Sorry Pietquote:Op zondag 13 november 2016 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik was al bezig, wat een haast zeg.
Daar koop ik niks voor met 5 jaar zonder auto... Wel een clean report daarvoor...quote:Op zondag 13 november 2016 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, had Schadevrij als TT
Auto is eik van mijn muts op papier, die rijdt er meest in.quote:Op zondag 13 november 2016 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar koop ik niks voor met 5 jaar zonder auto... Wel een clean report daarvoor...
quote:Op zondag 13 november 2016 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, had Schadevrij als TT
Heb je ooit een auto geredenquote:Op zondag 13 november 2016 00:46 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nog nooit een ongeluk of ongelukje gehad
Die tellen niet mee.quote:Op zondag 13 november 2016 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op mijn 4e fietsen in de sneeuw was ook geen goed idee, stuur door de bek.
Heb je wel een rijbewijs?quote:Op zondag 13 november 2016 00:46 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nog nooit een ongeluk of ongelukje gehad
nee dusquote:
Dat is al beantwoordquote:Op zondag 13 november 2016 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we tongs antwoord hierop gewoon afwachten
Ik 2 jaar geleden ook op weg naar werk.. Dan lig je in eene midden op de straat ... om 6:45 of zo ... niemand die naar je om kijkt ...quote:Op zondag 13 november 2016 00:55 schreef Soury het volgende:
Met vriendin op de fiets en stuur brak af
Nee, heb geen rijbewijs. Daarom ben ik schade vrijquote:
quote:
Nu pas Soury.. Wat we allemaal al vermoeden is gewoon waarquote:Op zondag 13 november 2016 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, heb geen rijbewijs. Daarom ben ik schade vrij
I zou er ook niet meer aan beginnen ..quote:Op zondag 13 november 2016 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, heb geen rijbewijs. Daarom ben ik schade vrij
Jij toch wel? Heb jij geen leuke weetjesquote:Op zondag 13 november 2016 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
I zou er ook niet meer aan beginnen ..
Wist je dat ? soort dingen..? nee ik weet een hoop maar ben niet zo van de weetjesquote:Op zondag 13 november 2016 01:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij toch wel? Heb jij geen leuke weetjes
Als je niet op de weg zit is het ook niet relevantquote:Op zondag 13 november 2016 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Wist je dat ? soort dingen..? nee ik weet een hoop maar ben niet zo van de weetjes
Met mijn zus ooit een bocht genomen en de deur vloog open. Wat hebben we gelachenquote:Op zondag 13 november 2016 01:03 schreef Bluezz het volgende:
Ooit 1 deuk in een dafje gereden, ik had net mijn rijbewijs. Nam de bocht te kort en reed tegen een uitstekende rand van een brug aan. Heb het nooit opgebiecht aan mn vader (dafje was van mn pa) maar gezegd dat ik w.s. aangereden was toen de Daf geparkeerd stond.
Ik had zoiets in Spanje in de Seat van mn schoonpa... maar wel verteld want het was om de hoek... Spiegel er af in 1 van die kleine smalle straatjes die ze daar hebben... Maar OKquote:Op zondag 13 november 2016 01:03 schreef Bluezz het volgende:
Ooit 1 deuk in een dafje gereden, ik had net mijn rijbewijs. Nam de bocht te kort en reed tegen een uitstekende rand van een brug aan. Heb het nooit opgebiecht aan mn vader (dafje was van mn pa) maar gezegd dat ik w.s. aangereden was toen de Daf geparkeerd stond.
Gaat het dan alleen over verkeer?quote:Op zondag 13 november 2016 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je niet op de weg zit is het ook niet relevant
Ah daar komen de verhalenquote:Op zondag 13 november 2016 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had zoiets in Spanje in de Seat van mn schoonpa... maar wel verteld want het was om de hoek... Spiegel er af in 1 van die kleine smalle straatjes die ze daar hebben... Maar OK
quote:Op zondag 13 november 2016 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Met mijn zus ooit een bocht genomen en de deur vloog open. Wat hebben we gelachen
Valt mee tochquote:Op zondag 13 november 2016 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had zoiets in Spanje in de Seat van mn schoonpa... maar wel verteld want het was om de hoek... Spiegel er af in 1 van die kleine smalle straatjes die ze daar hebben... Maar OK
Nee hoor als je met je fiets bent geschept is het ook leukquote:
Ooit ook nog een keer in de auto van mn zwager de bodem iets te hard kennis laten maken met het asfalt.. Nooit iets over gehoord en ook nooit gemeld ..quote:
En nu jouw foutjesquote:Op zondag 13 november 2016 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
En 1x vergat ze boom met uitparkeren, dikke deuk in het spatbord
Spanbanden waren hot toenquote:Op zondag 13 november 2016 01:10 schreef Soury het volgende:
Mijn broer weer met een surfplank op het dak. Auto ging rechts af surfplank niet
Mijn broer neemt me nog steeds iets kwalijk. Die gast wilde zijn auto zwart hebbenquote:
quote:
Waren het mooie poeze voetjes in 1 track of was het shit..quote:Op zondag 13 november 2016 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn broer neemt me nog steeds iets kwalijk. Die gast wilde zijn auto zwart hebben
De moterkap lag op zolder en ploink de kat liep er overheen. Ik ben nog steeds schuldig dat ik die kat erop heb gezet
Tot vandaag geloofd hij me nietquote:Op zondag 13 november 2016 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Waren het mooie poeze voetjes in 1 track of was het shit..
Ja wat dat betreft welquote:
We appen regelmatigquote:Op zondag 13 november 2016 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zie mijn broer eik alleen maar wanneer het toevallig uitkomt
Ja ik ook ... Broer en Zus wonen in het noordenquote:Op zondag 13 november 2016 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zie mijn broer eik alleen maar wanneer het toevallig uitkomt
Nou ik ga slapen.quote:Op zondag 13 november 2016 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok
is er nog iets dat hier open staat ?
Ja maar toch weet je het ...quote:Op zondag 13 november 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn dochter regelt dat soort familiedingen op social media, daar zit ik niet op.
Tuuk niet. Is ook niks voor mij. Om veiligheidsredenen voor mezelf en anderen er nooit aan begonnen.quote:Op zondag 13 november 2016 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
I zou er ook niet meer aan beginnen ..
Zeggen jullie ook Juut ?quote:
Ik ook niet. FOK! en die rare dingen.quote:Op zondag 13 november 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn dochter regelt dat soort familiedingen op social media, daar zit ik niet op.
Ik ook zo. Valiumpie gaat zo werken.quote:
Eén van de all tim SF nummer.quote:
Trusten tong, Max wintquote:Op zondag 13 november 2016 01:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén van de all tim SF nummer.
Trusten. Hup Max Hup Arjen.
Soms mis je tekst.. Maar OKquote:Op zondag 13 november 2016 01:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén van de all tim SF nummer.
Trusten. Hup Max Hup Arjen.
Beetje redelijk de nacht door kunnen komen?quote:
Niet echt. Om 5 uur klaar wakker er uit en van 10.00 tot net weer naar bed. Voel me nu weer iets beter.quote:Op zondag 13 november 2016 12:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Beetje redelijk de nacht door kunnen komen?
Rustig aan doen en laat je verwennen/verzorgen door je naastenquote:Op zondag 13 november 2016 12:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet echt. Om 5 uur klaar wakker er uit en van 10.00 tot net weer naar bed. Voel me nu weer iets beter.
En door mezelf.quote:Op zondag 13 november 2016 12:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rustig aan doen en laat je verwennen/verzorgen door je naasten
Ja, breekt de dag even hč?quote:Op zondag 13 november 2016 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
En door mezelf.Klinkt raar, maar lekker internetten is nu een uitkomst.
Sport weet ik niet. Bewegen wel. Maar ik heb 40 jaar intensief gesport. 35 jaar gevoetbald, waarvan 15 jaar in het eerste. Verder basketbal, tafeltennis, schaatsen.quote:Op zondag 13 november 2016 12:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, breekt de dag even hč?
Toen ik aan het afkicken was las ik erg veel e-books.
Beetje afleiding zoeken etc.
Wellicht dat je in de toekomst sport kan gebruiken als "medicijn". Who knows
Bewegen is ook al voldoende.quote:Op zondag 13 november 2016 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sport weet ik niet. Bewegen wel. Maar ik heb 40 jaar intensief gesport. 35 jaar gevoetbald, waarvan 15 jaar in het eerste. Verder basketbal, tafeltennis, schaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |