend.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 13 november 2016 18:22 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Als zwart en wit gelijk zijn, wat is dan het probleem?
Maximaal gassen. Of zoals de Duitse acteur Maximiliaan zou zeggen Schnel.quote:
0-0 nog Oranje bakt er niks vanquote:
Kom niet aan loekie Knolquote:Op zondag 13 november 2016 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach dan schakel je toch over naar het Nederlands elftal tegen Luxemburg op een knollenveld
Ik met Monique Knol. Die heeft echt een paardenbek.quote:Op zondag 13 november 2016 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik helaas ooit een keer mee aan de bar gezeten in Grunn
Had ie zn eigen bierviltjes? Ja de Kar kwam ik ook vaakquote:Op zondag 13 november 2016 18:28 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik heb een bierviltje van Herman, ook uit Grön, uit de Kar.
Nee hij tekende vaak een bierviltje vol als betaling voor zijn rekening.quote:Op zondag 13 november 2016 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ie zn eigen bierviltjes? Ja de Kar kwam ik ook vaak
Ik heb een bierviltje en nog meer attributen van mijn achternaam, terwijl mijn voornaam Herman is.quote:Op zondag 13 november 2016 18:28 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik heb een bierviltje van Herman, ook uit Grön, uit de Kar.
ff traplopen een idee?quote:Op zondag 13 november 2016 18:34 schreef tong80 het volgende:
Ik begin een beetje hyper te worden. Nou ja begin ? Heel de dag al.
Ik heb een jogingbroek aan. Ben nu aan het zakkenlopen. Krijg je gelijk warme handen van.quote:
Ken ook. Als het maar helptquote:Op zondag 13 november 2016 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een jogingbroek aan. Ben nu aan het zakkenlopen. Krijg je gelijk warme handen van.
Publiek is boos.quote:Op zondag 13 november 2016 18:38 schreef chufi het volgende:
Weer een rooie vlag... Kut Brasilianen...
Vanmiddag lekker bruine bolletjes met ham en rosbief en sla en kaas en komkommerquote:Op zondag 13 november 2016 18:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ken ook. Als het maar helpt
Wat eet je vandaag?
Mama ook.quote:
Echt je weet ik ben een positivo en ging voor de wedstrijd in tegen de negatievelingen. MJaar ik heb m'n grenzen.quote:Op zondag 13 november 2016 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
gaan ze straks ook nog verliezen ....
Een positivo die alcoholist werd? Onmogelijk.quote:Op zondag 13 november 2016 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Echt je weet ik ben een positivo en ging voor de wedstrijd in tegen de negatievelingen. MJaar ik heb m'n grenzen.
Ik dam nog liever blind simultaan met melaatse mijnwerkers op Kerstverlof op de maagdeneilanden dan paardendressuur met mislukte springruiters.quote:Op zondag 13 november 2016 18:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kijk nog liever naar stilstaande F1 auto's dan naar NL elftal.
Neem nog een valiumpje.quote:Op zondag 13 november 2016 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dam nog liever blind simultaan met melaatse mijnwerkers op Kerstverlof op de maagdeneilanden dan paardendressuur met mislukte springruiters.
Te duur. Dat weet jezelf ook wel met je goedkope grapjes.quote:
ditquote:
Smikkelen en smullen in Huize Tongquote:Op zondag 13 november 2016 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanmiddag lekker bruine bolletjes met ham en rosbief en sla en kaas en komkommer
Vanavond brengt buurman patatjes
Ton Sijbrands heeft het wereldrecord ik geloof met 24 borden. Ers tond een nieuwe poging gepland. Dat klopt.Maar 50 lijkt me iets te veel.quote:Op zondag 13 november 2016 18:50 schreef sacha het volgende:
hoe is het eigenlijk afgelopen met de 50 borden blind schaken?
Gezond eten en zondag zondigenquote:Op zondag 13 november 2016 18:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Smikkelen en smullen in Huize Tong
Dan kan ie dit niet meer typen.quote:
Voor het zingen de kerk uit in jouw regio toch?quote:
ja sorry, 47quote:Op zondag 13 november 2016 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ton Sijbrands heeft het wereldrecord ik geloof met 24 borden. Ers tond een nieuwe poging gepland. Dat klopt.Maar 50 lijkt me iets te veel.
Ik heb in de loop der jaren(27) hier in het centrum van Zaltbommel een eigen regio gecreëerd. Er staan borden met de tekst: 'Betreden voor mooie vrouwen, leuke meiden en schone onschuldige maagden op eigen risico.'quote:Op zondag 13 november 2016 18:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor het zingen de kerk uit in jouw regio toch?
Ja smeer me nog een verslaving aan.quote:Op zondag 13 november 2016 18:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Tong, weet je wat goed spul is? Tranxene
Zie je de bui al hangen.quote:
Maar het werkt snelquote:Op zondag 13 november 2016 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja smeer me nog een verslaving aan.
Ha ha ha. Dat was het klote van XTC in het begin je merkte niks, dus je nam er nog één. Wisten wij veel dat het lang duurde voor het effect.quote:
XTC nooit genomen. Heel vroeger wel eens speed. Ging als een dolle geloof ik.quote:Op zondag 13 november 2016 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Dat was het klote van XTC in het begin je merkte niks, dus je nam er nog één. Wisten wij veel dat het lang duurde voor het effect.
En dan sta je stijf ...quote:Op zondag 13 november 2016 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Dat was het klote van XTC in het begin je merkte niks, dus je nam er nog één. Wisten wij veel dat het lang duurde voor het effect.
Wist je dat of heb je het opgezocht ?quote:
Het bloemencorso van Tiel is spammender. Echt vorige week weer eens een hele race gezien. Niet om aan te gluren, verstappen probeert nog eens iemand in te halen en Ferrari en Mercedes gaan janken.quote:
Zolang het maar geen verslaving is. Genieten, met mate.quote:Op zondag 13 november 2016 19:05 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik heb alles wel een s gedaan. XTC, 2CP. LSD, speed, coke. Ik vind het allemaal veul te leuk.
ik dacht dat hij Gareev heettequote:Op zondag 13 november 2016 19:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat of heb je het opgezocht ?
Het was jaren tachtig. ik vond XTC veel te lekker. Bleef het houden bij alcohol. En terecht. Voor hetzelfde geld was ik versloaafd geraakt.quote:Op zondag 13 november 2016 19:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
XTC nooit genomen. Heel vroeger wel eens speed. Ging als een dolle geloof ik.
quote:Op zondag 13 november 2016 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was jaren tachtig. ik vond XTC veel te lekker. Bleef het houden bij alcohol. En terecht. Voor hetzelfde geld was ik versloaafd geraakt.
Nee, ik viel iedereen om de hals en verklaarde de liefde aan heel de wereld.quote:
Je was ineens de reincarnatie van Jezus?quote:Op zondag 13 november 2016 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, ik viel iedereen om de hals en verklaarde de liefde aan heel de wereld.
Meer een mix van Trump en Jezus. Ik hing bij iedereen aan het kruis.quote:Op zondag 13 november 2016 19:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je was ineens de reincarnatie van Jezus?
Mario Kartquote:
Speedy gonzales werd ikquote:Op zondag 13 november 2016 19:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
XTC nooit genomen. Heel vroeger wel eens speed. Ging als een dolle geloof ik.
Ik alleen alcohol XTX en wiet. Met alles een slechte ervaring. Dus hield ik het bij Alcohol. Teveel slechte ervaringen zo te onoverzichtelijk zijn geweest.quote:Op zondag 13 november 2016 19:05 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik heb alles wel een s gedaan. XTC, 2CP. LSD, speed, coke. Ik vind het allemaal veul te leuk.
Zoiets ja, maar dan in het kwadraat.quote:
Garjeëv is idd een dammer. Heb je niet toevallig alleen zijn voornaam gezien.quote:
Ik durfde niks te slikken, via de neus ging het welquote:Op zondag 13 november 2016 19:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dan in het kwadraat.
Uiteindelijk werd ik wakker naast de gastvrouw waar het feestje gehouden werd
quote:Op zondag 13 november 2016 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik durfde niks te slikken, via de neus ging het wel
Trauma van space cacke denk ik, dat gaat te langzaamquote:
Dat zou kunnen idd.quote:Op zondag 13 november 2016 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Trauma van space cacke denk ik, dat gaat te langzaam
En dan heb ik het niet onder controlequote:
Snap het. Vind het dan wel logisch ook.quote:Op zondag 13 november 2016 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan heb ik het niet onder controle
Voor je middelengebruik of voor je trauma?quote:Op zondag 13 november 2016 19:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Kliniek waar ik opgenomen was was net een resort
Eerst voor mijn alcoholverslaving.quote:Op zondag 13 november 2016 19:22 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Voor je middelengebruik of voor je trauma?
Héé Mis puntquote:Op zondag 13 november 2016 19:22 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Voor je middelengebruik of voor je trauma?
Heb je die poes ooit afgewezen ofzoquote:Op zondag 13 november 2016 19:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Eerst voor mijn alcoholverslaving.
Daarna (2 maanden later) intensieve therapie gedurende een jaar.
Ahh daar lijkt het niet op maar fijnquote:Op zondag 13 november 2016 19:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Nee hoor, we hebben alles uitgepraat
Laat ik zo zeggen, het is oprechte belangstelling.van haarquote:Op zondag 13 november 2016 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh daar lijkt het niet op maar fijn
Dat is altijd ok zo openbaarquote:Op zondag 13 november 2016 19:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen, het is oprechte belangstelling.van haar
Dat hoeft ook niet, maar een negeer status heb ik welquote:Op zondag 13 november 2016 19:29 schreef ErwinRommel het volgende:
En gek genoeg, ik kan niet lang boos blijven op vrouwen. Sorry
Als iets is uitgepraat is voor mij daarmee de kous af.quote:Op zondag 13 november 2016 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, maar een negeer status heb ik wel
Was dat ene het gevolg van het andere?quote:Op zondag 13 november 2016 19:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Eerst voor mijn alcoholverslaving.
Daarna (2 maanden later) intensieve therapie gedurende een jaar.
Ook dat poes je nog een trap nageeft. Wonderlijkquote:Op zondag 13 november 2016 19:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als iets is uitgepraat is voor mij daarmee de kous af.
Op 1 vrouw na dan. Maar goed, dat is een ander verhaal
Nee. Dat ging over iets anders.quote:Op zondag 13 november 2016 19:32 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Was dat ene het gevolg van het andere?
Hahahaha nee. Ik heb haar verteld wat ik mankeer. Dat weet jij niet vandaarquote:Op zondag 13 november 2016 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook dat poes je nog een trap nageeft. Wonderlijk
Ok. Stoer dat je er zo open over bent.quote:Op zondag 13 november 2016 19:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee. Dat ging over iets anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op zondag 13 november 2016 19:42 schreef ErwinRommel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zondag 13 november 2016 19:42 schreef ErwinRommel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2016 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]Fris en fruitigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |