Vier minuten volgehoudenquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Over een minuut of 3 staat je volgende post hier al, dus wordt verworpen omdat ongeloofwaardig
Toch knap van jequote:
*borrelnootjes en chips geeft*quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag alleen wat boterhammen gegeten.
Beetje honger nu. Niks in huis
Ik zou t echt niet weten, ik lust geen peerquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lijkt me niet.
Zachte peersoorten worden gewoon moes dan.
Ik ook ben ook geen perenfan, ze zijn of te hard en het proeft alsof je aan een stuk harde kalk likt of het is zo zacht als snotterige pus in een open wondquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou t echt niet weten, ik lust geen peer.
Je mag ook brood hoor, maar dat had je al op en je moet gewoon eten verdomme ;squote:Op zaterdag 12 november 2016 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je me nog dikker hebben?
Maar stoofpeertjes gestooft in rode wijnquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook ben ook geen perenfan, ze zijn of te hard en het proeft alsof je aan een stuk harde kalk likt of het is zo zacht als snotterige pus in een open wond
quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:49 schreef Dqod het volgende:
Lekker, die hele sappige peren dat het sap langs je bakkes stroomt. Voelt heel natuurlijk :$
Lief. Maar ik moet ook afvallen. Kan mijn eigen penis niet meer zien joh.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je mag ook brood hoor, maar dat had je al op en je moet gewoon eten verdomme ;s
Zeker doen!quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief. Maar ik moet ook afvallen. Kan mijn eigen penis niet meer zien joh.
Ik honger wel even door vanavond en ga morgen goed ontbijten.
Ik denk Engels ontbijt.quote:
Ohmyquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk Engels ontbijt.
Bonen, toast, worst etc.
Dan kan ik er weer tegenaan.
Als je niet aan de andere kant van het land woonde, natuurlijk.quote:
Harde peren zijn goed door de rucola, samen met walnoot, avocado en blauwe kaasquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook ben ook geen perenfan, ze zijn of te hard en het proeft alsof je aan een stuk harde kalk likt of het is zo zacht als snotterige pus in een open wond
Hier wordt tropenmuseum gezegdquote:Op zaterdag 12 november 2016 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Wie weet er nog een aan te raden museum in Amsterdam?
De Hermitage.quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Wie weet er nog een aan te raden museum in Amsterdam?
Klapperende eierstokkenquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:12 schreef Fascination het volgende:
Hehe, ik was op een verjaardag waar een klein kindje rondliep. Iedereen probeerde haar aandacht te trekken, maar naar wie trok ze steeds toe? Moi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |