Voorlopig is een breed begripquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:44 schreef kvd het volgende:
Huh, had zij niet net gezegd dat er voorlopig geen kind aan zou komen?
Handbal verdient veel minder goed dan alimentatie van een voetballerquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:24 schreef Revanches het volgende:
[..]
Wtf ze is nog maar 24handbal gaat lekker, op je fysieke hoogtepunt zijn, en dan nu een kind met iemand die je nog niet eens een jaar kent... altijd die haast, I don't get it.
![]()
Dat is 9 van de 10 keer al een reden dat ze bezig zijn of al knocked up.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:44 schreef kvd het volgende:
Huh, had zij niet net gezegd dat er voorlopig geen kind aan zou komen?
Ze krijgen een vierling?quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:48 schreef bloempje-moi het volgende:
Charmante foto ook..
[ afbeelding ]
Schitterend! Vooral ook omdat Rafael met dit nieuws Sylvie het nakijken geeftquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:48 schreef bloempje-moi het volgende:
Charmante foto ook..
[ afbeelding ]
Waarom geeft hij met dit nieuws Sylvie het nakijken?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Schitterend! Vooral ook omdat Rafael met dit nieuws Sylvie het nakijken geeft
Ik gok dat Sylvie en Rafael minder rancune naar elkaar hebben dan de toon in jouw berichtje.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Schitterend! Vooral ook omdat Rafael met dit nieuws Sylvie het nakijken geeft
True Truequote:Op woensdag 28 december 2016 08:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat syl het kutter vindt dat haar kind als een kreupele roma met spasmes in de krant staat dan dat es zwanger is
Nee joh, Sylvie is gek op Damian, daar is ze onvoorwaardelijk trots opquote:Op woensdag 28 december 2016 08:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat syl het kutter vindt dat haar kind als een kreupele roma met spasmes in de krant staat dan dat es zwanger is
Goddomme 😂 Denk dat je hier wel een puntje hebt ja 😂quote:Op woensdag 28 december 2016 08:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
En Damian doet toch gewoon de toekomstige baby na, met slab om?quote:Op woensdag 28 december 2016 21:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee joh, Sylvie is gek op Damian, daar is ze onvoorwaardelijk trots op
Dit.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:21 schreef mootie het volgende:
[..]
En Damian doet toch gewoon de toekomstige baby na, met slab om?
Masallahquote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:04 schreef ChatGirl het volgende:
Janet Jackson is bevallen van een zoon, Eissa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |