Kuchquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:44 schreef chufi het volgende:
Nog steeds mn tassie... En ik ben nog steeds niet naar de winkel geweest om hm te vullen
quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:44 schreef chufi het volgende:
Nog steeds mn tassie... En ik ben nog steeds niet naar de winkel geweest om hm te vullen
Ja beetje lekker eten en drinken, niks mis meequote:
Bestaat niet zonder HEMA worstquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:49 schreef sacha het volgende:
ik heb de lekkerste boerenkool gemaakt
Die verse van de ALDI zijn net zo lekker (tip)quote:
Die hebben we hier ook vlakbij. Wel weer lange rijen pfffquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Die verse van de ALDI zijn net zo lekker (tip)
Ik kom daar vaak op zondag. Ohh de kaasfodue hebben ze ook weerquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die hebben we hier ook vlakbij. Wel weer lange rijen pfff
Hema hebben we in dit gehucht ook.
Ik ga daar van de week maar eens langs, je maakt me lekkerquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kom daar vaak op zondag. Ohh de kaasfodue hebben ze ook weer
quote:
Jawel, maar eet het nooit...quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit ken je toch wel??
[ afbeelding ]
Die zijn het dus. Je hebt ook hele te koop.quote:
Maar die moet chufi dan nog wel even wellenquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die zijn het dus. Je hebt ook hele te koop.
Als kind gingen we naar Zaandam en de HEMA voor halve worstquote:
De laatste keer is denk ik 30 jaar geleden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die zijn het dus. Je hebt ook hele te koop.
Oh zit ie wel in een houdbare vacuum verpakking dan?quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die moet chufi dan nog wel even wellen
Wat een gemisquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De laatste keer is denk ik 30 jaar geleden.
Nee, het zijn verse rookworsten, die moet je toch wel binnen een paar dagen opeten, maar invriezen kan ookquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh zit ie wel in een houdbare vacuum verpakking dan?
ik vond ze een beetje zurigquote:
Ik tief ze zo de vriezer inquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh zit ie wel in een houdbare vacuum verpakking dan?
Zoiets ja ...quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De laatste keer is denk ik 30 jaar geleden.
Ohh is dat zo, ik koop er idd een een stuk of 4quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die tip heb ik inderdaad van jou.
één bakkie per dagquote:
derde wereldquote:
Nee hoor Amsterdamquote:
Ik hoef niet meer dan dat, Nespressoquote:
dat barst van de touristen las ik in de krantquote:
Klopt is niet leuk meerquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat barst van de touristen las ik in de krant
Kneedeep in shitquote:
In Amstelveen gaan wonenquote:
Kijk maar uit voor je vingersquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een vacuum ding dus kan het zelf ook natuurlijk
Is niet eens nodigquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een vacuum ding dus kan het zelf ook natuurlijk
mijn moedah maakt natuurlijk de beste maar het is el lekkerquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:49 schreef sacha het volgende:
mijn moeder maakt natuurlijk de beste maar het is wel lekkerquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:49 schreef sacha het volgende:
nou poe poe tuurlijkquote:
Je wilde toch meer huisgenotenquote:
muizenquote:
quote:
Water uit de kraanquote:
Slechts weinigen beseffen dat.quote:
Klopt, voor ons een vanzelfsprekendheid dat we er niet eens bij stilstaan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Slechts weinigen beseffen dat.
Ik spoel de plee er mee door, ik heb echt geen zin meer om daar over na te denkenquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, voor ons een vanzelfsprekendheid dat we er niet eens bij stilstaan.
quote:
Hoeft ook niet. Daarom is kraanwater ook zo een geschenkquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik spoel de plee er mee door, ik heb echt geen zin meer om daar over na te denken
Debiel is het welquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Daarom is kraanwater ook zo een geschenk
Is met veel dingen. Hier is een paar jaar geleden een helikopter tegen een mast aangevlogen. Twee dagen zonder electriciteit. De simpelste dingen kunnen niet meer.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, voor ons een vanzelfsprekendheid dat we er niet eens bij stilstaan.
Mijn opa en opa hadden een WC in een hok buiten de woning, die spoelden met regenwater uit een ton. Heb ik nog meegemaakt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik spoel de plee er mee door, ik heb echt geen zin meer om daar over na te denken
Ik loop na een uur zonder internet als een kip zonder kop rondquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is met veel dingen. Hier is een paar jaar geleden een helikopter tegen een mast aangevlogen. Twee dagen zonder electriciteit. De simpelste dingen kunnen niet meer.
Wij in 1995 moesten we evacuerenquote:
Zie mijn postquote:
Dat deden we ook bij ons zomerhuisje, water kwam uit de pompquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn opa en opa hadden een WC in een hok buiten de woning, die spoelden met regenwater uit een ton. Heb ik nog meegemaakt.
Ja dat viel niet mee.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik loop na een uur zonder internet als een kip zonder kop rond
Op die manier. Dat scheelde niet veel toen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar bij een bij een overstroming bedoel ik
Dat risico loop je wonend naast een rivierquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op die manier. Dat scheelde niet veel toen.
Zeker. Dit was extreemquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat risico loop je wonend naast een rivier
Toen ik op vakantie in Mexico was, ben ik een dagje naar een eilandje geweest, daar kon er helemaal geen toilet doorgetrokken worden. Naast de toiletpot stond een grote bak met houtsnippers en een schepje, zodat je een schepje houtsnippers op je plasje kon gooien. Ik voelde met net een katquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat deden we ook bij ons zomerhuisje, water kwam uit de pomp
En wat maakt het uit, je moet het kwijtquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik op vakantie in Mexico was, ben ik een dagje naar een eilandje geweest, daar kon er helemaal geen toilet doorgetrokken worden. Naast de toiletpot stond een grote bak met houtsnippers en een schepje, zodat je een schepje houtsnippers op je plasje kon gooien. Ik voelde met net een kat
Mannen plassen makkelijk in de bosjesquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat maakt het uit, je moet het kwijt
Wij zijn gewoon een beetje verwendquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat maakt het uit, je moet het kwijt
Doe ik ook als het niet anders kan,Maar liever nietquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Mannen plassen makkelijk in de bosjes
Tijdens mn studie op veldwerk in Spanje namen we een schepje mee ... En maar hopen dat je niet lastig gevallen werd door enge slangen .. (1 keer gebeurd)quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon een beetje verwend
Vrouwen iets minder makkelijkquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Mannen plassen makkelijk in de bosjes
Slang in je broek, ja?quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijdens mn studie op veldwerk in Spanje namen we een schepje mee ... En maar hopen dat je niet lastig gevallen werd door enge slangen .. (1 keer gebeurd)
Want je wilde al gaan slapen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, dat word nog ff wakker blijven. Probleem in de groepenkast en wachten op de monteur.
Maar hoe wat waar ? Je internet doet het nog welquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, dat word nog ff wakker blijven. Probleem in de groepenkast en wachten op de monteur.
Ik ben ook niet zo dol op dat zulk beestjesquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou net niet. maar wel op een paar meter afstand.... Ik heb niets met dat soort beesten
Ja dat kan wachtenquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hoe wat waar ? Je internet doet het nog wel
Hoe dan?quote:
Groepenkast beneden, hoofdschakelaar slaat steeds op tilt en brand steeds door.quote:
Hoe kwam je daar achterquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Groepenkast beneden, hoofdschakelaar slaat steeds op tilt en brand steeds door.
Monteur is al onderweg, dat is snel
Heb je recentelijk iets nieuws aangesloten?quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Groepenkast beneden, hoofdschakelaar slaat steeds op tilt en brand steeds door.
Monteur is al onderweg, dat is snel
Nee. Niet dat ik weet. Of de buurman moet illegaal aftappen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je recentelijk iets nieuws aangesloten?
Dat is dan snel opgelostquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee. Niet dat ik weet. Of de buurman moet illegaal aftappen.
Heeft ie een kwekerij?quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee. Niet dat ik weet. Of de buurman moet illegaal aftappen.
Lijkt me sterk, maar goed.quote:
hier hadden we regelmatig een kwekerij in de flat.. Nu lijkt het cleanquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ikke nie weten. Naam is sjoef de haas.
Mijn moeder moest 800 euro bijbetalen van de NUON, helemaal over de pis. Mijn broer had verkeerde meterstand doorgegeven (koekenbakker). Afijn het ging al snel over een weed plantage op haar adresquote:
Moet de stop er eigenlijk uithalen vanwege dat brandgevaar wat de netbeheerder zei. Maar dat ene uurtje kan ook nog wel denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
hier hadden we regelmatig een kwekerij in de flat.. Nu lijkt het clean
quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder moest 800 euro bijbetalen van de NUON, helemaal over de pis. Mijn broer had verkeerde meterstand doorgegeven (koekenbakker). Afijn het ging al snel over een weed plantage op haar adres
quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder moest 800 euro bijbetalen van de NUON, helemaal over de pis. Mijn broer had verkeerde meterstand doorgegeven (koekenbakker). Afijn het ging al snel over een weed plantage op haar adres
Binnen de familie he? als geintjequote:
Heb je nog van die ronde draai dingen als stop?quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet de stop er eigenlijk uithalen vanwege dat brandgevaar wat de netbeheerder zei. Maar dat ene uurtje kan ook nog wel denk ik.
Porcelijnen ja. Zeer heet is dat kreng. M'n fikken bijna aan verbrand.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nog van die ronde draai dingen als stop?
Ohh das niet best neequote:Op zaterdag 12 november 2016 21:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Porcelijnen ja. Zeer heet is dat kreng. M'n fikken bijna aan verbrand.
Is opgelost moest een foto maken van de krant en de meterstand.Komt goed, Haar maandbedrag ging ook met 120 omhoogquote:
Moet dat ding met een lap afschroeven om de stop te vervangenquote:
En je moeder woedend zeker?quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Is opgelost moest een foto maken van de krant en de meterstand.Komt goed, Haar maandbedrag ging ook met 120 omhoog
Ik zou er even bij blijvenquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet dat ding met een lap afschroeven om de stop te vervangen
Ja die was niet blij, mijn broer heeft gebeld met het excuus dat zijn moeder 83 is en het niet goed heeft gezien.quote:
Maar heet worden is niet zo handigquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:49 schreef chufi het volgende:
Die stop``pen gaan gewoon kapot en moet je elke keer vervnangen.. Bij mij slaat gewoon een schakelaar om
Dit is weer zo'n F5 topicquote:
Wat snap je niet aan F5quote:
quote:
Ik F5 nog steedsquote:Op zaterdag 12 november 2016 22:12 schreef chufi het volgende:
Is niet meer nodig.. iedereen ligt al in bed
Wtf en dan niet gewoon een vent zijn en het eerlijk zeggenquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die was niet blij, mijn broer heeft gebeld met het excuus dat zijn moeder 83 is en het niet goed heeft gezien.
Die zegt dat met een knipoog naar mijn moeder. Slappe hap jaquote:Op zaterdag 12 november 2016 22:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wtf en dan niet gewoon een vent zijn en het eerlijk zeggen
quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zegt dat met een knipoog naar mijn moeder. Slappe hap ja
Wat flauw.quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:24 schreef sacha het volgende:
jaaaaaaaaaaaa! de onderaannemer belde zojuist, dinsdag beginnen ze met de badkamer![]()
![]()
![]()
Wat allemaal, alles?quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:24 schreef sacha het volgende:
jaaaaaaaaaaaa! de onderaannemer belde zojuist, dinsdag beginnen ze met de badkamer![]()
![]()
![]()
Rare tijd maar goed... Volgend weekend weer douchen/..quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:24 schreef sacha het volgende:
![]()
![]()
Viespeuk!quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Rare tijd maar goed... Volgend weekend weer douchen/..
Nee jij. 1 keer per week douchen. Bahquote:Op zaterdag 12 november 2016 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas mag best hier komen douchen als ze wil hoor
nieuwe basic badkamer, douche, wastafel, toilet volgens de woning norm, en het toilet benedenquote:
Hoe dan?quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee jij. 1 keer per week douchen. Bah
Elk weekend zegt hij net.quote:
Ik douche elke dag minimaal 1 keerquote:Op zaterdag 12 november 2016 22:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee jij. 1 keer per week douchen. Bah
Wat fijnquote:Op zaterdag 12 november 2016 22:35 schreef sacha het volgende:
[..]
nieuwe basic badkamer, douche, wastafel, toilet volgens de woning norm, en het toilet beneden![]()
![]()
Twee toiletten zijn wel fijn ja.quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:35 schreef sacha het volgende:
[..]
nieuwe basic badkamer, douche, wastafel, toilet volgens de woning norm, en het toilet beneden![]()
![]()
aannemer neemt klus aan van opdrachtgever, onderaannemer is hier opzichter/planner zeg maarquote:Op zaterdag 12 november 2016 22:28 schreef Soury het volgende:
Wat is het verschil tussen een onder aanmener en een aannemer
Eén is voor mij wel genoegquote:Op zaterdag 12 november 2016 22:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Twee toiletten zijn wel fijn ja.
Als je op jezelf woont wel ja. Met twee personen is het al wat lastiger en moet ik wel eens gebruik maken van de wasbak ipv op de plee.quote:
Ok dus de klus is opgenomenquote:Op zaterdag 12 november 2016 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
aannemer neemt klus aan van opdrachtgever, onderaannemer is hier opzichter/planner zeg maar
jeweetzt toch waar mijn huis woont? alles is raar hier!quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Rare tijd maar goed... Volgend weekend weer douchen/..
Sasha is drie dus een toilet boven is wel fijnquote:Op zaterdag 12 november 2016 22:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je op jezelf woont wel ja. Met twee personen is het al wat lastiger en moet ik wel eens gebruik maken van de wasbak ipv op de plee.
Natuurlijk is dat fijnquote:Op zaterdag 12 november 2016 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Sasha is drie dus een toilet boven is wel fijn
Lekker in de jekker herrie, maar ik weet dat dat niet lang hoeft te durenquote:
ik ben al drie, bijna vierquote:Op zaterdag 12 november 2016 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Sasha is drie dus een toilet boven is wel fijn
quote:
Is er eentje op komst, nee tochquote:
Tering, nou dat voor Kerst is best optimistischquote:Op zaterdag 12 november 2016 22:45 schreef sacha het volgende:
daarna alleen nog de dak- en vloerisolatie voor de kerst
Ga je daarna ook dubbele huur betalen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:45 schreef sacha het volgende:
daarna alleen nog de dak- en vloerisolatie voor de kerst
Nieuwe kipquote:
dit is allemaal achterstallig dus neequote:Op zaterdag 12 november 2016 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je daarna ook dubbele huur betalen?
Hoelang woon je er al?quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:01 schreef sacha het volgende:
[..]
dit is allemaal achterstallig dus nee
Wil ik het weten...quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo maar eens het paralelle leven in.
Zijn vriendin zit met haar vinger in de meterkastquote:
Dat is verder niet een probleem.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn vriendin zit met haar vinger in de meterkast
Lotuss kan wel wat hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is verder niet een probleem.
Waarom dat is niksquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:13 schreef sacha het volgende:
[..]
ongeveer 11 jaar...
jezus daar schrik ik van
Tijd gaat sneller dan je denkt ....quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:13 schreef sacha het volgende:
[..]
ongeveer 11 jaar...
jezus daar schrik ik van
Jij kan ook gewoon je vingers in de meterkast steken, net als je buurvrouw/man. Vinger erin steken is geen probleem.quote:
30 volgend jaarquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijd gaat sneller dan je denkt ....
Qua gevoel wel jaquote:
Dat straal je uitquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voel me jonger dan ooit eigenlijk
Maakt niet uitquote:
Nee, ik weet het niet.quote:
In slaap gevallen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wilde antwoord geven maar al 2 topics verder.
Waarom zou je je hebt dat al gedaanquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, ik weet het niet.
Wil namelijk niet op een motorfiets, geen zin om weer parachute te gaan springen enz enz.
Hé Majesteit. Doe maar 8 bier!quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wilde antwoord geven maar al 2 topics verder.
Dat is ook niet allemaal oodzakelijkquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, ik weet het niet.
Wil namelijk niet op een motorfiets, geen zin om weer parachute te gaan springen enz enz.
Zie veel oude maten opeens op een motorfietsquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou je je hebt dat al gedaan
Anyway, ik voel me gewoon weer jong en ik ben er blij meequote:Op zaterdag 12 november 2016 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is ook niet allemaal oodzakelijk
Niks mis meequote:Op zaterdag 12 november 2016 23:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zie veel oude maten opeens op een motorfiets
Dat wordt krap, nog maar 10 in de krat.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hé Majesteit. Doe maar 8 bier!
Dan heb je toch genoeg? Ik hoef er maar 8.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat wordt krap, nog maar 10 in de krat.
Ja prima tochquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ik woon overal 17 jaar dus ik mag nog even
Heb die van mij verkocht, had geen zin meer in het altijd opletten voor snelheidscontrolesquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zie veel oude maten opeens op een motorfiets
Ja maar het is nog vroeg.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan heb je toch genoeg? Ik hoef er maar 8.
Moet je ook delegeren.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb die van mij verkocht, had geen zin meer in het altijd opletten voor snelheidscontroles
Wel handig om je leeftijd niet te noemenquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ik woon overal 17 jaar dus ik mag nog even
Ja en? Ik heb hier nog wel een nummer voor een bierbezorglijn voor je.quote:
27 toch?quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel handig om je leeftijd niet te noemen
12u is de AH weer open morgen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja en? Ik heb hier nog wel een nummer voor een bierbezorglijn voor je.
Kratje Heineken Ī27,50
Je moet ook niet de gashandel volgas open zetten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Klein beetje gas en ding ging al 100.
Nou mooi.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
12u is de AH weer open morgen.
Dan ging je omhoog ipv vooruit.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je moet ook niet de gashandel volgas open zetten.
ff een tegengewicht aanhangenquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan ging je omhoog ipv vooruit.
Ik heb nog een avondwinkel die ook bezorgt.. Halve liters vanaf 1.50quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja en? Ik heb hier nog wel een nummer voor een bierbezorglijn voor je.
Kratje Heineken Ī27,50
Ok dan, zie nog wel wat hele.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou mooi.
Kom nu maar op met die 8 bier Majesteit.
Dat zijn betere prijzen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog een avondwinkel die ook bezorgt.. Halve liters vanaf 1.50
Ja prima maar jij en ik maken ook fouten,quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Zelf zou ik nog wel een raketwerper op m'n auto willen. Voor mensen die zich misdragen in het verkeer
Maar we misdragen ons niet, hopelijk.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja prima maar jij en ik maken ook fouten,
Niet en nooit bewustquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar we misdragen ons niet, hopelijk.
Ik doel dan ook meer op dat echte agressieve roekeloze rijgedrag.quote:
Wel mee te maken gehad een aantal keer. Erg naar maar was ook wel grappigquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik doel dan ook meer op dat echte agressieve roekeloze rijgedrag.
Ik heb al bijna 5 jaar geen auto meer....quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik doel dan ook meer op dat echte agressieve roekeloze rijgedrag.
Vrouwen en verkeer ....quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel mee te maken gehad een aantal keer. Erg naar maar was ook wel grappig![]()
Ik kom uit een straat en heb geen voorrang ik wacht en een meisje zit te make uppen.
Ik schiet er voor dat kon, Ik maakte nog een lipstick beweging en dat viel niet in goede aarde
Dat wijf heb ik kilometers voor me gehad, remmen en rijden remmen. Ziek
Ja echt. Wat irritant. Zit je je 5 kilometer op te vretenquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel mee te maken gehad een aantal keer. Erg naar maar was ook wel grappig![]()
Ik kom uit een straat en heb geen voorrang ik wacht en een meisje zit te make uppen.
Ik schiet er voor dat kon, Ik maakte nog een lipstick beweging en dat viel niet in goede aarde
Dat wijf heb ik kilometers voor me gehad, remmen en rijden remmen. Ziek
Ik kan echt niet zonder auto.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 5 jaar geen auto meer....
Ze was zo opgefokt, ik snap dat niet zo.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja echt. Wat irritant. Zit je je 5 kilometer op te vreten
Geen idee wat je doetquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kan echt niet zonder auto.
OV is voor mij geen optie.
Zal wel iets dwars gezeten hebben danquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze was zo opgefokt, ik snap dat niet zo.
Die haal je toch gewoon in dan?quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze was zo opgefokt, ik snap dat niet zo.
Ja en dan geeft ze weer gasquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die haal je toch gewoon in dan?
Ik heb meer voorbeelden hoor, veel op de weg irritatiesquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zal wel iets dwars gezeten hebben dan
Ik rij een bescheiden auto, een s-max.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kun je idd je auto niet missen... Waar rij je in?
Dat gaat niet op een weg waar het niet kanquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die haal je toch gewoon in dan?
Ja maar die idioten bestaan dus. Zal ook wel het geval zijn geweest bij sourcy denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Achterop knallen is altijd fout.
In A'dam is er altijd wel een gaatje.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gaat niet op een weg waar het niet kan
Ik heb niks op mijn lip en ben Souryquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja maar die idioten bestaan dus. Zal ook wel het geval zijn geweest bij sourcy denk ik.
Heb je een grote familie?quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik rij een bescheiden auto, een s-max.
Sorry. Moet met jouw naam denken aan sourcyquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb niks op mijn lip en ben Soury
Ben altijd erg beschaafd naar wanneer iemand gaat kutten dan hebben ze de verkeerde.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja maar die idioten bestaan dus. Zal ook wel het geval zijn geweest bij sourcy denk ik.
Idem. Vandaar dat ik zei dat een raketwerper op dak van mijn auto wel eens gewenst is.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben altijd erg beschaafd naar wanneer iemand gaat kutten dan hebben ze de verkeerde.
Dit zelfde gevalletje had ik in Noord. Zo'n gast met pet in een volkswagen. Die ging me echt bijna doorheen. In een bocht nog inhalen en ging net goed. Ik hoop dat hij zich om een boom heeft gevouwenquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In A'dam is er altijd wel een gaatje.
In Parijs rijden was lachen met 100 over de boulevard en dan verkeersplein opknallen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit zelfde gevalletje had ik in Noord. Zo'n gast met pet in een volkswagen. Die ging me echt bijna doorheen. In een bocht nog inhalen en ging net goed. Ik hoop dat hij zich om een boom heeft gevouwen
Wel goed luisteren straksquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou lieve mensenmensjes, ik ga mijn paralelle leven in. Nog even de nodige voorbebereidingen doen.
Trusten voor straks
Ik moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Parijs rijden was lachen met 100 over de boulevard en dan verkeersplein opknallen.
Zo, pilletjes ingenomen, nu nog 4 bammetjes tijgerbrood smeren. Eentje met kaas, de andere met pindakaas. En dan kan ik liggen.quote:
Ik heb veel gereden,Italie, Schotland, Frankrijk. Het is me een raadsel hoe ik dat heb gedaan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was er aardig goed in voor een toerist.
Oh en dan moet je morgen werken zoquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo, pilletjes ingenomen, nu nog 4 bammetjes tijgerbrood smeren. Eentje met kaas, de andere met pindakaas. En dan kan ik liggen.
Slaapt beter Pietquote:Op zondag 13 november 2016 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom zit hier iedereen aan de pillen?
Ik niet, maar ik heb geen Sint Maarten gedaan. Dan haal je soms wel wat opquote:Op zondag 13 november 2016 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom zit hier iedereen aan de pillen?
Tong komt hier vast op terugquote:Op zondag 13 november 2016 00:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik neem ze niet omdat ze lekker zijn.
Eigenlijk niet echt handig he?quote:Op zondag 13 november 2016 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Toen ik tijd busje komt zo reed, ging ik gewoon weer verder slapen na ochtendrit.
Meeste pillen moet je ook niet proeven, maar gewoon doorslikken... Bammetjes al gesmeerd?quote:Op zondag 13 november 2016 00:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik neem ze niet omdat ze lekker zijn.
Om heel eerlijk te zijn zou ik niet in jou busje stappenquote:
Ik vertrouw Piet welquote:Op zondag 13 november 2016 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn zou ik niet in jou busje stappen
Als persoon wel, qua slaap patroon niet neequote:
Dan schop ik hem gewoon wakkerquote:Op zondag 13 november 2016 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Als persoon wel, qua slaap patroon niet nee
Primaquote:
Heb al bijna 40 jaar rijbewijs, dik 100 verschillende auto's, aantal motoren en leef nog steeds.quote:Op zondag 13 november 2016 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn zou ik niet in jou busje stappen
quote:Op zondag 13 november 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb al bijna 40 jaar rijbewijs, dik 100 verschillende auto's, aantal motoren en leef nog steeds.
Hoeveel ongelukken?quote:Op zondag 13 november 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb al bijna 40 jaar rijbewijs, dik 100 verschillende auto's, aantal motoren en leef nog steeds.
Ja bestquote:Op zondag 13 november 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niks mis mee maar je snapt toch wel dat ik mijn kinderen (die ik niet heb) niet jou toevertrouwquote:Op zondag 13 november 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb jij ongelukken gehad?quote:
Jeetjequote:Op zondag 13 november 2016 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij ongelukken gehad?
Ik ooit 1 keer in Bos en Lommer op de rotonde... kind huilend en schreeuwend achterin... en ff de aandacht er niet bij... en hoppa
Niks schokkends hoor.. Maar auto was gelijk totalloss maar kon nog wel hersteld worden .. Mn Pa betaalde toen nog alles...quote:
1x met de auto een scooter die overstak recht voor mijn neus en met motor 1x over auto gevlogen die linksaf door rood ging en 1x uit de bocht gegleden op plas dieselolie.quote:
3 weken voor de dood van mn vader reed ie gewoon (op zijn manier) op en neer naar Groningen waar we een familie dineetje hadden .. Dat was wel zn laatste ritje...quote:Op zondag 13 november 2016 00:24 schreef Soury het volgende:
Ik had het er nog met mijn moeder over. Kerst vieren in Zaandijk, mijn vader ladder zat terug rijden.
ASO zei ik. en dat was het ook. Drie kinderen op de achterbank
Ik rij al 30 jaar schade vrij. Ik heb wel een fietser achterop gehadquote:Op zondag 13 november 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1x met de auto een scooter die overstak recht voor mijn neus en met motor 1x over auto gevlogen die linksaf door rood ging en 1x uit de bocht gegleden op plas dieselolie.
Heb je die aangeklaagd?quote:Op zondag 13 november 2016 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik rij al 30 jaar schade vrij. Ik heb wel een fietser achterop gehad
Wat cru waarom ?quote:Op zondag 13 november 2016 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
3 weken voor de dood van mn vader reed ie gewoon (op zijn manier) op en neer naar Groningen waar we een familie dineetje hadden .. Dat was wel zn laatste ritje...
Nee die gast was verbaasd en ging zijn weg, Wat dat betreft heb ik wel meer schade opgelopen.quote:
De scooter is 10 jaar geleden zoiets, reed op 80 Km weg en die gozer stak zonder te kijken over, heb zijn leven gered door snel zoveel als kon naar rechts te sturen zodat ie niet vol geschept werd. Raakte 'm met linksvoor en bestuurder vloog tegen zijkant van mijn bestelauto en pas daarna op de grond.quote:Op zondag 13 november 2016 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik rij al 30 jaar schade vrij. Ik heb wel een fietser achterop gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |