Kuchquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:44 schreef chufi het volgende:
Nog steeds mn tassie... En ik ben nog steeds niet naar de winkel geweest om hm te vullen
quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:44 schreef chufi het volgende:
Nog steeds mn tassie... En ik ben nog steeds niet naar de winkel geweest om hm te vullen
Ja beetje lekker eten en drinken, niks mis meequote:
Bestaat niet zonder HEMA worstquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:49 schreef sacha het volgende:
ik heb de lekkerste boerenkool gemaakt
Die verse van de ALDI zijn net zo lekker (tip)quote:
Die hebben we hier ook vlakbij. Wel weer lange rijen pfffquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Die verse van de ALDI zijn net zo lekker (tip)
Ik kom daar vaak op zondag. Ohh de kaasfodue hebben ze ook weerquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die hebben we hier ook vlakbij. Wel weer lange rijen pfff
Hema hebben we in dit gehucht ook.
Ik ga daar van de week maar eens langs, je maakt me lekkerquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kom daar vaak op zondag. Ohh de kaasfodue hebben ze ook weer
quote:
Jawel, maar eet het nooit...quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit ken je toch wel??
[ afbeelding ]
Die zijn het dus. Je hebt ook hele te koop.quote:
Maar die moet chufi dan nog wel even wellenquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die zijn het dus. Je hebt ook hele te koop.
Als kind gingen we naar Zaandam en de HEMA voor halve worstquote:
De laatste keer is denk ik 30 jaar geleden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die zijn het dus. Je hebt ook hele te koop.
Oh zit ie wel in een houdbare vacuum verpakking dan?quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die moet chufi dan nog wel even wellen
Wat een gemisquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De laatste keer is denk ik 30 jaar geleden.
Nee, het zijn verse rookworsten, die moet je toch wel binnen een paar dagen opeten, maar invriezen kan ookquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh zit ie wel in een houdbare vacuum verpakking dan?
ik vond ze een beetje zurigquote:
Ik tief ze zo de vriezer inquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh zit ie wel in een houdbare vacuum verpakking dan?
Zoiets ja ...quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De laatste keer is denk ik 30 jaar geleden.
Ohh is dat zo, ik koop er idd een een stuk of 4quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die tip heb ik inderdaad van jou.
één bakkie per dagquote:
derde wereldquote:
Nee hoor Amsterdamquote:
Ik hoef niet meer dan dat, Nespressoquote:
dat barst van de touristen las ik in de krantquote:
Klopt is niet leuk meerquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat barst van de touristen las ik in de krant
Kneedeep in shitquote:
In Amstelveen gaan wonenquote:
Kijk maar uit voor je vingersquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een vacuum ding dus kan het zelf ook natuurlijk
Is niet eens nodigquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een vacuum ding dus kan het zelf ook natuurlijk
mijn moedah maakt natuurlijk de beste maar het is el lekkerquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:49 schreef sacha het volgende:
mijn moeder maakt natuurlijk de beste maar het is wel lekkerquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:49 schreef sacha het volgende:
nou poe poe tuurlijkquote:
Je wilde toch meer huisgenotenquote:
muizenquote:
quote:
Water uit de kraanquote:
Slechts weinigen beseffen dat.quote:
Klopt, voor ons een vanzelfsprekendheid dat we er niet eens bij stilstaan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Slechts weinigen beseffen dat.
Ik spoel de plee er mee door, ik heb echt geen zin meer om daar over na te denkenquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, voor ons een vanzelfsprekendheid dat we er niet eens bij stilstaan.
quote:
Hoeft ook niet. Daarom is kraanwater ook zo een geschenkquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik spoel de plee er mee door, ik heb echt geen zin meer om daar over na te denken
Debiel is het welquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Daarom is kraanwater ook zo een geschenk
Is met veel dingen. Hier is een paar jaar geleden een helikopter tegen een mast aangevlogen. Twee dagen zonder electriciteit. De simpelste dingen kunnen niet meer.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, voor ons een vanzelfsprekendheid dat we er niet eens bij stilstaan.
Mijn opa en opa hadden een WC in een hok buiten de woning, die spoelden met regenwater uit een ton. Heb ik nog meegemaakt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik spoel de plee er mee door, ik heb echt geen zin meer om daar over na te denken
Ik loop na een uur zonder internet als een kip zonder kop rondquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is met veel dingen. Hier is een paar jaar geleden een helikopter tegen een mast aangevlogen. Twee dagen zonder electriciteit. De simpelste dingen kunnen niet meer.
Wij in 1995 moesten we evacuerenquote:
Zie mijn postquote:
Dat deden we ook bij ons zomerhuisje, water kwam uit de pompquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn opa en opa hadden een WC in een hok buiten de woning, die spoelden met regenwater uit een ton. Heb ik nog meegemaakt.
Ja dat viel niet mee.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik loop na een uur zonder internet als een kip zonder kop rond
Op die manier. Dat scheelde niet veel toen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar bij een bij een overstroming bedoel ik
Dat risico loop je wonend naast een rivierquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op die manier. Dat scheelde niet veel toen.
Zeker. Dit was extreemquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat risico loop je wonend naast een rivier
Toen ik op vakantie in Mexico was, ben ik een dagje naar een eilandje geweest, daar kon er helemaal geen toilet doorgetrokken worden. Naast de toiletpot stond een grote bak met houtsnippers en een schepje, zodat je een schepje houtsnippers op je plasje kon gooien. Ik voelde met net een katquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat deden we ook bij ons zomerhuisje, water kwam uit de pomp
En wat maakt het uit, je moet het kwijtquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik op vakantie in Mexico was, ben ik een dagje naar een eilandje geweest, daar kon er helemaal geen toilet doorgetrokken worden. Naast de toiletpot stond een grote bak met houtsnippers en een schepje, zodat je een schepje houtsnippers op je plasje kon gooien. Ik voelde met net een kat
Mannen plassen makkelijk in de bosjesquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat maakt het uit, je moet het kwijt
Wij zijn gewoon een beetje verwendquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat maakt het uit, je moet het kwijt
Doe ik ook als het niet anders kan,Maar liever nietquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Mannen plassen makkelijk in de bosjes
Tijdens mn studie op veldwerk in Spanje namen we een schepje mee ... En maar hopen dat je niet lastig gevallen werd door enge slangen .. (1 keer gebeurd)quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon een beetje verwend
Vrouwen iets minder makkelijkquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Mannen plassen makkelijk in de bosjes
Slang in je broek, ja?quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijdens mn studie op veldwerk in Spanje namen we een schepje mee ... En maar hopen dat je niet lastig gevallen werd door enge slangen .. (1 keer gebeurd)
Want je wilde al gaan slapen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, dat word nog ff wakker blijven. Probleem in de groepenkast en wachten op de monteur.
Maar hoe wat waar ? Je internet doet het nog welquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, dat word nog ff wakker blijven. Probleem in de groepenkast en wachten op de monteur.
Ik ben ook niet zo dol op dat zulk beestjesquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou net niet. maar wel op een paar meter afstand.... Ik heb niets met dat soort beesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |