Ik hou me beschikbaar.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
En ik heb je net nog genomineerd voor beste mod. Jammer dit.
Je realiseert je echt niet hoe ontzettend racistisch je post is? Nog los van de enorme misplaatstheid?quote:Op maandag 21 november 2016 10:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zou 4 woorden wellicht schrappen; voor de rest is de blm movement te achterlijk voor woorden en mag met achterlijke woorden bestreden worden.
Dit is een mod?quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:02 schreef Pharkus het volgende:
Het hele blm complex is terug te voeren op een soort van daddy issues tegenover de vroegere slavenhouders. Van een goedverzorgd gespreid bedje naar je eigen boontjes moeten doppen in 'vrijheid'. Voor de buhne blm roepen en voor je eigen kroost weglopen als de verantwoordelijkheden zich melden. Lives matter, juist je eigen kind...
Ja hoort, dat gebeurt.quote:alsof wij hier in Nederland de negroïde bevolking, net zo als in de USA, als tweede rang burgers beschouwen
quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:17 schreef halfway het volgende:
Huh, hij hoort toch achter de balie te staan? Of is dit de veegneger?
Net als de blm racistisch en dom is.quote:Op maandag 21 november 2016 13:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Je realiseert je echt niet hoe ontzettend racistisch je post is? Nog los van de enorme misplaatstheid?
Wat is er racistisch aan?quote:Op maandag 21 november 2016 14:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Net als de blm racistisch en dom is.
ja maar hunnie deden het ook, goed voorbeeld als modquote:Op maandag 21 november 2016 14:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die vraag is hetzelfde als wat er racistisch is aan de white pride movement.quote:
Ja, maar die stel ik nu niet.quote:Op maandag 21 november 2016 14:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die vraag is hetzelfde als wat er racistisch is aan de white pride movement.
Ik antwoord met een wedervraag, zie maar wat je er verder mee doet.quote:
Geweldig geredeneerd! Indrukwekkend! Sterk!quote:Op maandag 21 november 2016 15:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik antwoord met een wedervraag, zie maar wat je er verder mee doet.
Dan dien je een verzoek bij Danny in om mij mijn kleur te ontnemen. Erg 40-45.quote:Op maandag 21 november 2016 14:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar hunnie deden het ook, goed voorbeeld als mod
Ben blij dat je tot dat inzicht bent gekomen dat de BLM racistisch is.quote:Op maandag 21 november 2016 15:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Geweldig geredeneerd! Indrukwekkend! Sterk!
gelijk zo ook, man man manquote:Op maandag 21 november 2016 15:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan dien je een verzoek bij Danny in om mij mijn kleur te ontnemen. Erg 40-45.
Je speelt zelf op de man door te schermen met mijn moderator functie. Wat mij betreft ga ik verder op zwart. Kan je me daar niet meer op pakken.quote:Op maandag 21 november 2016 15:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelijk zo ook, man man man![]()
doe niet zo treurig man
quote:Op maandag 21 november 2016 15:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je speelt zelf op de man door te schermen met mijn moderator functie. Wat mij betreft ga ik verder op zwart. Kan je me daar niet meer op pakken.
had je altijd wel hoog zitten maar dat is nu weg, valt me srs tegen dat je nu als een kortzichtige racist om de hoek komtquote:Op maandag 21 november 2016 14:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
tering manquote:Op maandag 21 november 2016 14:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die vraag is hetzelfde als wat er racistisch is aan de white pride movement.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |