Blijkbaar de fans welquote:Op vrijdag 3 februari 2017 10:58 schreef Roguee het volgende:
Dat je die foto's maakt voor je eigen collectie, allright. Maar dat je denkt dat de rest van de wereld hier op zit te wachten![]()
Bij Blue waren er ook zulke foto's hoor. Niet zo veel en niet zo fout maar wel naakt zwanger.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 10:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk laten zien dat ze nu wel zelf zwanger is.
Nou ergens kern van waarheid. Iemand die ik ken was zwanger van nr 2 en nr 1 was een jaar of 2/3.quote:
Nou...quote:
Ik zie dagelijks wel peuters die bij hun (kleine) moeder in het kruis gaan staan, om zich te verstoppen of omdat ze boos of moe zijn, ik vind het niet zo shockerend wat je nu schetst, maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ergens kern van waarheid. Iemand die ik ken was zwanger van nr 2 en nr 1 was een jaar of 2/3.
Het idee was dat kind 1 voor de buik zou staan en de buik zou kussen.
Kind kwam echter niet hoger dan de lies.
Nou ben ik echt geen viezerik. Maar de foto zag er niet uit als een kind dat zijn moeder op de buik kust.
Oké, ik ben wel een viezerik maar niet zo....quote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou...
Maar true. Veel van die shoots zijn echt niet mooi
Toch vind ik die van Beyoncé wel echt de kroon spannen
Dat is anders. Die foto was echt heel raar.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie dagelijks wel peuters die bij hun (kleine) moeder in het kruis gaan staan, om zich te verstoppen of omdat ze boos of moe zijn, ik vind het niet zo shockerend wat je nu schetst, maar dat kan ook aan mij liggen
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:51 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het jongetje heet Montague George Hector Horner
[ afbeelding ]
Kijk dit vind ik wel een prachtige fotoquote:
Zou hij er na deze dan een knoopje in laten leggen of gaan ze door op hoop van zegen?quote:
quote:Gisteren werd bekend dat Madonna een tweeling van vier jaar oud gaat adopteren uit Malawi, Stella en Esther. En de eerste foto van de twee meisjes is ook al uitgelekt!
Wat blijkt, Madonna heeft de meisjes zo'n zeven maanden geleden al ontmoet. Haar dochter Lourdes was ook aanwezig bij de ontmoeting. En een foto daarvan heeft ze destijds op internet geplaatst. "Lola brengt wat tijd door met een tweeling, Stella en Esther, in de Home of Hope Orphanage", zo laat Madonna weten. Uit andere foto's blijkt dat ook haar andere kinderen, Rocco, Mercy en David, mee gekomen waren naar het Afrikaanse land.
De twee meisjes verblijven nu nog in het weeshuis in Mchinji, waar ook Madonna's zoontje David vandaan komt. Wanneer Stella en Esther met hun adoptiemoeder mee mogen naar Amerika, is nog niet bekend.
quote:Aww! We love happy news like this!
On Thursday, Rosie Huntington-Whiteley announced she and fiancé Jason Statham are expecting their first child together by debuting her baby bump for all to see!
Related: Here's How Beyoncé's Pregnancy Will Change Her Grammys Performance
The supermodel shared a stunning shot of it to her Instagram (below), and it's sure to put a smile on your face! Ch-ch-check it out:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |