Like totatally mee eensquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:23 schreef Samzz het volgende:
Brokspeculaas is veel grover en daarmee lekkerder, vind ik.
Een bad gevuld met perensap.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:35 schreef Allures het volgende:
Weet iemand iets lekkers om te maken met een miljoen peren?
Lijkt me plakkerig.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een bad gevuld met perensap.
Perencider.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:46 schreef Allures het volgende:
Ik vind peer nogal saai dus zoek iets spannenders dan sap of iets anders dat nogal zwaar aan de peer kant zit zeg maar
Dacht ook wel aan een taart maar dan heb ik er een miljoen -6 na een uur en dan duurt het heel lang voor ik er doorheen ben
even in verdiept maar dat is wel een cool experiment...quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Perencider.
Al kan dat niet met alle peren, geloof ik.
Wrf, gaaf!quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:11 schreef ElDinosaur het volgende:
Vandaag op dit beest rondgelopen.![]()
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:11 schreef ElDinosaur het volgende:
Vandaag op dit beest rondgelopen.![]()
[ afbeelding ]
Stoofpeertjesquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:43 schreef Samzz het volgende:
Perensmoothies, perenijs, perensap, perenlikeur, perentaart.
Weinig verschil met die tig miljoen mensen die naar de optocht van Sinterklaas hebben gekeken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker voor de lol kou lijden op een lelijk stuk staal in het water
Kruipt zachtjes achteruit onder een steenquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:27 schreef Dqod het volgende:
Ik ben een week te vroeg aan de klats. Hide yo women, hide yo children
Over een minuut of 3 staat je volgende post hier al, dus wordt verworpen omdat ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kruipt zachtjes achteruit onder een steen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |